Bekijk originele versie : Sommige Meiden Van Tegenwoordig
tangia21
12-04-2005, 14:02
echt sommige meiden van tegenwoordig (jongens ook namelijk) maar vooral de dames zijn gewoon zo ijdel.Ze denken alleen maar aan hun uiterlijk terwijl er nog belangrijkere zaken zijn in deze wereld (en laten we niet vergeten)de wereld vergaat bijna .
Echt sommige willen alleen maar merk kleding (alsof ze de show willen stelen ) of ze willen alleen maar merk make-up (terwijl ugly blijft ugly) en zo kan ik wel door gaan.Ze waren gister nog van de bergen gekomen (die zand zit nu in hun oren) en nu komen ze hier in NL ze3ma stoer doen en als ze op vakantie naar marokko gaan dan gedragen ze zich alsof ze koningen zijn tegen hun nichten en tantes
en kapsones van hier tot tokio,Yarrebi essalama oesafie.Sommige zeggen, o ik koop nooit wat bij de markt (terwijl ze echt ergens een onderbroek van de zeeman in de kast hebben liggen die hun moeder ooit voor ze heeft gekocht toen DE VADER uitkering kreeg (die nu op pensioen is en de dames ze3ma zelf voor hun geld werken) .
En laten we het niet hebben hoeveel eisen ze stellen als iemand EINDELIJK om hun hand komt vragen, neggafa,BAND,CATERING (ALSOF DIE NOG LEKKERDER KUNNEN KOKEN DAN ONZE TANTES EN MOEDERS), camera man/vrouw, huwelijksreis naar de andere kant van de wereld enz enz enz.Ik heb medelijden met sommige mannen.
En als ze naar een trouwfeest gaan (eindelijk een keertje uitgenodigd) dan willen ze als Jennifer Lopez (niet dat die mooi uitziet) eruitzien alsof ze op de voorpagina van de bekendheden tijdschrift komen en al die half naakte tekshitat van tegenwoordig maakt het helemaal af, voor wie al die moeite?
Maar toch zitten er mooie meiden tussen hoor.Die gewoon geen 1 kg make-up nodig hebben en tog tiptop uitzien.Die gewoon normale bedekte en toch mooie kleding dragen dat nier perse van de zara of wat dan ook moet komen (GENOEG ARME MENSEN FAMILIE DIE DAT GELD NODIG HEBBEN VOOR BROOD)!!
ALLAH IE7SEN EL3AWEN OESSAFIE
Nou NOU, WIE BEN JIJ OM ZO IETS TE ZEGGEN? Dat ze gister uit bergen zijn gekomen? Wat is jou probleem eigenlijk?
Leef je eigen leventje en laat ieder in zijn eigen waarden meid. Kan mij wat schelen of iemand in mini rokje loopt of wat dan ook. Wie ben ik om te beoordelen? Daar hebben we ALLAH voor.
Misschien moet je daar niet zo meer mee bezig houden, dan zal het je ook niet zo storen.
Wat je wat ik zie bij jou merk >>>>>>JALOERZIE>>>>>>>>>>
De sjetaan heeft een kroontje op je hoofd gezet en jij draaaaaaaaaft maar door met je roddels. Hou je bezig met wat nuttigs dan naar andere te kijken.
tangia21
12-04-2005, 14:25
Nou NOU, WIE BEN JIJ OM ZO IETS TE ZEGGEN? Dat ze gister uit bergen zijn gekomen? Wat is jou probleem eigenlijk?
Leef je eigen leventje en laat ieder in zijn eigen waarden meid. Kan mij wat schelen of iemand in mini rokje loopt of wat dan ook. Wie ben ik om te beoordelen? Daar hebben we ALLAH voor.
Misschien moet je daar niet zo meer mee bezig houden, dan zal het je ook niet zo storen.
Wat je wat ik zie bij jou merk >>>>>>JALOERZIE>>>>>>>>>>
De sjetaan heeft een kroontje op je hoofd gezet en jij draaaaaaaaaft maar door met je roddels. Hou je bezig met wat nuttigs dan naar andere te kijken.
Ik leef zeker mijn eigen levent en daar ben ik heel gelukkig mee.En wat betreft of het mij wat kan schelen over mini rokjes enz DAT KAN MIJ ZEKER WAT SCHELEN OMDAT IK DAAR NIET TEGEN KAN wij moslims moeten onze broeders en zusters helpen als ze de verkeerde weg opgaan voordat het te laat is.
En ik hou me niet daar mee bezig maar ik zie het in het dagelijkse levenWEL ELK HOEKJE VAN DE STRAAT ZIE JE WEER ZO IEMAND EN KHEB ZE OOK LETTERLIJK GEKEND. :jammer:
wat betreft jaloezi, hahaha kmoest toch wel lachen.Waarom zou ik jaloers zijn om zulke meiden?Mijn gel besteeds ik aan arme mensen die het echt nodig hebben en krijg ik hasanat ervoor ook.En dit zijn geen roddels maar harde feiten die ik met mijn eigen ogen zie.
