Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gingseng Creme

Pagina's : [1] 2

marjam1983
10-04-2005, 15:46

Hallo dames, Wie gebruikt hier Ginseng Creme tegen littekens? En hoe lang gebruiken jullie al dit, en heeft het effect? Ik gebruik het alleen sinds kort en alleen als ik ga slapen, want het maakt me huid zo vettig. Hoor van jullie dames.

marjam1983
10-04-2005, 17:58
Kom op mensen, ben ik dan echt de enige die het gebruik? Is geen goed teken?

Pink_Rose
10-04-2005, 19:24
Ik heb het ooit gekocht....en het staat nu nu ergens in de kast...Het werkte niet naar mijn idee!

marjam1983
11-04-2005, 00:39
Nog andere liefhebbers, als er meerdere mensen geen verschil zien ga ik er gelijk mee sturen, heb geen zin om hier me tijd aan te verspillen.

Student1
11-04-2005, 11:22

Ik heb dit product een jaar of 6 geleden gekocht, heb het een tijd geprobeerd. Resultaat is dat het geldverspilling is en niet werkt.

marjam1983
11-04-2005, 13:22
Ik heb dit product een jaar of 6 geleden gekocht, heb het een tijd geprobeerd. Resultaat is dat het geldverspilling is en niet werkt. Hoe lang heb je dit gebruikt? En heb je nu iets anders gevonden wat wel helpt? Biodermal misschien?

alhoceima
11-04-2005, 14:55
ik heb het ook lang gebruikt, maar mijn huid werd er vettig van op een gegeven moment dus was ik ermee gestopt

marjam1983
11-04-2005, 23:16
ik heb het ook lang gebruikt, maar mijn huid werd er vettig van op een gegeven moment dus was ik ermee gestopt Ja inderdaad, me huid word er ook erg vettig van, vanaaar dat ik het alleen in de nacht op smeer als ik ga slapen. Hielp het wel bij jou aan die littekens? Trouwens, jij gebruikt eiwit, zie je al verschil? Sinds ik zwanger ben heb ik ook vlekjes en haat het zo erg, :( ik ontwijk elke spiegel zeg :jammer: .

alhoceima
12-04-2005, 09:53
salaam alaikoem meid, toen hielp het wel moet ik zeggen, maar na anderhalf jaar gebruiken ben ik ermee gekapt, het zat me toch niet lekker om afhankelijk te zijn van cremes, dus nu gebruik ik geen creme meer, en ja ik gebruik dat eiwit/eigeel wel, het lijkt misschien grappig om ei op je gezicht te doen, maar het helpt echt, die vlekjes die ik had zijn lichter geworden, je moet het echt proberen, nu doe ik het al twee weken ofzo insjaAllah kom je er vanaf

marjam1983
12-04-2005, 17:19
salaam alaikoem meid, toen hielp het wel moet ik zeggen, maar na anderhalf jaar gebruiken ben ik ermee gekapt, het zat me toch niet lekker om afhankelijk te zijn van cremes, dus nu gebruik ik geen creme meer, en ja ik gebruik dat eiwit/eigeel wel, het lijkt misschien grappig om ei op je gezicht te doen, maar het helpt echt, die vlekjes die ik had zijn lichter geworden, je moet het echt proberen, nu doe ik het al twee weken ofzo insjaAllah kom je er vanaf Oh ja, ik zal het zeker gaan proberen vanaf vandaag, maar nog vraagje, ik reinig me gezicht altijd en doe dus die gingseng creme op, moet ik nu eerst me gezicht reinigen en dan dat eiwit, zonder creme eerst, of op de eiwit de creme doen? Of alleen dat eiwit zonder creme, wat doe jij?

vania
12-04-2005, 19:03
hoi, mijn nichtje heeft veel littkens van puistjes, ze waren donkerder dan haar eigen huidskleur. ze gebruikt nu sinds 2 maanden litteken creme van de kruidvat en ze worden nu lichter van kleur. succes

chingygirl
12-04-2005, 21:25
he mijn zus gebruikt die gingseng creme en bij haar werkt het echt! Bij haar zie je een heel verschil, ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt, maar werkte het niet. Dat komt mischien ook doordat ik niet zoveel littekens had als mij zus, (eigenlijk helemaal niet, maar gebruikte het meer omdat ik hoorde dat het goed voor je gezicht is) Maar het maakt je huid inderdaad vettig!!en mij zus doet het ook alleen savonds. !

marjam1983
12-04-2005, 21:27
he mijn zus gebruikt die gingseng creme en bij haar werkt het echt! Bij haar zie je een heel verschil, ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt, maar werkte het niet. Dat komt mischien ook doordat ik niet zoveel littekens had als mij zus, (eigenlijk helemaal niet, maar gebruikte het meer omdat ik hoorde dat het goed voor je gezicht is) Maar het maakt je huid inderdaad vettig!!en mij zus doet het ook alleen savonds. ! Hoi en hoe lang gebruikt je zus het al, na hoeveel tijd zag ze resultaat?

chingygirl
12-04-2005, 21:34
Hoi en hoe lang gebruikt je zus het al, na hoeveel tijd zag ze resultaat? mij zus gebruikt het nu al bijna een jaar. En ze merkte meteen al wat verschil: haar huid werd zachter en voelde frisser aan. na ongeveer 2 weken ofzo werden de littekens minder.

marjam1983
12-04-2005, 21:43

mij zus gebruikt het nu al bijna een jaar. En ze merkte meteen al wat verschil: haar huid werd zachter en voelde frisser aan. na ongeveer 2 weken ofzo werden de littekens minder. OH JA? En die littekens zijn nu ook weg? Ik heb wel het gevoel dat me huid aan het schilferen is, is dit normaal, had zij dit ook?

Pagina's : [1] 2