Bekijk originele versie : hair things
Miss_Crazy
24-02-2003, 18:50
hey meiden (vooral)
weten jullie haartips het mag vanalles zijn maar hoe het verzorgt en dat voor stuff
gewoon een girls meeting over verzorging snappie? :D
bye
ki$$e$ from Miss_Cr@zy :zwaai:
Ja nescafe met henna, of eigeel is hardstikke goed, krijg je zacht haar ervan....
En als het niet lukt maak je maar een mokkagebakje van....!
Glimlachje
25-02-2003, 00:29
Olijf olie!!!!
Miss_Crazy
25-02-2003, 15:24
Origineel gepost door kelly
Mocht je ooit zonder gel zitten en je wilt toevallig superglans haar hebben, dan moet je citroensap in je haar doen....... het geeft versteviging en glans........
Maar pas op....... niet in de zomer doen, want door de zon kan het je haar verbleken....... en dan zit je met een blond koppie, dat is natuurlijk dan niet de bedoeling ;)
O´ja voor degene die olijfolie gebruiken.... please stop daarmee, die geur is al genoeg om moordneigingen te krijgen :D ..... ohh wat stinkt dat....
thanx girls allemaal
Origineel gepost door Miss_Crazy
thanx girls allemaal
awili waarop al die troep in jullie haar, ik doe er nu helemaal niet is, ik was het met shampo en daar blijf het bij ; is dat apnormaal dan?
Miss_Crazy
25-02-2003, 16:06
Origineel gepost door hbieba
awili waarop al die troep in jullie haar, ik doe er nu helemaal niet is, ik was het met shampo en daar blijf het bij ; is dat apnormaal dan?
ik zelf ook hoor maar mischien bn jij tevreden over je haar (me too)
maar er zijn meiden die tips willen of advies so wat is er mis mee!
Cremevoeding (niet spoeling!) van Andrelon. Je hebt perzik en ei, vooral ei is heeeeeeeeeeeerlijk voor je haar.
Verder alles van Gliss Kur!
xxx sofia
sweetsamira
26-02-2003, 21:31
ik vind mij haar zo mooi als het gefont is maar ik heb gehoord dat dat niet goed is is dat zo? en er zijn ook meisjes die hun haren doen strijken is dat slecht?
kus samira
Sjemmelia
27-02-2003, 10:53
Origineel gepost door sweetsamira
ik vind mij haar zo mooi als het gefont is maar ik heb gehoord dat dat niet goed is is dat zo? en er zijn ook meisjes die hun haren doen strijken is dat slecht?
kus samira
Föhnen is niet goed voor het haar als je het te vaak doet. 1x in de week of om de 2 weken is niet erg, smeer wel wat olie op de haarpunten voorkomt (minder) gespleten punten.
Strijken is heeeeeeeel slecht, niet doen!!!
:zwaai:
noralive
27-02-2003, 11:00
haar masker van fructies is ontzettend goed, vrijdag er in doen zaterdag er uit wassen en je zult versteld staan van hoe zacht je haar wel nie is. ;) :zwaai:
Miss_Crazy
01-03-2003, 15:23
strijken moet je nooit doen echt het beschadigt je haar heb ik gehoord
maar ik zou het nooits doen :o :zwaai:
Miss_Crazy
03-03-2003, 12:37
en daarna krijg je een haar uitval geloof e heb ik bij meerdere mensen gezien maar thats your choice
chamalgirl
04-03-2003, 17:53
ja miss_crazy deed eerst ook weleens strijken maar shit he mijn haar is helemaal droog geworden en dood, nu moet ik echt ene vet stuk er van afhalen zodat het weer gezond gaat groeien en heb zeker van me fout geleerd zal het nooit meer doen, fohnen is 10 keer beter
Miss_Crazy
04-03-2003, 21:52
Origineel gepost door chamalgirl
ja miss_crazy deed eerst ook weleens strijken maar shit he mijn haar is helemaal droog geworden en dood, nu moet ik echt ene vet stuk er van afhalen zodat het weer gezond gaat groeien en heb zeker van me fout geleerd zal het nooit meer doen, fohnen is 10 keer beter
i know girl zelf heb ik nooits gedaan maar uh ik zie het bij vriendinnen en dat is echt droge shit :zwaai:
Ik had ook een vraagje!!
Wat kan je tegen gespleten haarpunten doen???
Ik hoop dat jullie het weten...
alvast bedankt.
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.