Ik sluit me bij NORA 1 HALF AAN.
IK WEET NIET OF TANGIA JALOERS IS, MISSCHIEN STOORT ZE ZICH ERAAN,
MAAR INDERDAAD TANGIA, EEN LERAAR ZEI EEN KEER TEGEN ME, ALS JIJ JE IRRITEERT AAN IEMAND, DAN ZIJN HET VAAK DE DINGEN DIE JE ZELF DOET WAARDOOR JIJ JE AAN EEN ANDER IRRITEERT. DUS THINK.
MEISJE MAAK JE NIET DRUK OM ANDEREN, je kent ze niet dus oordeel aub niet.
Allah swt moge hij ons allemaal op het goed pad wijzen, daar moeten we op vertrouwen.
groetjes en zeeeer veeeeeeell liefs je zuster soekran
MAAR INDERDAAD TANGIA, EEN LERAAR ZEI EEN KEER TEGEN ME, ALS JIJ JE IRRITEERT AAN IEMAND, DAN ZIJN HET VAAK DE DINGEN DIE JE ZELF DOET WAARDOOR JIJ JE AAN EEN ANDER IRRITEERT. DUS THINK.
Allah swt moge hij ons allemaal op het goed pad wijzen, daar moeten we op vertrouwen.
tangia21
12-04-2005, 14:39
het dringt gewoon niet tot jullie door, waarom jaloers?Omdat ze hafnaakt lopen of omdat ze hun geld verspillen aan allerlei haram rai partys en zo kan ik nog door gaan :moe:
en meid, ik doe die dingen zelf niet dus die leraar van jou loopt allemaal onzin te kraken net als jij
Mysticalia
12-04-2005, 14:41
Ik leef zeker mijn eigen levent en daar ben ik heel gelukkig mee.En wat betreft of het mij wat kan schelen over mini rokjes enz DAT KAN MIJ ZEKER WAT SCHELEN OMDAT IK DAAR NIET TEGEN KAN wij moslims moeten onze broeders en zusters helpen als ze de verkeerde weg opgaan voordat het te laat is.
En ik hou me niet daar mee bezig maar ik zie het in het dagelijkse levenWEL ELK HOEKJE VAN DE STRAAT ZIE JE WEER ZO IEMAND EN KHEB ZE OOK LETTERLIJK GEKEND. :jammer:
wat betreft jaloezi, hahaha kmoest toch wel lachen.Waarom zou ik jaloers zijn om zulke meiden?Mijn gel besteeds ik aan arme mensen die het echt nodig hebben en krijg ik hasanat ervoor ook.En dit zijn geen roddels maar harde feiten die ik met mijn eigen ogen zie.
tip aan jou: hou zulke zaken voor jezelf. Ze zeggen zoiets van je linkerhand moet niet weten wat je rechterhand uitgeeft ;)
hahaha je stoort je aan zulke meiden? Dan heb je echt geen leven? Omdat ze ook moslimas zijn? Zoals ik als zei? Wie ben jij om te beoordelen?
ALLAH IS DE GENE DIE ONS gaat straffen later. En heb je wel in Marokko gekeken. Je doet net als of je nu voor het eerst minirokjes ziet!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ga dan naar Afganistan verhuizen. Daar zul je ze niet tegen komen.
Wat jij nu doet is al heel erg slecht. Begin niet over de islam te praten, want blijkbaar heb jij daar minder verstand van.
RODDELEN IS het ergste binnen de islam. Ik kan je wel een verhaal vertellen over onze profeet wat ie tegen zijn vrouw zei toen ze alleen wat zei over een buurvrouw.......
NOGMAALS, ga je liever bezig houden met wat nuttigs dan met zo'n onzin bla bla verhaal te komen zeiken...
ohja, voor dit onderwerp moet je niet eens hier zijn......hier hebben we het alleen over trouwpartijen en niet over minirokjes die jij zo erg vind.........(niet dat ik dat goed keur, maar ik zit er niet mee) :nijn:
MENSEN REAGEER MAAR NIET MEER, want het heeft geen zin.........
ohja wat moet je dan met zo'n foto onder je nick naam? aaaaaaaaaaai
ach, mevrouw doet niet aan zulke dingen.
tangia21
12-04-2005, 14:49
hahaha je stoort je aan zulke meiden? Dan heb je echt geen leven? Omdat ze ook moslimas zijn? Zoals ik als zei? Wie ben jij om te beoordelen?
ALLAH IS DE GENE DIE ONS gaat straffen later. En heb je wel in Marokko gekeken. Je doet net als of je nu voor het eerst minirokjes ziet!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ga dan naar Afganistan verhuizen. Daar zul je ze niet tegen komen.
