Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lente Kriebels

Pagina's : [1] 2

al_hamka
25-02-2003, 15:56

Saaafffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D De lente is aangebroken :hoera: Eindelijkkkkkkk, ik voel me ineens weer HEERLIJK :Iluvu: Ik heb hier zo lang naar uitgekeken, niet normaal gewoon Wat ben ik toch blij dat het lente is ;) Wie nog meer? :rolleyes: ** SouSou ** :boogie:

Asri
25-02-2003, 16:03
Origineel gepost door al_hamka Saaafffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D De lente is aangebroken :hoera: Eindelijkkkkkkk, ik voel me ineens weer HEERLIJK :Iluvu: Ik heb hier zo lang naar uitgekeken, niet normaal gewoon Wat ben ik toch blij dat het lente is ;) Wie nog meer? :rolleyes: ** SouSou ** :boogie: Ben je verliefd? -Y-

al_hamka
25-02-2003, 16:04
Uhhh een beetje wel ja maar daar heeft het niet mee te maken :D Het gaat gewoon om het zonnetje en dat je niet meer in je winterjas hoeft te duiken :D Ik heb geen koude rillingen meer... HET WORDT GEWOON LENTE :schok: :D:hihi: ** SouSou **

Asri
25-02-2003, 16:05
Origineel gepost door al_hamka Uhhh een beetje wel ja maar daar heeft het niet mee te maken :D Het gaat gewoon om het zonnetje en dat je niet meer in je winterjas hoeft te duiken :D Ik heb geen koude rillingen meer... HET WORDT GEWOON LENTE :schok: :D:hihi: ** SouSou ** Neeee...Ik ben het niet met je eens, want dan nadert de zomervakantie en ik ben nog steeds skère :( -Y-

zahia
25-02-2003, 16:06

AAAAAAAAAAAAAAAAAAh wel lief wie is die baby :D

al_hamka
25-02-2003, 16:14
Ben ik :D Hahahaha toen was ik nog lief :verdriet: :D Hhahaha grapje!! Duim in mijn mond en snurken maar ;) ** SouSou **

al_hamka
25-02-2003, 16:35
Shoukrannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D

al_hamka
25-02-2003, 18:06
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik heb de neiging om mij slippertjes aan te trekken! Echt lekker weertej en lekker uitwaaien op scheveningen en op een terrasje wat drinken! Hmmmmmmm! Jiepieeeee de zomer is opkomst! :zwaai: Hahahah laat die slippertjes nog maar effe in de kast staan meid... Je bevriest als je nu naar Scheveningen gaat :hihi: :D

SweetRose
25-02-2003, 18:07
bwaa voor mij maakt het ni veel uit :rolleyes: ik zit hier toch altijd dus :D:D

Dreamlover
25-02-2003, 19:20
Origineel gepost door al_hamka Saaafffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D De lente is aangebroken :hoera: Eindelijkkkkkkk, ik voel me ineens weer HEERLIJK :Iluvu: Ik heb hier zo lang naar uitgekeken, niet normaal gewoon Wat ben ik toch blij dat het lente is ;) Wie nog meer? :rolleyes: ** SouSou ** :boogie: Mie 2! :hoera: :hoera: En dan komt de sjomer.. :boogie: FINALLY! :Iluvu:

al_hamka
25-02-2003, 19:44
Origineel gepost door zin 'n midar bwaa voor mij maakt het ni veel uit :rolleyes: ik zit hier toch altijd dus :D:D hahaah hamkaaaaa als de zon weer volop schijnt dan ga je echt niet binnen zitten hoor :boos: :D ** SouSou **

Masriya
25-02-2003, 20:07
Origineel gepost door zin 'n midar bwaa voor mij maakt het ni veel uit :rolleyes: ik zit hier toch altijd dus :D:D vandaar dat je meer dan 8000 berichten hebt hiihihi, wat zou je doen als marokko.nl niet bestond? lett me gues... zelf moord??? :rolleyes: Kuss Masriya

Lady_Cazawia
25-02-2003, 20:36
we zitten nog in de winter hoor?!?!?....:confused:..:confused:...:maf2:

Masriya
25-02-2003, 20:37
Origineel gepost door Lady Cazawia we zitten nog in de winter hoor?!?!?....:confused:..:confused:...:maf2: hihi ja maar als je de zon ziet schijnen, denk je automatisch aan zomer ;) Kuss Masriya

Chaimaa
25-02-2003, 20:37

nee liever niet eigenlijk :rolleyes:

Pagina's : [1] 2