Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat kun je doen als..............?

cj_tetuani
24-02-2003, 22:49

Wat kun je doen als je allergisch bent voor bazen? als je er niet tegen kunt dat iemand boven je staat die je opdracht geeft?

roosje22
24-02-2003, 22:51
Origineel gepost door cj_tetuani Wat kun je doen als je allergisch bent voor bazen? als je er niet tegen kunt dat iemand boven je staat die je opdracht geeft? iets voor jezelf beginnen? :D

AbaHoeCh
24-02-2003, 23:02
Origineel gepost door roosje22 iets voor jezelf beginnen? :D als die mij commendeert dan slaag ik die kapot :kwaad: :D

AbaHoeCh
24-02-2003, 23:14
Origineel gepost door mereyem hihh alicia girl,zo agressief? Ja commando's krijgen is niet altijd zo even fijn. IK vind het wel erg belangerijk dat respect aanwezig is,ook al is het je baas,zolang de commandos op een respectvolle manier overkomen is het ok. En anders,aanvallen maar zou ik zeggen. als mijn baas met mij vriendschappelijk omgaat dan ga ik slijmen als de beste :D maar als die mij gaat beginnen uitdagen dan sla ik die letterlijk en figuurlijk kapot :zweep:

Chatefemqemamu
25-02-2003, 00:22

Origineel gepost door cj_tetuani Wat kun je doen als je allergisch bent voor bazen? als je er niet tegen kunt dat iemand boven je staat die je opdracht geeft? ja dat probleem ken ik nou maar al te goed (helaas), ik weet dat het eigenlijk alleen maar moeilijkheden voor jezelf veroorzaken is maar het zit gewoon in m'n karakter denk ik... dus toen heb ik maar besloten om er werk van te maken, opleiding afmaken.. en dan zelf commando's uit te delen :bril:

MarocStar
25-02-2003, 00:31
Gewoon keihard werken zodat jij later ook een baas wordt ;)

Dounia81
25-02-2003, 00:38
Origineel gepost door ********* Gewoon keihard werken zodat jij later ook een baas wordt ;) haha juist en dan ervoor zorgen dat jij niet zo een baas wordt toch cj :zwaai:

saloua_lopez
25-02-2003, 10:36
Origineel gepost door ********* Gewoon keihard werken zodat jij later ook een baas wordt ;) ;)

zahia
25-02-2003, 10:50
Geef em dit :auw: dan ben je van em af :D

cj_tetuani
25-02-2003, 22:00
hahhahhah zahia leuk reactie hahahahah zal ik doen