Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe denken de jogens over de meiden???

Pagina's : [1] 2

Liefste
24-02-2003, 21:02

Hallo boys Ik wil graag weten hoe jullie over de marokaanse meiden denken....................zijn de nou scheinheilig of juist te sletterig of misschien wel te lief...............want jongens vinden het nooit goed met de meiden van tegenwoordig..................dus laat effe een berichte achter boy's Hallo Girl's Aan jullie heb ik de vraag hoe vinden jullie de jongens over ond denken..........scheren ze ons allemaal over een kam.......omdat er te veel gekke marokaanse meiden zijn...en denken dat we allemaal zo zijn............en hoe denken jullie natuurlijk over hun... Groetjes Nesma :D

Liefste
24-02-2003, 21:09
Jullie hebben dus geen mening!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lady_Cazawia
24-02-2003, 21:10
Deze Onderwerp hang me een beetje de keel uit...:maf2:...:maf2:

Liefste
24-02-2003, 21:14
Origineel gepost door Lady Cazawia Deze Onderwerp hang me een beetje de keel uit...:maf2:...:maf2: OOOOOOOOOOOhhhhhhhhhh sorry hoor maar zie niks uit je keel hangen............. :D

Asri
24-02-2003, 21:19

Origineel gepost door Nesma Hallo boys Ik wil graag weten hoe jullie over de marokaanse meiden denken....................zijn de nou scheinheilig of juist te sletterig of misschien wel te lief...............want jongens vinden het nooit goed met de meiden van tegenwoordig..................dus laat effe een berichte achter boy's Hallo Girl's Aan jullie heb ik de vraag hoe vinden jullie de jongens over ond denken..........scheren ze ons allemaal over een kam.......omdat er te veel gekke marokaanse meiden zijn...en denken dat we allemaal zo zijn............en hoe denken jullie natuurlijk over hun... Groetjes Nesma :D Wat ik me altijd afvraag bij de meiden is, hoe passen hun voeten in die puntschoenen...krijgen ze daarvan geen misvormde tenen ofsjo? :confused: :hihi: -Y-

SAMMYGIRL
24-02-2003, 21:38
Origineel gepost door Nesma Hallo Girl's Aan jullie heb ik de vraag hoe vinden jullie de jongens over ond denken..........scheren ze ons allemaal over een kam.......omdat er te veel gekke marokaanse meiden zijn...en denken dat we allemaal zo zijn............en hoe denken jullie natuurlijk over hun... ik vind dat de gemiddelde marokkaanse jongen ons niet over een kam scheert, ik bedoel ik ken jongens die juist postitief over een marokkaans meisje denken, al kennen die jongens de negatieve kant van dat marokkaanse meisje. EN DIE JONGENS MOETEN WE NIET VERGETEN!!!! en daar ben ik heel blij mee en terecht. ik zelf denk ook postitief over de gemiddelde marokkaanse jongen, wat moet ik anders ik zie veel negatieve kanten van de jongens maar als ik ze geen kans geef om de postitieve kant te laten zien dat zal ik die ook niet zien. wat ik hiermee bedoel is dat als ik vooroordelen heb zal ik die altijd blijven houden, als ik ze geen kans geef. marokkaanse jongens :goedzo: marokkaanse meisjes :goedzo:

SAMMYGIRL
24-02-2003, 21:41
Origineel gepost door Asri Wat ik me altijd afvraag bij de meiden is, hoe passen hun voeten in die puntschoenen...krijgen ze daarvan geen misvormde tenen ofsjo? :confused: tegenwoordig hebben de heren ook puntschoenen hoor :rolleyes:

loubiaa
24-02-2003, 21:43
Origineel gepost door SAMMYGIRL tegenwoordig hebben de heren ook puntschoenen hoor :rolleyes: Cowboy Sgoentjes :p

EMIEN
24-02-2003, 21:43
Zegt genoeg..............:hoedaf: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=53302

SAMMYGIRL
24-02-2003, 21:50
Origineel gepost door loubiaa Cowboy Sgoentjes :p ewa dat bedoel ik, maar ik heb echt punten gezien zo puntig als dit >

Liefste
26-02-2003, 23:03
Origineel gepost door SAMMYGIRL ik vind dat de gemiddelde marokkaanse jongen ons niet over een kam scheert, ik bedoel ik ken jongens die juist postitief over een marokkaans meisje denken, al kennen die jongens de negatieve kant van dat marokkaanse meisje. EN DIE JONGENS MOETEN WE NIET VERGETEN!!!! en daar ben ik heel blij mee en terecht. ik zelf denk ook postitief over de gemiddelde marokkaanse jongen, wat moet ik anders ik zie veel negatieve kanten van de jongens maar als ik ze geen kans geef om de postitieve kant te laten zien dat zal ik die ook niet zien. wat ik hiermee bedoel is dat als ik vooroordelen heb zal ik die altijd blijven houden, als ik ze geen kans geef. marokkaanse jongens :goedzo: marokkaanse meisjes :goedzo: Hoi Sammy girl Jij bent de enigste die echt antwoord op me vraag heeft gegeven...Dus thanks... En wat je zegt klopt helemaal ....maar ik denk dat weinig het zullen doen...want men wil eerst over elkaar roddelen voordat men elkaar leert kennen....maar dan doen wij natuurlijk niet he :D Groetjes Nesma

nour_el_3oejoen
26-02-2003, 23:05
Origineel gepost door Asri Wat ik me altijd afvraag bij de meiden is, hoe passen hun voeten in die puntschoenen...krijgen ze daarvan geen misvormde tenen ofsjo? :confused: :hihi: -Y- ....................................:melig2:...... ............................

gooja
26-02-2003, 23:07
Origineel gepost door Asri Wat ik me altijd afvraag bij de meiden is, hoe passen hun voeten in die puntschoenen...krijgen ze daarvan geen misvormde tenen ofsjo? :confused: :hihi: -Y- Dat vraag ik me ook af.....

Liefste
26-02-2003, 23:10
Origineel gepost door Asri Wat ik me altijd afvraag bij de meiden is, hoe passen hun voeten in die puntschoenen...krijgen ze daarvan geen misvormde tenen ofsjo? :confused: :hihi: -Y- We snijden onze tenen eerst af sukkel

hmido_boras
27-02-2003, 00:02

eggte dom die junge neit goed lochis nadenkt

Pagina's : [1] 2