Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politieagenten in het nauw in tram

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Tim76
11-04-2005, 11:18

Politieagenten in het nauw in tram ROTTERDAM - Politiemensen zijn zondagavond in het nauw gedreven en geïntimideerd in een Rotterdamse tram. Even later bij een tramhalte kreeg een van de agenten een vuistslag in het gezicht. Ook zijn collega werd aangevallen. Met spoed opgeroepen versterking heeft de twee ontzet, meldde de politie maandag. De politie was opgeroepen, omdat in tramlijn 25 een groep mannen zat die zich vervelend gedroeg. Ze wilden hun plaatsbewijzen niet tonen aan personeel van vervoersbedrijf RET. Toen de politie arriveerde, bleef een 24-jarige man uit Spijkenisse weigeren een strippenkaart te laten zien. Op het moment dat de agenten hem de tram uitstuurden, gingen zijn vrienden zich ermee bemoeien. Die sloten de politiemensen in. Bij de eerste de beste tramhalte liep de situatie uit de hand en kreeg een agent een klap in zijn gezicht. Nadat er versterking was gekomen, hield de politie de zes mannen aan voor openlijke geweldpleging. Een van de verdachten raakte gewond, toen een politiehond hem in zijn kuit beet. http://www.telegraaf.nl/binnenland/19808061/Politieagenten_in_het_nauw_in_tram.html

Tim76
11-04-2005, 11:20
Typisch weer een voorbeeld van onopgevoed gedrag. Als jou om je strippenkaart gevraagd wordt, laat je dat zien. Het is normaal dat er gecontroleerd wordt op betaling in he OV.

Heidelbergmens
11-04-2005, 11:22
Waren het weer van die moord afrikanen?

Deliana
11-04-2005, 11:24
Waren het weer van die moord afrikanen? Nee, tokkies met een lonsdale jack :rolleyes:

DUTCHIEXL
11-04-2005, 11:38

Ja kan gebeuren he politie is niet je beste vriend als je in de tram zit. Maar wat ik niet begrijp ik dacht dat wij in rdam mobiele controleurs hadden die het recht hebben mensen staande te houden of uit de tram te verwijderen. Dan is politie toch niet nodig

Tim76
11-04-2005, 11:46
Ja kan gebeuren he politie is niet je beste vriend als je in de tram zit. Maar wat ik niet begrijp ik dacht dat wij in rdam mobiele controleurs hadden die het recht hebben mensen staande te houden of uit de tram te verwijderen. Dan is politie toch niet nodig Ligt eraan hoe de controleurs een bepaalde situatie inschatten, waardoor ze politie erbij halen.

DUTCHIEXL
11-04-2005, 11:48
Ligt eraan hoe de controleurs een bepaalde situatie inschatten, waardoor ze politie erbij halen. Nee je hebt securicor. En die belt de condocteur En die hebben handboeien pepperspray. Dus ze kunnen iemand aanhouden.

Raven
11-04-2005, 12:25
Nee je hebt securicor. En die belt de condocteur En die hebben handboeien pepperspray. Dus ze kunnen iemand aanhouden. Dat er mensen van Securicor op de tram controleren klopt, maar zodra die een situatie niet aankunnen, wordt er assistentie van de politie gevraagd. Ook bij een aanhouding door een beveiliger, wordt er politie ter plaatse verzocht, omdat die beveiliger degene die hij aanhoudt over moet dragen aan de politie. Kunnen de surveillerende agenten de boel ook niet de baas, wordt de hondenman eventueel verzocht te assisteren... http://animal.discovery.com/fansites/e-vets/dogbehavior/gallery/yelp_dogbite.jpg

Einherjer
11-04-2005, 12:28
Hmzz..gelijk bij die gasten hen knieschijven aan bagger schieten.Oom agent mag ook helemaal nix.

bouali
11-04-2005, 12:34
Waren het weer van die moord afrikanen? wat is dat :confused:

Passion
11-04-2005, 13:04
Typisch weer een voorbeeld van onopgevoed gedrag. Als jou om je strippenkaart gevraagd wordt, laat je dat zien. Het is normaal dat er gecontroleerd wordt op betaling in he OV. Helaas niet iedereen weet om te gaan met de gang van zaken… een mens zit ingewikkeld in elkaar.. brengt allerlei redenen naar voren waarom het niet eens te zijn met (in dit geval) de veranderingen in de (OV).. in de maatschappij… bv ook toen met de komst van de euro.. nog steeds hoor je mensen erover.. Hopelijk dat er van dit soort dingen.. geleerd wordt hoe het zeker niet hoort..

a3ir
11-04-2005, 13:22
Waren het weer van die moord afrikanen?Nee, het waren ZUIDAFRIKANEN :moe:

Pleeborstel
11-04-2005, 13:29
Tja, ik kan me er niet meer druk om maken. Dit soort zaken gebeuren dagelijks en wat we in de pers zien is maar een fractie ervan. Dat neemt niet weg dat dergelijk gedrag niet kan. Alleen: wat doe je ertegen... Beveiligers in de tram laten controleren vind ik sowieso een slecht idee, deze mensen zijn vaak niet goed opgeleid en hebben geen bevoegdheden. De enige oplossing zou zijn om politie mee te laten rijden in het OV, het zal alleen een onhaalbare zaak blijken omdat er te weinig agenten zijn. Ik denk dat er weinig tegen te doen is. De problemen worden niet echt onderkend door de politiek, behalve in het OV wordt het over het algemeen steeds onveiliger in Nederland. Een zorgelijke ontwikkeling.

Pleeborstel
11-04-2005, 13:30
Nee, het waren ZUIDAFRIKANEN :moe: Die gast ziet 'Rotterdam' en denkt dan gelijk aan allochtonen. Mooie instelling hebben sommige mensen hier :moe:

frankherbert
11-04-2005, 13:30

Voor sommige meisjes ligt het tonen van hun strippenkaart nou eenmaal heel gevoelig. Jij laat toch ook niet aan iedereen je strippenkaart zien?

Pagina's : [1] 2 3 4 5