Bekijk originele versie : absurd gewoon
wahrania21
25-02-2003, 14:05
het is mij opgevallen hier dat in deze marok.nl ok een ralatie zoekt man zoekt vrouw /vrouw zoekt man :( :( :( vind ik absurd het is ieder persoon zijn zaaak :confused: maaar vind ik zo belachelijk voor al omdat we moslim zijn en dat meisjes hier het durfen vind ik een grote lef maar dat je een relatie zoekt via internet en je gegevens staan erin denken de dames daar niet aan bij jongens is het ook het zelfde maar tussen haakjes zehma jongens is het niet zo erg zelf vind ik het ok maar dames denken jullie daaar niet aan voor jullie iets doen dat nergens opslaat sorry hooor maar dit is mijn mening denken jullue niet aan als je zeg maar toch een jonge reageert en dalijk spreken jullie af leuk gezellig leuke jonge en dan verbreekt de contact en op een ogenblik heb je een hele roddel of een boek die over jou of jullie geschreven wordt dus dames echt begin er niet aan zou ik jullie aanraden en denk goed over na voor je iets beslist het kan je leven verpesten en voor goed ook en dan ben jij de dupe nou dames laat wat van jullie horen en goeie reacties pleasee geen vijandige reacties okee :zwaai: :zwaai: :zwaai:
wahrania21
25-02-2003, 14:11
thxxxx
Origineel gepost door wahrania21
het is mij opgevallen hier dat in deze marok.nl ok een ralatie zoekt man zoekt vrouw /vrouw zoekt man :( :( :( vind ik absurd het is ieder persoon zijn zaaak :confused: maaar vind ik zo belachelijk voor al omdat we moslim zijn en dat meisjes hier het durfen vind ik een grote lef maar dat je een relatie zoekt via internet en je gegevens staan erin denken de dames daar niet aan bij jongens is het ook het zelfde maar tussen haakjes zehma jongens is het niet zo erg zelf vind ik het ok maar dames denken jullie daaar niet aan voor jullie iets doen dat nergens opslaat sorry hooor maar dit is mijn mening denken jullue niet aan als je zeg maar toch een jonge reageert en dalijk spreken jullie af leuk gezellig leuke jonge en dan verbreekt de contact en op een ogenblik heb je een hele roddel of een boek die over jou of jullie geschreven wordt dus dames echt begin er niet aan zou ik jullie aanraden en denk goed over na voor je iets beslist het kan je leven verpesten en voor goed ook en dan ben jij de dupe nou dames laat wat van jullie horen en goeie reacties pleasee geen vijandige reacties okee :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Je hebt helemaal gelijk meid :zwaai:
wahrania21
25-02-2003, 14:48
dankje hafsat
Ik zou niet eens durven om af te spreken....... :)
wahrania21
25-02-2003, 14:50
nou dames en jongens jullie zeggen niets had ik niet verwacht zeg het eensssssssssss kom met die reacties van jullie
wahrania21
25-02-2003, 14:52
beter meid je bent tenmiste slim anderen denken daar niet aan als je iemamd wilt komt hij wel of voor je het weet staat ie voor je neus of jou in de gaten houden hoeje bent of je kent hem al
mimi3000
25-02-2003, 14:56
het is ieders eigen keuze ...:D :D
:zwaai:
wahrania21
25-02-2003, 14:58
kan wel dat ieder eigen keuse heeft maaar zou je het wel doen als het jou eigen leuze is en dan ben jij de dupe dat er over je gerodelt wordt en een verhaatje geschreven wordt over je ik zou het zo niet doen zo wanhopig ben ik niett
Origineel gepost door wahrania21
beter meid je bent tenmiste slim anderen denken daar niet aan als je iemamd wilt komt hij wel of voor je het weet staat ie voor je neus of jou in de gaten houden hoeje bent of je kent hem al
Ja en voordat je het weet zit je diep in de problemen.... :(
wahrania21
25-02-2003, 15:02
grote problemen ik raaaad het jullie niet aan omdat ik het weeet ik ken een meisje die het zelfde is overkomen en nu heeft ze niet geeen toekomst meer en daar door is ze gewoon weg uit ned zo zie je maar weer kan iedereen gebeuren en zelfs je chatmaatjes en weet ik het wie kan je niet vertrouwen vertrouw op je zelf en je famillie en je beste friend/vriendin
Heel veel meiden hebben dat meegemaakt, het lijkt wel of ze hun verstand verliezen als ze iemand hebben ontmoet. (Dan ben je al je verstand vergeten)
wahrania21
25-02-2003, 15:07
ik kan het wel begrijpen ze denken oh lieve jonge ooooh lieve meisje en dan mag jij lekker dokken ervoor en met verstand raken zehma oooh ik ben verliefd is me nooit overkomen en krijg je dit weer ach komt op het zelfde neer
Heb jij eigenlijk zulke ervaringen :zwaai:
wahrania21
25-02-2003, 15:10
gelukkig niet nee bij andere mensen zag ik het wel en echt erg om te zien ze lijden er onder en dan hebben ze later spijt van daarom wil ik het de dames afraden om niet te doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.