Bekijk originele versie : help ik zoek, (halal werk)
moslima1983
08-04-2005, 23:14
selaam wa3alejkoem wr wb
beste broeders en zusters
ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
het zit namelijk zo, ik heb elhamdoellilah in juni 2004 mijn diploma voor tandartsassistente gehaald. sinds dien ben ik op zoek gegaan naar werk. het heeft me heel veel moeite en tijd gekost. na 7 maanden heb ik eindelijk werk gevonden. Maar dan komt het probleem, ik werk met een mannelijke tandarts en dat is dan geen halal werkplek meer. hierbij wil ik jullie vragen of jullie vrouwelijke tandartsen kennen in amsterdam. misschien waar jullie zelf patient bij zijn of bij jullie ergens in de buurt maakt niet uit als het maar in amsterdam is. en dan zal ik zelf contakt met ze opnemen om te kijken of ik bij hun terecht kan zodat ik wel kan blijven werken. het zit trouwens ook zo dat ik op zoek ben voor na de zomervakantie want ik ga insallah deze zomer trouwen en dan maak ik gelijk een nieuwe goede start insallah.
ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen
alvast bedankt voor de moeite
selaam wa3alejkoem
misschien dan toch maar verhuizen naar marokko?
sallaam o aliekom
ahlan moslima 1983 ik ken een moslima als tandarts hier in amsterdam west.
ik weet niet waar jij woont maar ik zal mijn zus der nummer vragen en zo, het is een hele aardige vrouw en zij ook goed, ik denk dat zij geen probleem van zou kunnen maken als je bij der komt werken. ik ken der niet persoonelijk en ben ook geenpatient van der dat niet. maar ik ken der wel.
laat maar weten als je het wat vindt oke
beslamma,
Dan kan je toch nergens meer werken.
Want je krijgt dan ook mannelijke patienten over de vloer of niet?
moslima1983
09-04-2005, 18:47
selaam wa3eljekoem wr wb
bedankt allemaal voor die reacties.
ik zou graag van alle die een adres of nummer kennen willen hebben. zodat ik met die vrouwelijke tandarts in contakt kan komen. ik hoop snel van jullie te horen insallah. ik ben echt blij met jullie woellahie
selaam wa3lejkoem
supersoesje
09-04-2005, 19:10
:confused: ougti? Heb je daar niet eerder aan kunnen denken? Je weet dat 80% alleen man is dat tandarts is en dat de vrouwelijke tandartsen nihil te vinden zijn.
In ieder geval, denkerover na.. Misschien een idee om een eigen praktijk te openen en werk aan te bieden aan moslim vrouwen?
:maf: Allah I 3awen ougti
Dikke kus, salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Ik weet alleen dat er in Bos en Lommer in Amsterdam een Egyptische moslim tandarts zit: Fathia heet ze volgens mijn man. W8 ik pm je haar telefoonnummer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.