Bekijk originele versie : Dames vertel es,welke huishoudelijke taken doen jullie echt graag
hafsaaaatje
13-04-2005, 10:06
Salaam damesen eventuele heren,
Mijn vraag is : welke huishoudelijke taken doen jullie echt graag?
Ik Kook erg graag ( het is niet zo dat ik het goed kan,maar ik probeer graag nieuwe dingen)en wat ik ook met plezier doe is kleren strijken en opvouwen,kweet niet waarom maar daar wordt ik zo ontspannen van,klinkt dat gek?Of ben ik niet de enige die zulke dingen graag doet? :)
Greetz hafsa
sinaya20
13-04-2005, 10:09
Afwassen
koken
grond dweilen
karima_a
13-04-2005, 10:10
koken maar dan echt marokaans eten :goedzo:
goudlokje
13-04-2005, 11:01
bakken
strijken en dat doe ik graag s'avonds als het stil is ik word daar ook ontspannen van
dweilen
afwassen (ik speel graag in het warm water )
hafsaaaatje
13-04-2005, 11:11
Zie ik ben dus niet de enige :banana: een pak van m'n hart
Greetz hafsa
sinaya20
13-04-2005, 11:16
Zie ik ben dus niet de enige :banana: een pak van m'n hart
Greetz hafsa
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :rolleyes:
hafsaaaatje
13-04-2005, 11:24
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :rolleyes:
:haha: ( grappige reactie!) sorry hoor maar als ik da tegen andere mensen zeggen hebben die zoiets van ik doe het huishouden omdat het moet en niet omdat ik het graag doe
Greetz hafsa
sinaya20
13-04-2005, 11:35
:haha: ( grappige reactie!) sorry hoor maar als ik da tegen andere mensen zeggen hebben die zoiets van ik doe het huishouden omdat het moet en niet omdat ik het graag doe
Greetz hafsa
Het moet sowieso want wie moet het anders dan doen :maf:
Esalaaam aliekoem
ik strijk ook graag muziekje luistern of tv kijken heerlijk hahahah
koken vind ik ook heel leukk
maar kleren vouwen en terug zetten vind ik het heeeel erg hahahah
groetjes layla
goudlokje
13-04-2005, 12:08
ik doe mijn huishouden graag als ik me eentje ben en het is stil als mijn man en kinderen er zijn word ik lui en krijg ik niets af
Ik kook graag, stofzuigen en dweilen vindt ik leuk om te doen, ik heb een ontzettende hekel aan afwassen ( maar gelukkig heb ik een afwas machine) en strijken ( hier heb ik nog niets op gevonden, misschien dat iemand hier zich wil aanbieden als strijkvrouw voor mij :hihi: ???)
k.jessie
13-04-2005, 13:00
Koken, and that's it... De rest doet mn habib voor me.
Ik kook graag, stofzuigen, afwassen, dweilen.... geen probleem maar het enige waar ik een echte hekel aan heb is strijken!!!! :kwaad:
hafsaaaatje
14-04-2005, 09:41
ik doe mijn huishouden graag als ik me eentje ben en het is stil als mijn man en kinderen er zijn word ik lui en krijg ik niets af
Ja inderdaad,kheb dat ook liever als ik alleen ben,want anders is er teveel afleiding,zeker als er kindjes rondlopen.
Greetz hafsa
hafsaaaatje
14-04-2005, 09:45
Het moet sowieso want wie moet het anders dan doen :maf:
Inderdaad!maar sommige vrouwen zijn echt erg,ze kuisen 1x per week,max 2x( :maf: ),ze laten afwas in de wasbak ( van het ontbijt,middagmaal en avondeten)daar kan ik nu echt niet tegen bij mij moet m'n wasbak altijd leeg zijn.En dan denk ik bij mezelf als je alles laat opstapelen dan ga je toch véél meer tijd nodig hebben om alles weer op te op te ruimen en af te wassen.
Greetz hafsa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.