Wat jij nu doet is al heel erg slecht. Begin niet over de islam te praten, want blijkbaar heb jij daar minder verstand van.
RODDELEN IS het ergste binnen de islam. Ik kan je wel een verhaal vertellen over onze profeet wat ie tegen zijn vrouw zei toen ze alleen wat zei over een buurvrouw.......
NOGMAALS, ga je liever bezig houden met wat nuttigs dan met zo'n onzin bla bla verhaal te komen zeiken...
ohja, voor dit onderwerp moet je niet eens hier zijn......hier hebben we het alleen over trouwpartijen en niet over minirokjes die jij zo erg vind.........(niet dat ik dat goed keur, maar ik zit er niet mee) :nijn:
MENSEN REAGEER MAAR NIET MEER, want het heeft geen zin.........
nee wat jij nu doet is zeker goed, hen de hemel in prijzen omdat ze minirokjes dragen, nee dat is pas halal. :moe:
En ik roddel niet maar dat zijn de harde feiten.en verder heb ik geen namen genoemd dus roddelen kan je het niet noemen. :jammer: Ernaar kijken en niks van zeggen is pas het ergste madame :maf:
En wat betreft dat ik hier niet moet wezen voor dit onderwerp, dat maak ik nog altijd zelf uit, daarvoor hoef ik niet bij jou om toestemming te vragen.En wat denk je wel niet dat je bent om te zeggen dat andere meiden/heren niet hierop hoeven te reageren :kwaad:
tangia21
12-04-2005, 14:49
ohja wat moet je dan met zo'n foto onder je nick naam? aaaaaaaaaaai
ach, mevrouw doet niet aan zulke dingen.
ik dacht niet dat je zo dom kon zijn :hihi:
Jij maakt me voor domme iemand? Dan moet je wel weten dat je zoiets niet mag zeggen a onze moslima. Hoort niet binnen de islam
ZEER slecht. Je zelf meer waard vinden dan de ander. Maakt niet uit, je zegt maar wat je wilt.
Ohja en voortaan goed lezen voor dat je wat loopt te schrijven. Ik juich niemand aan met een minirokje>>> ze moeten het zelf weten, ik ben niet de gene die ze later gaat beoordelen. Daar hebben we Allah voor.
Zeg maar iets nuttig dan kan ik tenminste reageren, maar loopt nou geen onzin te kramen want daar reageer ik niet meer op.
Begin iets nuttig te vertellen over de islam. Daar kan je de meiden wat meer mee helpen en niet bla bla bla wat je op straat ziet.
tangia21
12-04-2005, 15:07
Jij maakt me voor domme iemand? Dan moet je wel weten dat je zoiets niet mag zeggen a onze moslima. Hoort niet binnen de islam
ZEER slecht. Je zelf meer waard vinden dan de ander. Maakt niet uit, je zegt maar wat je wilt.
Ohja en voortaan goed lezen voor dat je wat loopt te schrijven. Ik juich niemand aan met een minirokje>>> ze moeten het zelf weten, ik ben niet de gene die ze later gaat beoordelen. Daar hebben we Allah voor.
Zeg maar iets nuttig dan kan ik tenminste reageren, maar loopt nou geen onzin te kramen want daar reageer ik niet meer op.
Begin iets nuttig te vertellen over de islam. Daar kan je de meiden wat meer mee helpen en niet bla bla bla wat je op straat ziet.
volgens mij weet jij zelf niet eens wat je typt. :hihi: Dan ken jij die hadith niet dat als onze moslim broeders en zusters het verkeerde bap opgaan dat wij ze de rechte pad moeten aanwijzen.Maar ja blijkbaar wist je dat nog niet.
En el3ayla, wie zegt of waar heb je gelezen dat ik mezelf meer waard vind dan andere mensen. :confused:
van mij hoef je niet te reageren hoor, krijg er alleen maar hoofdpijn van jou
LEES GOED, IK KEUR HET OOK NIET GOED. En je hoeft me niet te vertellen wat ik al weet. Dat je een moslim moet waarschuwen als ie fout bezig is.
Weet je wat je moet doen?
Ga op pad en spreek ze aan. Aangezien het zo aan je vreet. Of durf je niet?
Ohja, neem een paracetamol als je zo'n hoofdpijn van mij krijgt.
tangia21
12-04-2005, 15:20
LEES GOED, IK KEUR HET OOK NIET GOED. En je hoeft me niet te vertellen wat ik al weet. Dat je een moslim moet waarschuwen als ie fout bezig is.
Weet je wat je moet doen?
Ga op pad en spreek ze aan. Aangezien het zo aan je vreet. Of durf je niet?
Ohja, neem een paracetamol als je zo'n hoofdpijn van mij krijgt.
:hihi: lachwekkend ben jij, echt een :nerd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.