Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wist je dat ?!! nl doet mee aan oorlog

shafia
25-02-2003, 12:30

salaam eleykoem wr wb mijn moeder ging vroeg in de ochtend naar het centraal station van Eindhoven op actie te voeren tegen de oorlog want weet je wat Nederlands nu doet? nl stelt de spoorwegen open dat de wapens via Eindhoven naar Rotterdam. en in rotterdam gaan ze via de haven naar Amerika. mijn moeder ging dus met meerdere mensen folders uitdelen (geen geweld natuurlijk) meteen kwam er politie omdat ze liever niet wilden dat dit nieuws aan het dag licht zou komen en ze waren bang voor rellen! wat Nederland nu aan het doen is vind ik echt niet normaal. ze warten tegen een oorlog maar ze laten wel de wapens via ons land vervoeren!!! ik hoop dat alles goed komt inscha Allah walikom salaam wr wb shafia

tonk
25-02-2003, 13:14
wapens via ons land laten vervoeren is een verplichting die Nederland heeft omdat het lid is van de Navo, heb ik begrepen. Ik vind dus dat we ons lidmaatschap eens moeten heroverwegen.

nurdin
25-02-2003, 13:20
Het probleem is niet Nederland Het probleem is een bak met ellende (balkenende) Hij waait met alle winden mee Hij is nog een grotere hondje dan blair Zelden een premier in Nederland gezien die zo dom kan lullen

maghribia19
25-02-2003, 13:37
Nederland zal altijd naar de ****** van Amerika dansen. Ze kunnen niks beginnen, nedeland is een klein landje met een grote mond en verder niks. Sinds de tweede oorlog, waarbij de o zo heldhaftige amerika nederland heeft gered van het regime van hitler, zal nederland niks doen wat tegen amerika indruist.zoals nurdin al zegt balkenende is hier de grote niksnut. Ik vind m drie keer niks en dat blijf ik vinden daarom heb ik ook niet op hem gestemt!! Maar ach ja andere domme mensen wel!

Zelfkritiek
25-02-2003, 15:22

Origineel gepost door Defender Tjongejonge, wat een nieuws zeg, Het is eindelijk doorgedrongen. Stond vorige week met grote koppen in de ochtendkranten. En nu zegt de politie dat ze het liever stilhouden? Wat een onzin:zwaai: Zal misschien wel zo zijn, maar het werkt natuurlijk wel fijn op de adrenaline en haatgevoelens van moslims. En daar gaat om allemaal om voor onze vrind shafia, toch? Lekker die sentimenten en onderbuikgevoelens laten oplaaien!

Sanae-01
25-02-2003, 16:18
ewa bij mijn tante woont bij station Venlo in de buurt, daar komen die eerst langs van Duitsland en ze zei dat de beveiliging daar echt sterk is en er waren ook veel mensen aan het protesteren tegen oorlog in Irak. Veel Nederlanders zijn blijkbaar ook tegen een (eventuele) oorlog tegen Irak.

26herder26
25-02-2003, 18:11
Origineel gepost door Defender Tjongejonge, wat een nieuws zeg, Het is eindelijk doorgedrongen. Stond vorige week met grote koppen in de ochtendkranten. En nu zegt de politie dat ze het liever stilhouden? Wat een onzin:zwaai: hahahahahahahaha dat is een goeie :belgie: :belgie: :belgie:

aishaqandisha
25-02-2003, 21:34
Origineel gepost door shafia wat Nederland nu aan het doen is vind ik echt niet normaal. ze warten tegen een oorlog maar ze laten wel de wapens via ons land vervoeren!!! shafia Beste Shafia, Wie heeft jou wijsgemaakt dat Nederland tegen de oorlog was? Ja de meeste mensen in Nederland zijn tegen de oorlog. Maar zolang mensen dom genoeg zijn om op zo'n dom mannetje als Balkenende te stemmen doet Nederland precies wat ome Bush zegt. Denk dus altijd goed na voor je gaat stemmen. (Wijze les van opoe Aisha)