Bekijk originele versie : hoofd koel houden
cj_tetuani
24-02-2003, 22:42
Hoofd koel houden
Vooral belangrijk bij conflicten.
Het kan zijn dat je echt over je nek gaat van een situatie, het spuugzat bent, er vreselijk de pest over in hebt, ongelooflijk loopt te balen.
Goed je hebt ongetwijfeld gelijk
hoofd koel houden
chicamaroquia
24-02-2003, 22:43
dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ik ben echt zo'n tetouania die alles eruit schreeuwt als ze woedend is en daarna spijt krijg van alles wat ik heb gezegd :o
Guadaloupe
24-02-2003, 22:45
bij mij andersom :D
ik heb altijd spijt dat ik niks gezegd heb :D
ATLANTICA
24-02-2003, 22:47
Origineel gepost door chica*******a
dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ik ben echt zo'n tetouania die alles eruit schreeuwt als ze woedend is en daarna spijt krijg van alles wat ik heb gezegd :o
Zeker makkelijk gezegd dan gedaan, ik ben KENITRIYA en ik ben normaal wel cool, maar ik had net zo´n JNOEN - actie gekregen (en zit er nog steeds in hoor) echt DRAAAAMAAAA gewoon.
hahahaahahah Ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll er boooosss worden maar toch probeer ik me in te houden maar lukt me niet goed,op dat moment wil met rust gelaten worden want dan word het nog erger hihihih,ach ja................ effe afkoelen is het goed(maar het moet niet iets ergs zijn dan koel ik niet af) :p
Het moet zijn Ik word heeeeeelllllllll erg boooooooooooossssss
cj_tetuani
25-02-2003, 22:03
denk goed na voor je die rotschop uitdeelt!
tetuania4life
25-02-2003, 22:10
inderdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
keep ya head up and keep cool!!!
and for tha ladies keep ya eyez open and legs closed!!!!!!!!!!!!!!!!
thallawwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!
cj_tetuani
25-02-2003, 22:30
Hoi Tetuania,
Leuk reactie je zegt het met woorden
En chadin reageert letterlijk en figuurlijk kijk naar haar Avatar
groetjes
cj
Chadine met een E!! CJ maar ik weet wie het zegt dusssssssss
je hebt geluk CJ!!!
ik ben een boze farao :boos: en faraos kunnen hoofd niet cool houden, kunnen alleen hun hoofd hot houden :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.