Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko.nl Feest Of Arabisch.nl Feest

Pagina's : [1] 2

yuba2
10-04-2005, 12:57

marokko.nl feest of is het pan arabisch.nl feest. volgens mij heeft niemand van die egytenaar gehoord en als ze dat wel doen weten ze een niet waar die over zingt. OM DE BERBERS ZOET TE HOUDEN hebben ze ariaf gebeld

k.jessie
10-04-2005, 12:58
En zo is't nooit ni goed.. ps: als je nog nooit van mostafa amar gehoord hebt, dan zit je toch met een ga(a)t(je) in je cultuur

yuba2
10-04-2005, 13:01
nou Mustapha of hoe die ook heet is niet mijn cultuur. niet alleen omdat ie arabisch is, hij komt uberhaupt niet uit het land waar ik vandaan kom. dus die moes van jou mag van mij naar de maan. of zoals wij zeggen het thamazight naar thazirie

k.jessie
10-04-2005, 13:12
of zoals wij zeggen het thamazight naar thazirie En bij ons is het "ayour" :nerd:

mobo24
10-04-2005, 13:45

marokko.nl feest of is het pan arabisch.nl feest. volgens mij heeft niemand van die egytenaar gehoord en als ze dat wel doen weten ze een niet waar die over zingt. OM DE BERBERS ZOET TE HOUDEN hebben ze ariaf gebeld het is nooit goed :nerd: tip: schiet jezelf neer ben je af van je eigen gezeik :nijn:

HabibOmri
10-04-2005, 14:35
Het is ook noooit goed:jammer: En mostafa amar ? Volgens mij ken jij hem alleen niet dus maak je er maar meteen niemand van.. En wat zeur je nou er is tog ook berberse muziek psshh :maf:

egyptiangirl
07-05-2005, 18:25
marokko.nl feest of is het pan arabisch.nl feest. volgens mij heeft niemand van die egytenaar gehoord en als ze dat wel doen weten ze een niet waar die over zingt. OM DE BERBERS ZOET TE HOUDEN hebben ze ariaf gebeld doe ff normaal zeg......er was toch ook berberse muziek dus wat zit je te zeiken. Marokanen genoeg die Mustafa amar kennen en naar zn liedjes luisteren!! dat jij daar ``toevallig`` niet een 1 van bent....wilt niet zeggen dat iedereen dat is!! trouwens Hoezo`` niemand heeft van die egyptenaar gehoord`` ?!! jah JIJ ja !! ..........hoe dom kan je zijn.............. :kwaad: :kwaad:

Mr007
07-05-2005, 18:27
marokko.nl feest of is het pan arabisch.nl feest. volgens mij heeft niemand van die egytenaar gehoord en als ze dat wel doen weten ze een niet waar die over zingt. OM DE BERBERS ZOET TE HOUDEN hebben ze ariaf gebeld Ga huilen ga ga :nerd:

egyptiangirl
07-05-2005, 18:31
nou Mustapha of hoe die ook heet is niet mijn cultuur. niet alleen omdat ie arabisch is, hij komt uberhaupt niet uit het land waar ik vandaan kom. dus die moes van jou mag van mij naar de maan. of zoals wij zeggen het thamazight naar thazirie zoiets doms heb k nog nooit gehoord!! dus als iemand niet van jou cultuur is ,uit hetzelfde land als jij komt is ie meteen :loser: Nou volgens mij ben jij hier de enige die naar de maan moet lopen !!

shirine_rbatia
07-05-2005, 18:47
Als het feest je niet beviel moet je voortaan niet naar 'Arabische' feesten gaan.

shirine_rbatia
07-05-2005, 18:48
nou Mustapha of hoe die ook heet is niet mijn cultuur. niet alleen omdat ie arabisch is, hij komt uberhaupt niet uit het land waar ik vandaan kom. dus die moes van jou mag van mij naar de maan. of zoals wij zeggen het thamazight naar thazirie Loop jij naar de maan of hoe wij het in het Egyptisch zeggen MARIGH!!

IlLeGal_NaDoR
07-05-2005, 19:39
Je kunt er ook gewoon niet naar toe gaan, wat moet je immers met Tig3abiyien? ;)

Mazlout
08-05-2005, 01:41
Loop jij naar de maan of hoe wij het in het Egyptisch zeggen MARIGH!! mareekh is Mars, el (q)amar is de maan, of el badr of hoe je het ook noemen wilt... :hihi: voor de rest, ik heb genoten, dat andere mensen niet genieten is peG voor hen...:hadj:

shirine_rbatia
08-05-2005, 13:53
mareekh is Mars, el (q)amar is de maan, of el badr of hoe je het ook noemen wilt... :hihi: voor de rest, ik heb genoten, dat andere mensen niet genieten is peG voor hen...:hadj: :hihi: zeye bahdoe yahnie!

OuJdAbOyX
08-05-2005, 15:26

wie wat waar welke feest:S

Pagina's : [1] 2