Bekijk originele versie : Goed om weten..over relaties en andere zaken
Heb je iets dat je kwijt wil, een tip, een vraag, een opmerking, een waarschuwing, enz.. in verband met relaties, het dagelijkse leven of iets anders..zit ze hier..
Ik heb een tip over vriendschap in het algemeen..
Is je "vriend(in)" altijd in de weer over anderen, en roddelt deze over die en die..
Dan is er een grote kans dat hij of zij OOK over jou roddelt...
SAMMYGIRL
24-02-2003, 22:49
thx voor de tip ;), heb het helaas meegemaakt :(
-xxx-Rachida
24-02-2003, 22:49
Doe nooit iets in naam van een persoon maar doe het in naam van Allah swt.
Dan krijg je tenminste waar voor je daad.
You can't hurry love, you just have 2 wait.:D:D
:hihi:
The supremes: You can't hurry love
Loop het de hele dag te luisteren. :D
saidaaatje
24-02-2003, 22:52
verw8 t onverwachte........:(
Zie dat je rekening altijd klopt op deze wereld..zoniet, corrigeer het dan hier..
Anders moet je zwaar betalen (in het hiernamaals)..wa Allahu A3lam
Vandaag en afgelopen weekend was ik weer eens erg teleurgesteld.....in het weekend om onbegrip van iemand, mn zusje ligt gebroken thuis, heeft een zenuwbehandeling bij de tandarts ondergaan en heeft daar erg veel last van nu, diegene begreep niet dat ik andere dingen aan mn hoofd had dan een onbenullig afspraakje wat zeker niet vast stond. Diegene praatte me tevens een schuldgevoel aan en zei op het op afgesproken plek stond .........even later kreeg ik een smsje, wat zeker niet voor mij bedoeld was en daar stond in dat diegene al thuis was en wachtte blijkbaar op iemand....Het had nooit gekund dat diegene al thuis was...op dat tijdstip dan...
kan je het nog volgen???
Vandaag had ik 's avonds na college afgesproken met nog twee andere studenten om aan een zware essay te werken dat binnenkort ingeleverd moet worden, we moeten onder andere wetenschappelijk theorie onderbouwen van economen etc. etc. één van die meiden belde mij af, dat ze ziek bij haar ouders op bed lag en echt niet naar de universiteit kon komen, wij baalden erg, want we hadden haar stuk hard nodig om door te gaan met het verhaal.....Rijd ik in het vanavond door het centrum van Rotterdam en ik geloofde mijn ogen niet, want wie zag ik daar staan op de Coolsingel....... met haar vriendje, ze zag er alles behalve ziek uit......zei dus ......om het extra te bevestigen belde ik haar en ja hoor ze nam op, kwaad dat ik was!!
haar zetten we zeker uit de groep en ik ga alleen verder met een meisje dat altijd wel haar afspraken nakomt en niet een smoes verzint om er maar makkelijk van af te komen. Sorry maar daar kan ik echt niet tegen, wij werken ons uit de naad en zij denkt hier op een gemakkelijke weg vanaf te komen. NOT!!
Luister ALTIJD naar je gevoel en instinct.. negeer het niet, maar neem het mee in je besluit, wat het ook is.
Guadaloupe
25-02-2003, 01:14
nee heb je, ja kan je krijgen :D
souskebab
25-02-2003, 01:42
vertrouw niemand :bril:
souskebab
25-02-2003, 01:51
nu ik toch hier ben....kan ik net zo goed wat © souskebab © motto's hier pleuren :hihi: have fun :zwaai:
Nobody is perfect untill you fall in love with them
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
When a bright moon ends a dark day, a brighter one will follow
People are not afraid of how bad you are, People are afraid of how good you are
Als het leven geen zin meer heeft, dan kan je er ook geen punt meer achter zetten
Als je niet kiest, dan kies je toch, want je kiest om niet te kiezen
Maak van een mug geen olifant... je kunt er beter een vlinder van maken!
Islam is the way.
Pray to allah.
Ken je grenzen.
Niemand is dom, het zijn de zogenaamde slimme mensen die het verkeerd uitleggen :D
Origineel gepost door souskebab
vertrouw niemand :bril:
juist zodra je een persoon 100% vertrouwt stelt hij/zij je teleur.... :(
Kijk in de ogen van persoon wanneer deze met je praat..misschien vertelt deze iets anders dan wat je hoort..
Zorg dat je ..in je ontbijt s'morgens niet wordt gestoord..een slechte start van een nieuwe dag is niet ver weg..zeker waneer je weet dat vele mensen een gespannen boog zijn.
camiliaa
25-02-2003, 21:52
When a bright moon ends a dark day, a brighter one will follow
People are not afraid of how bad you are, People are afraid of how good you are
woooooooooooo souskebab :eek: echt mooi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.