Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::Wat Me Gisteren IS Overkomen...::..

Pagina's : [1] 2

EMIEN
25-02-2003, 13:20

Ik begon gisteren steeds meer te trillen. Ik voelde me al best wel slapjes.....maar na een tijdje ging ik echt hevig rillen. Je moest me zien.........:(...ik zat alleen maar te rillen............. En ik dus vet geschrokken......verder had ik het niet koud ofzo........ Ik ging dush maar slapen.......en werd om 2 uur wakker..........VETTE koorts........je kon een eitje bakken op mn buik........als je me aanraakte kreeg je een 3e graads verbranding........zo warm was ik......:(......... Maar ging weer slapen...... Voel me nu wel stukken beter........nog steeds wat slapjes, maar niet zo erg als gisteren....Shit he echt vaag was dat.......... Ga zo nog effe langs de huisarts....voor de zekerheid...........

Endless
25-02-2003, 13:22
Origineel gepost door EMIEN Ik begon gisteren steeds meer te trillen. Ik voelde me al best wel slapjes.....maar na een tijdje ging ik echt hevig rillen. Je moest me zien.........:(...ik zat alleen maar te rillen............. En ik dus vet geschrokken......verder had ik het niet koud ofzo........ Ik ging dush maar slapen.......en werd om 2 uur wakker..........VETTE koorts........je kon een eitje bakken op mn buik........als je me aanraakte kreeg je een 3e graads verbranding........zo warm was ik......:(......... Maar ging weer slapen...... Voel me nu wel stukken beter........nog steeds wat slapjes, maar niet zo erg als gisteren....Shit he echt vaag was dat.......... Ga zo nog effe langs de huisarts....voor de zekerheid........... Miskien,ik wens je veel beterschap..het zal vast niets zijn ;) :zwaai: Sarah

EMIEN
25-02-2003, 13:23
Origineel gepost door sarahci Miskien,ik wens je veel beterschap..het zal vast niets zijn ;) :zwaai: Sarah Dank je wel...........:) Ik hoop ook dat et verder niets is.........:)

Endless
25-02-2003, 13:26
Origineel gepost door EMIEN Dank je wel...........:) Ik hoop ook dat et verder niets is.........:) Oke dan....... :)

tatouzient
25-02-2003, 13:26

khad het een paar wkn ook gehad, wa blijkt ik had een buikvirus opgelope :schok: dagen in bed gelegen :( alles begon saai te worde maar alhamdoellillah, na een week of zo was ik terug toppie :D veel beterschap :blauwkus: bisous xxx

EMIEN
25-02-2003, 13:42
Origineel gepost door tatouzient khad het een paar wkn ook gehad, wa blijkt ik had een buikvirus opgelope :schok: dagen in bed gelegen :( alles begon saai te worde maar alhamdoellillah, na een week of zo was ik terug toppie :D veel beterschap :blauwkus: bisous xxx Dank je wel............:) Hoop dat ik niet week moet verspillen...............ik heb vakantie.:)

Noesajbah
25-02-2003, 14:03
Ten eerste: Allaahumma adh hibal baas rabban naas. Ishfi wa’antash-shaafie laa shifaa-a illaa shifaa’uk. Shifaa al laa yughaadiru saqamaa. 0 Allah! Verwijder de moeilijkheden, o Heer der mensheid. Geef genezing want U bent de Genezer! Er is geen genezing zonder U, genezing die geen ziekte achterlaat. En als je pijn hebt dan moet je dit doen. Bismillaah (driemaal). A’uudhu bi'zzatil-laahi waqudratihi min sharri maa adjidu wa’uhaadhir. (zeven maal) (Terwijl men de hand op de pijnlijke plek plaatst) In de naam van Allah. (drie maal) Ik zoek mijn toevlucht in de uitmuntende Kracht en de Glorie van Allah tegen dat wat ik voel en waar ik bang voor ben. (zeven maal) Allah ishefiek Noesje

Noesajbah
25-02-2003, 14:25
Origineel gepost door helleau ik ben niet ziek maar ik voel me wel klote :verdriet: He, meid kan ik je ergens mee helpen?? Noesje

zahia
25-02-2003, 14:25
Veel beterschap :D

tatouzient
25-02-2003, 14:44
Origineel gepost door EMIEN Dank je wel............:) Hoop dat ik niet week moet verspillen...............ik heb vakantie.:) graag gedaan ;) aha jullie hebben nu al vakantie... hier ist pas volgende week... ewa geniet er nog van é ;) bisous xxx

Dreamlover
25-02-2003, 15:05
BeTeRSCHaP! :blauwkus:

nomedia
25-02-2003, 20:05
ZETPIL ZETPIL ZETPIL :D

Lady_Cazawia
25-02-2003, 20:16
Veel Beterschap EMIEN insha-allah word je weer snel beter...:blauwkus: Wenst je: LaDy C.

Masriya
25-02-2003, 20:47
Beterschap :blauwkus: Kuss Masriya

Pagina's : [1] 2