Bekijk originele versie : Why?
Ik voel me zo klote. Ik weet niet hoe het komt maar ik ben ineens zo verdrietig!
Het liest zou ik nu naar huis gaan en gaan slapen.
ga naar grappige sites ofzo.. of lees hier grappige topics..
Misschien dat dat helpt.. :)
the_silver_one
24-02-2003, 13:51
Ik weet het meid,
deze site maakt je intern-triest
thanx maar ik me echt *** en dan werken zulke dingen niet
Origineel gepost door bonbon
thanx maar ik me echt *** en dan werken zulke dingen niet
Ewa ga dan naar www.ns.nl en kijk wanneer er een trein langsrijd en spring daarvoor...
Klagen heeft geen zin... denk je dat ik me altijd TOP voel.. die dingen horen er nou eenmaal bij.
Ik ben tijdens m'n rijles van 100 min al 20 keer bijna doodgeweest, te erg gewoon.
the_silver_one
24-02-2003, 13:55
Origineel gepost door RaZer
Ewa ga dan naar www.ns.nl en kijk wanneer er een trein langsrijd en spring daarvoor...
Klagen heeft geen zin... denk je dat ik me altijd TOP voel.. die dingen horen er nou eenmaal bij.
K** Klootzak. Sukkel!!
Ik wil jou graag een keer zien, hoe kan iemand nou zo'n lompe opmerking maken als de jouwne
Laat dat Arme meisje met rust
Niks van aantrekken hoor, hij heeft zo te zien zijn dag niet
Ik ben tijdens m'n rijles van 100 min al 20 keer bijna doodgeweest, te erg gewoon.
wees blij dat je die fouten maak tijdens een rijles.. daar leer je van..
en wees blij dat je een rijles kan betalen.. ik heb al 2 maanden geen rijles gehad..
bedankt voor deze gewldige suggestie misschien dat ik het wel probeer
Origineel gepost door the_silver_one
K** Klootzak. Sukkel!!
Ik wil jou graag een keer zien, hoe kan iemand nou zo'n lompe opmerking maken als de jouwne
Laat dat Arme meisje met rust
Niks van aantrekken hoor, hij heeft zo te zien zijn dag niet
Lees me hele reactie slimmer... Klagen dat je verdrietig ben heeft geen zin.. zeker niet achter een PC... ga naar iemand toe die je kan helpen want neem aan dat je hier niet gaat vertellen wat er dwarszit ;)
He the Golden one.... rustig rustig.. ik dacht dat jij juist degene hier was die zijn dag niet had ;)
en owjaa.. medelijden met iemand hebben helpt niet.. dan gaat ze zich alleen zieliger vinden ;)
Als je het zo had neer geschreven had, maar goed kan voorlopig niet weg zit op m'n stage.
Als je het zo had neer geschreven had, maar goed kan voorlopig niet weg zit op m'n stage.
als mensen zouden nadenken voordat ze zouden reageren en meer dan naar een reactie kijken zoals eerste dan zouden ze weten dat ik het anders bedoel.. ik heb geen zin om alles maar zo netjes neer te zetten. als jij het negatief kijk dan is het niet mijn fout.
en als je je niet goed voel dan mag je toch weg...
the_silver_one
24-02-2003, 14:02
Lees me hele reactie slimmer... Klagen dat je verdrietig ben heeft geen zin.. zeker niet achter een PC... ga naar iemand toe die je kan helpen want neem aan dat je hier niet gaat vertellen wat er dwarszit ;)
He the Golden one.... rustig rustig.. ik dacht dat jij juist degene hier was die zijn dag niet had ;)
en owjaa.. medelijden met iemand hebben helpt niet.. dan gaat ze zich alleen zieliger vinden ;)
Is niet goed voor iemand zijn ego als tie zichzelf nooit zielig vind..
Op wie zou ik nu doele..?
Origineel gepost door the_silver_one
Is niet goed voor iemand zijn ego als tie zichzelf nooit zielig vind..
Op wie zou ik nu doele..?
Ja zal wel doei
the_silver_one
24-02-2003, 14:06
Ja zal wel doei
Zo zie je...
Dat kostte niet zoveel moeite...
Daag :hoedaf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.