Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nivea Young!

Pagina's : [1] 2

MaRoCcInA
11-04-2005, 17:32

Zijn er Meiden die dit product al weleens gebruikt hebben of op dit moment gebruiken!? Is het goed? Gebruiken Jullie De Tonic, Wash Gel en Cremé allemaal? :maf2:

toerkishgirl
11-04-2005, 18:08
hey, ik gebruik de nivea young al heel lang ( een paar maanden) en ja het helpt wel. ik heb nu veel minder last van puistjes :)en mij huid wordt er ook zachter van ;)

MaRoCcInA
11-04-2005, 18:33
hey, ik gebruik de nivea young al heel lang ( een paar maanden) en ja het helpt wel. ik heb nu veel minder last van puistjes :)en mij huid wordt er ook zachter van ;) Gebruik je ook echt alles? De Cremé.. Gel en Tonic? :)

Precious.
11-04-2005, 19:50
Ik had alles gebruikt maar kreeg er uitslag van :eek:.. gezicht was rood moest echt iets van 2weken wachten tot me gezicht beetje was bijgekomen :(.. maar bij iedereen is het anders dus je kan het eventueel proberen ;)

ZaraAya
11-04-2005, 19:52

ik gebruik gewoon uierzalf is echt goed!

MaRoCcInA
11-04-2005, 20:19
Ik had alles gebruikt maar kreeg er uitslag van :eek:.. gezicht was rood moest echt iets van 2weken wachten tot me gezicht beetje was bijgekomen :(.. maar bij iedereen is het anders dus je kan het eventueel proberen ;) Whollah? :( Damn.. Op Tv doen ze net alsof het een wondermiddel is..! Ik dacht je krijgt er een mooie uitstraling van.., Maar ik wacht ff de andere reacties ook af jah.. Elke huidtype is anders!

Precious.
11-04-2005, 20:33
Whollah? :( Damn.. Op Tv doen ze net alsof het een wondermiddel is..! Ik dacht je krijgt er een mooie uitstraling van.., Maar ik wacht ff de andere reacties ook af jah.. Elke huidtype is anders! Precies.. elke huid is anders.. en heb het dus aan me neefje gegeven :D.. Bij hem is er nix aan de hand.. zelfs gladde huid :banana:

goudlokje
11-04-2005, 22:12
Whollah? :( Damn.. Op Tv doen ze net alsof het een wondermiddel is..! Ik dacht je krijgt er een mooie uitstraling van.., Maar ik wacht ff de andere reacties ook af jah.. Elke huidtype is anders! heb je op tv ooit een lelijk iemand gezien of iemand met een slechte huid ?dit gebruikt mijn nicht tegen puisten:louis widmer wasgel en zalf en ze kreeg van de dermatoloog ook pillen die ze dagelijks innam en ik kan je verzekeren dat ze van een meisje vol met puisten en grauwe huid veranderde in een knappe iemand met een gave en een egale lichte huid ik schrok toen ik haar zag :wow:

MaRoCcInA
12-04-2005, 18:37
heb je op tv ooit een lelijk iemand gezien of iemand met een slechte huid ?dit gebruikt mijn nicht tegen puisten:louis widmer wasgel en zalf en ze kreeg van de dermatoloog ook pillen die ze dagelijks innam en ik kan je verzekeren dat ze van een meisje vol met puisten en grauwe huid veranderde in een knappe iemand met een gave en een egale lichte huid ik schrok toen ik haar zag :wow: Wat is dat voor een wasgel? En Waar kan je het krijgen en voor hoeveel? :D

Precious.
12-04-2005, 20:28
heb je op tv ooit een lelijk iemand gezien of iemand met een slechte huid ?dit gebruikt mijn nicht tegen puisten:louis widmer wasgel en zalf en ze kreeg van de dermatoloog ook pillen die ze dagelijks innam en ik kan je verzekeren dat ze van een meisje vol met puisten en grauwe huid veranderde in een knappe iemand met een gave en een egale lichte huid ik schrok toen ik haar zag :wow: Naam adres Nr :wow: en de prijs aub :D tx

jouw_zuster
15-04-2005, 21:51
Hell0w..Ik gebruik die t0nic, ik heb van mezelf al een gave huis maar aan het einde van de dag maak ik het gew0on scho0n met die t0nic en het werkt best wel g0ed..me gezicht word er wel schoner do0r.. :p

Happy
17-04-2005, 20:32
Bij mij was het pure geldverspilling! Echt zwaar zonde.

Iley
17-04-2005, 20:36
Ik gebruik al een tijdje de creme.. Alleen de creme dus :D beetje gierigg.. wuahahaha Neej joh.. Maar ik vind het wel helpen.. Ik heb een mooie zachte huid.. en het glanst niet!! :D

jaouida
18-04-2005, 12:03
ik gebruik ze allemaal..werkt echt goed..ik heb een zachtere huid en minder last van puistjes

marocina
18-04-2005, 12:07

Ik had alles gebruikt maar kreeg er uitslag van :eek:.. gezicht was rood moest echt iets van 2weken wachten tot me gezicht beetje was bijgekomen :(.. maar bij iedereen is het anders dus je kan het eventueel proberen ;) ja bij mij ook man

Pagina's : [1] 2