Bekijk originele versie : hindaatje kifeshhh die avatar?????
saloua_lopez
24-02-2003, 18:38
Hindaatje... kifesh die avatar.. hjaka men!!!!!!
Ik druf te wedden.. dat de mannen hier helemaaal leip worden van jouw avatar....
Hindaatje
24-02-2003, 18:40
Origineel gepost door saloua_lopez
Ik druf te wedden.. dat de mannen hier helemaaal leip worden van jouw avatar....
:boogie:
MarocStar
24-02-2003, 18:41
Dat viel mij ook al op. Als een man zoiets had gedaan werd ie meteen voor sexist uitgemaakt. Ik vind echter wel dat ik het voor een marokkaanse meid wel TE vind.
Beslemma :zwaai:
SweetRose
24-02-2003, 18:42
:p
:maf2:
C_OUJDIA
Wat doe:confused: je hier??!!!??? :kwaad: :verdomme:
Hindaatje
Origineel gepost door *********
Dat viel mij ook al op. Als een man zoiets had gedaan werd ie meteen voor sexist uitgemaakt. Ik vind echter wel dat ik het voor een marokkaanse meid wel TE vind.
Beslemma :zwaai:
Ik d8 al dat er hier mensen zouden rondlopen die heel snel hun oordeel klaar hebben leggen....nou jongen denk wat je wil...Je kent mij niet dus :rolleyes:
saloua_lopez
24-02-2003, 18:44
Origineel gepost door C_OUJDIA
Wat doe:confused: je hier??!!!??? :kwaad: :verdomme:
hehehhehehehhe.... tjah ben een marokko.nl verslaafde..... hehehehhe dus ben overal hier te vinden... wat doe jij hier??????????
:D :D :D
mimi3000
24-02-2003, 18:45
die van mij is the bomb en la lopes.....kheb er nog steeds...damn :( :(
MarocStar
24-02-2003, 18:45
Origineel gepost door Hindaatje
Ik d8 al dat er hier mensen zouden rondlopen die heel snel hun oordeel klaar hebben leggen....nou jongen denk wat je wil...Je kent mij niet dus :rolleyes:
Ik zeg toch niet dat ik jou ken, maar ik vind het een beetje TE. Je moet zelf doen wat je wil natuurlijk. Maar dat is mijn mening snappie?
Hindaatje
24-02-2003, 18:46
Ik zeg toch niet dat ik jou ken, maar ik vind het een beetje TE. Je moet zelf doen wat je wil natuurlijk. Maar dat is mijn mening snappie?
En omdat ik jou mening accepteer zeg ik ook DENK WAT JE WILT...snappie :)
saloua_lopez
24-02-2003, 18:47
Origineel gepost door mimi3000
die van mij is the bomb en la lopes.....kheb er nog steeds...damn :( :(
Huh kifesh ben je nog steeds op schoool?????????????????
WEYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :wow: :wow: :wow:
SweetRose
24-02-2003, 18:47
mensen..het is een mooie (saaie) dag vandaag dus blijf lachen :D:D:D:D:D
MarocStar
24-02-2003, 18:48
Origineel gepost door Hindaatje
En omdat ik jou mening accepteer zeg ik ook DENK WAT JE WILT...snappie :)
Maar wees eens eerlijk. Waarom heb je zo'n gewaagde avatar. Ik zou die reden weleens willen weten :)
Hindaatje
24-02-2003, 18:49
Maar wees eens eerlijk. Waarom heb je zo'n gewaagde avatar. Ik zou die reden weleens willen weten :)
wil je t echt weten? nou kijk in t echt weeg ik 90 kilo...k heb kroes haar...kortom krijg geen GEEN aandacht dus wil ik het via deze weg proberen... :rolleyes:
C_OUJDIA
24-02-2003, 18:51
hehehhehehehhe.... tjah ben een marokko.nl verslaafde..... hehehehhe dus ben overal hier te vinden... wat doe jij hier??????????
:D :D :D
Aangezien ik tijd over heb(je weet klaar met story) moet ik het toch ergens doden. :( :p
Bye the way.Je komt donderdag
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.