Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde vinken

common
11-04-2005, 20:24

troste vrouw gedreven in het nauw benauwde liefde waar zal ze de ware vinden. gedreven met een bloknoot en balpen, blijvend vinken vier jaar geleden leerde ik haar kennen. verlegen is wat we bleken. cultuur gezien bleken we van het zelfde afkomst...ons liefde was geen afgunst meer een gunst we verdronken in onze vriendschap, werden er zelf bewust van. we schappen een band...liepen na 2 jaar pas hand in hand. ze is geen marokkaanse en dat zag je als de beste hoe de gemeenschap ons aanzagen. toen was er nog niks aan de hand. vriendschap vervangen met liefden die na die paar jaar in ons was gegroeid. je hebt meer gemeen dan dat je werkelijk denkt , je voelt elkaar aan als geen andere frequentie we zweven op dezelfde golflengte. de haat van de gemeenschap groeide terwijl onze liefde maar bleef bloeien. voor hun was het koffie dik kijken. terwijl wij de regenboog in zagen. regende dagen waren voorspeld en voordat je het weet verdronken we erin. greep in. bevonden dagen op een reddingsboot. wat had je verwacht dit is afgunst van je eigen ras. troste vrouw had genoeg gezien van haar regenbuien en besloot. er een eind aan te maken door weer een naam die langzaam een verleden begon te krijgen af te vinken....

common
11-04-2005, 23:08
be for you lock my love away getuig ik met al mijn zintuigen. haar liefde voor mij deed haar over en weer denken. bekennen of ontkennen. mijn fouten verbergen voor de buiten wereld een wereld meid wat ze voor me over heeft . een kreet dat je meestal alleen in films ziet . terwijl mijn ziel dit niet toe staat schreeuwde het luid en duidelijk be for you lock my love away spring de gerechtshof binnen bind me vast aan mijn straf, verminkt met pijn, tranen vloeien op de rechter pad. ik ben de dader van haar mij lief hebben. haar opsluiten is als mij stikstof toe dienen dit is niet haar verdieping maar mijn verdienste, grijp mijn daden als een man en wacht mijn straf af

common
12-04-2005, 23:42
ik zag je staan. we keken elkaar aan nog nooit van te voren schoot cupido zoveel gerichte pijlen op me af vlammen vlogen er van af. het liefst spreek ik je aan met mooie woorden. maar woorden schiet ik te kort in. zie het als een opening afbeelding in mijn hoofd speelt zich al een trilogie. er is geen logische verklaren dat ik mijn gevoelens niet kan uitten en dat ik sta te mompelen. breekt alle hopen los. ik barst los van binnen maar het lijkt me beter om eerst met een kopje thee te beginnen.

common
15-04-2005, 00:36
het is laat....kijk me aan we zijn niet verdwaalt uit onze dromen gekropen piano speelt een woelig deuntje met de bass gitaar op de achtergrond je hebt mijn lieveling geurtje op. kleuren schitteren door de hemelse nacht iets wat je niet verwacht wat ik voel voor je is volledige aantrekkingskracht kracht verzamel ik vanuit mijn middenrif schreeuw het luid en duidelijk

common
15-04-2005, 22:58

liefde van het verleden zooo’n mooie meid had me geraakt raar want ze had al een vent maar dat deed haar geen kwaad dat is wat ze zei, vervolg op ik wil jouw, daar stond ik in het nauw want dit meid voelde ik al een jaar gevoelens al zo lang geboren gehouden nou is het moment maar ik bleef maar denken aan haar vent. dealer van de straten sponsor haar op elke maat. rookende stuf dwalend door de nacht. ik nam haar mee reden de horizon te gemoed, sterren aan een stuk van de hemel weerkaatsend op de stille zee. het greep ons meteen... we bleven zwijgend en genoten van het moment. we hadden het bond gemaakt we vielen samen in de auto diep in slaap hoe nuchter haar vent werd des te eerder dat het hem opviel piepte haar op vervolg van drie smsjes en een telefoontje, zwijgend kijk ze me aan met een traan met een blik ik wil hier niet vandaan stilletjes viel een traan....keek haar aan een met een brok in mijn keel. mijn hart voelde voor heel even heel. dat is wat ze zei traan was niet omwille mij ze wist waar ze in beland was en dat haar vent haar niet uit zijn leven ziet verdwijnen.......hij schreeuwde altijd door de straten dit chick is van mij!!!!!!! ik voelde haar pijn en stopte mijn gevoelens in een hoek en troste haar op dat moment. het was een nacht van twee zielen die gevangen waren maar niks uit durven uit te halen paar jaar verstreken zie haar......dagelijk met een blik in haar ogen. ze knipoogde en ze blijft erin hopen haar redder staat aan de overkant als ze zich weer rot voelt weet ze waar ze naar toe moet.

common
17-04-2005, 07:54
gevoel van rust gevoel van jij naast mijn zij jij die mijn wereld laat draaien vermeit het niet , jij bent de ware na al deze jaren, zoektocht beëindigd verrijkend aan mijn zij ik heb mijn koningin gevonden. nu kan ik de toekomst te gemoed. het is raar, moed die jij in me naar voren haalt net een grote scheepvaart zonder roeiers overleef ik het

common
18-05-2005, 00:44
ik heb nooit zo’n liefde gezien je raakt me met je woorden die vormen wonderen. het is belangrijk dat we communiceren zo kunnen we schitteren, en elke opstand doordringen. ik treed in het beeld van gelijkheid treed het liefde met mijn hart. er schitterend een licht special voor jou en mij. gezien het afstand verzak ik niet nog vermoeid het me niet om je op te zoeken, om je gerust te stellen. stel het komt zo ver dat je het niet meer aan kunt kruip er niet in ik sta voor je klaar. met hart en nier luister het komt erop neer je bent mijn tweede ziel. tijden maken ons sterk. vervloek elke misstap maar elke misstap verzekerd de volgende een ervaring waar wij allemaal van kunnen dragen. naar onze kleine liefjes als de tijd komt tot die tijd ben ik er voor je kan het niet vaak genoeg zeggen. je bent een zege. mijn zege. ik zie het al voor me dromen daar kan ik nu alleen inscha allah vervullen deze dromen. wonder boven wonder zie me omringd met kinderen, zeker met z’n vieren. trouwe band, samen hand in hand. terwijl ik je dit zeg hou ik je vast, dit wereld is te klein voor mijn liefde voor jouw draag ik je met mijn ziel

Derezon
04-08-2005, 06:09
Aparte dichtstijl heb je, broeder :goedzo: asalaam 3laikoum

common
04-08-2005, 10:45
Aparte dichtstijl heb je, broeder :goedzo: asalaam 3laikoum salaam broeder bedankt voor je compliment

RSD-Pringles
23-04-2011, 14:56
ewa neef :o