Bekijk originele versie : BMI 23 (gemakkelijk & snel afvallen)
...noura...
14-04-2005, 01:36
slm meiden!
ik heb laatst een foldertje uit de Stoop gepakt, waarin HET WONDERMIDDEL stond om snel en gemakkelijk af te vallen. (dat beweren ze)
het is ook:
de winnaar van de ' Award IMS Consumer Health ' (succesvolste introductie van 2003)
en het is een bekroond medisch hulpmiddel !!!
Ik wil het graag gebruiken (je weet tog, de zomer komt eraan enzo) maar ik vroeg mij dus af, of iemand er al ervaring mee heeft? en of het dus egt helpt? en vooral of er geen bijwerkingen bij komen kijken???
hier meer info over BMI 23:
http://www.gezondheidsnet.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=635&cms%5Bcm857%5D%5BcontentID%5D=-588
thxxx
nour
Elfniewna
14-04-2005, 13:38
Ik ben heel benieuwd; dit is de eerste keer dat ik etr iets over lees!! Als het echt de honger wegneemt dan wil ik het ook wel proberen, maar ik geloof daar niet meer in :( ik heb alles al geprobeerd...
hi! ik heb het wel eens gekocht, en je raakt er enorm vol van en kan dus de rest van de dag bijna niets eten!
Heeft iemand enig idee wat de prijs van dit product is?
...noura...
15-04-2005, 01:18
ik geloof eigenlijk ook niet in al die productene nzo, maar toen ik dit las d8 ik:
hééé, het zou kunnen dat....
en kijk! HANAN bevestigd het ook nog! :)
het product kost volgens mij 29,95 of 39,95 euro
dus dat valt ook wel toe tog?
zijn er nog meer ervaringen van mensen? of meiden die het ook overwegen te kopen?
xxx
nour
oujdia89
15-04-2005, 09:24
30 euroooo jeetjeee maar als het egt helpt :o
maar moet je het nog steeds gebruiken nadat je ermeej bent gestopt, omdat je genoeg bent afgevallen.. en hoeveel val je af in hoeveel tijd....??
Als jullie het niet weten ga ik straks anders wel ff naar de kruidvat...
doeggies
nissrintje
15-04-2005, 09:27
so als het egt werkt ga ik het ook kopen maar ik had wel een vraagjuh moet juh het maar een keer per dag drinken
oujdia89
15-04-2005, 14:08
Ik ga het so halen oki nisrine...
maryam00
15-04-2005, 16:02
Ik ga het so halen oki nisrine...
hey meid,
als je het hebt gebruikt, zou je dan je ervaringen hier willen plaatsen? ben wel benieuwd of het helpt!!
alvast bedankt :)
...noura...
16-04-2005, 01:25
als je ff snel wat wil afvallen, dan neem je bijvoorbeeld 3 x per dag
bijvoorbeeld voor het ontbijt doe je een schepje BMI 23 in je glas jus d'orange bijvoorbeeld. 's middags ook en 's avonds voor het eten weer. Voel je dat de honger opkomt, dan neem je gewoon nog een glas.
Ik denk (lijkt mij ook logisch) dat wanneer je op je streefgewicht bent, dat je het langzaam moet afbouwen. Want als je in 1 keer gaat stoppen, dan voel je de honger weer. Tenminste dat neem ik aan. Dus dat je na een tijdje nog maar 1 glas neemt per dag en zo wen je jezelf ook aan om kleinere (en gezonde) porties te eten.
Ik denk egt dat dit kan helpen, omdat het geen pil is ofso of één of ander dieet. Want als je daar mee stopt krijg je het jojo-effect. Maar bij BMI 23 leer je jezelf aan na een tijdje om minder te eten...
Inshallah ik ga het maandag kopen!!! Eindelijk :) het duurde even, maar ik mag namelijk geen afslank middeltjes enzo gebruiken van mn moeder :( Dus maandag heb ik een afspraak met de dokter, als hij het niet afkeurt, mag ik het kopen. Ik weet het, het klinkt misschien afgezaagd, maja...) goed of niet goed. SAFI MAANDAG GA IK HET KOPEN! de zomer komt er gwn aan..............
maja, als iemand er nog meer over weet! LET ME KNOW!
xxx
nour
...noura...
16-04-2005, 01:28
bydeway
als je dus langzaam wil afvallen, dan neem je dus gwn 1 glas per dag ofso. Snappie?
dus ligt er gwn aan of het met of zonder spoed is.
meiden!!! als je er nou ook ff bij gaat bewegen, bijvoorbeel elke avond een uurtje joggen ofso en wat sit-ups. Gezond eten en genoeg water drinken. Dan ben je in NO TIME op je streefgewicht...
inshallah...
xxx
nour
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.