Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Appelazijn helpt het echt tegen....

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16

hanan3650
16-04-2005, 18:48

Waar heb je hem gehaald kan hem niet vinden in de Supermarkten :rolleyes: en voor hoeveel ?????? kijk ik kan je niet verder helpen want ik weet niet hoe dat bij jullie verloopt maar ik heb hem gewoon in een turkse winkel gehaalt mss bij jullie ook je weet nooit maar ik las vaak de winkel tuinen ofzoiets of mss is het geen winkel???

hanan3650
16-04-2005, 18:51
salaamou alaikoem lieverds wat de pillen betreft, ik heb er geen goede dingen over gehoord. Heb gehoord dat je er hartkloppingen van krijgt (het is niet goed voor het hart). :( Dus alstublieft wees er erg voorzichtig mee met die pillen. Informeer ernaar bij de apotheek of huisarts wat voor negatieve gevolgen het kan hebben. Wasalaam maar kijk die gene die pillen gbruiken hou het gewoon effe vol met het gewoone applelazijn ik vind het ook wel zuur maarja ik hou vol en ik begin al een minder vettige huid te krijgen dus je ziet echt wel dat het werkt dus gewoon volhouden en je moet het wel niet PUUR drinken een KOFFIELEPEL in een goed gevuld glas water is meer dan genoeg en dan vermindert de smaak al wat :D

MOcROzINA
16-04-2005, 18:52
Saffi ik heb pas geleden gehaald ........Maaar hij stinkttttt vreselijk man egt waar egt niet om op te drinken Is het dan niet schadelijk ofso voor je lichaam ?????

hanan3650
16-04-2005, 18:53
Ik weet niet hoe jij het hebt gebruikt, maar ik gebruik het ook voor m'n gezicht en krijg geen nare reacties. Voor het gezicht doe ik een klein beetje azijn op een wattenschijfje. NIET VEEL ALLEEN EEN BEETJE BEVOCHTIGEN. Daarna reinig ik m'n gezicht met zeep. maar is appelazijn wel gedient om het zo te gebruiken ik weet het niet maar ik denk wel dat je zo de kans vergroot dat je huid en meer schade aan komt ofniet? want dan reinig je ook maar alleen de buitenkant en niet de binnenkant !!

hanan3650
16-04-2005, 18:54

Ik drink de azijn niet, was te goor. Maar heb nu appelazijn pillen :stout: , is veel handiger. De azijn gebruik ik nu om m'n gezicht te reinigen ;) P.s. Ben jij een expert op het gebied van de appelzijn? :) jah maar pas maar op met die pillen want je weet nooit :maf:

hanan3650
16-04-2005, 18:57
Sjadidaaaaaah... Ik ga het ook zeker halen.. ALs je er van af valt en je gezicht word er mooier van.. START zou ik zeggen.. Mar ik wil idd ook wel weten na hoelange tijd je merkt dat je afvalt en na hoe lange tijd jullie door hadden dat je gezicht schoner en gafer werd??? Dank je wellllll alvast voor the info..!! xxxx³ Duniaaa a. k. a DaliShiah ik merk nu al na ongeveer een week dat ik een minder vettigere huid heb en ook onder mij ogen had ik zo van die kleine bobbeltje en ik zie echt dat die beginnen weg tegaan maar nu weet ik niet zeker als het van de appelazijn is of gewoon maar ik denk toch van de appelazijn :) ;)

hanan3650
16-04-2005, 18:58
En hoelang doe je met zo'n flesje eigenlijk? ik denk dat nog niemand op die vraag kan antwoorden want we zijn ook maar pas begonnen :goedzo:

Student1
16-04-2005, 22:17
maar is appelazijn wel gedient om het zo te gebruiken ik weet het niet maar ik denk wel dat je zo de kans vergroot dat je huid en meer schade aan komt ofniet? want dan reinig je ook maar alleen de buitenkant en niet de binnenkant !! Ik ben geen dokter ik wist zelf niet dat appelazijn goed voor de huid was. Maar na dat ik jou reactie heb gelezen heb ik informatie over appelazijn op internet gezocht. In een artikel van een dokter die een boek over appelazijn heeft geschreven staat dat het ook als tonic voor het gezicht is te gebruiken. Dames ik ben dus nog niet gek :D. Ik heb dit artikel al 2x op deze topic geplaats. Sommige dames zouden wat beter moeten lezen. Dat is wel zo handig dan weet je waar je aan begint. Voor de dames die te lui zijn om het reeds eerder geplaatste artikel te lezen, De samenvating voor wat je appelazijn kunt gebruiken en hoe. afslankmiddel[/SIZE] lotion - als gezichtslotion / in bad / mondwater haarspoelmiddel - bij haaruitval ontstekingsremmer - desinfecterend middel bij wondjes verfrissend drankje - gezonder, vitaler en vrolijker van te worden Als je er wat honing aan toevoegt, wordt de azijn niet alleen lekkerder, je krijgt ook nog eens alle mineralen uit de bloemennectar binnen. Dit stimuleert de stofwisseling, versterkt de weerstand, werkt ontslakkend, verfrist en vitaliseert, verbetert de doorbloeding en is goed voor je nieren. P.s. Ik denk dat het juist beter is voor je huid als je het drinkt en je gezicht mee schoonmaakt. Dat noemen ze 2 vliegen in een klap.

Student1
16-04-2005, 22:27
salaamou alaikoem lieverds wat de pillen betreft, ik heb er geen goede dingen over gehoord. Heb gehoord dat je er hartkloppingen van krijgt (het is niet goed voor het hart). :( Dus alstublieft wees er erg voorzichtig mee met die pillen. Informeer ernaar bij de apotheek of huisarts wat voor negatieve gevolgen het kan hebben. Wasalaam Waarschijnlijk zat er iets in die pillen dat niet goed is. Kan je wat preciezer zijn. Hier heb je natuurlijk niet veel aan. Als je van alle appels die er zijn een grany smit hebt gegeten (dat zijn die groene zure appels) betekent het niet dat alle appels zuur zijn. De red delicious zijn namenlijk zoet. Dit is een voorbeeld. Dat geld ook voor die pillen als er bij een bepaald merk hartkloppingen worden veroorzaakt hoeft het nog niet zo te zijn dat alle pillen dat doen.

hanan3650
16-04-2005, 22:29
Ik ben geen dokter ik wist zelf niet dat appelazijn goed voor de huid was. Maar na dat ik jou reactie heb gelezen heb ik informatie over appelazijn op internet gezocht. In een artikel van een dokter die een boek over appelazijn heeft geschreven staat dat het ook als tonic voor het gezicht is te gebruiken. Dames ik ben dus nog niet gek :D. Ik heb dit artikel al 2x op deze topic geplaats. Sommige dames zouden wat beter moeten lezen. Dat is wel zo handig dan weet je waar je aan begint. Voor de dames die te lui zijn om het reeds eerder geplaatste artikel te lezen, De samenvating voor wat je appelazijn kunt gebruiken en hoe. afslankmiddel[/SIZE] lotion - als gezichtslotion / in bad / [SIZE=1]mondwater haarspoelmiddel - bij haaruitval ontstekingsremmer - desinfecterend middel bij wondjes verfrissend drankje - gezonder, vitaler en vrolijker van te worden Als je er wat honing aan toevoegt, wordt de azijn niet alleen lekkerder, je krijgt ook nog eens alle mineralen uit de bloemennectar binnen. Dit stimuleert de stofwisseling, versterkt de weerstand, werkt ontslakkend, verfrist en vitaliseert, verbetert de doorbloeding en is goed voor je nieren. P.s. Ik denk dat het juist beter is voor je huid als je het drinkt en je gezicht mee schoonmaakt. Dat noemen ze 2 vliegen in een klap. ooh oke sorry dan van mijn reactie maar ik zag dat bericht van je gewoon niet staan drm! :o :o :o

Student1
16-04-2005, 22:31
ooh oke sorry dan van mijn reactie maar ik zag dat bericht van je gewoon niet staan drm! :o :o :o Kan gebeuren meid. Maar nu weet je het ;)

Precious.
16-04-2005, 23:58
Kan gebeuren meid. Maar nu weet je het ;) Ik heb vandaag gezocht bij de Tuinen naar die pillen :confused: maar kon ze niet vinden :moe: .. Zou je de volledig naam kunnen geven zodat ik het kan vragen :D ? Thank you :banana:

hanan3650
17-04-2005, 13:13

Kan gebeuren meid. Maar nu weet je het ;) jah das waar :D

Student1
18-04-2005, 10:28
Ik heb vandaag gezocht bij de Tuinen naar die pillen :confused: maar kon ze niet vinden :moe: .. Zou je de volledig naam kunnen geven zodat ik het kan vragen :D ? Thank you :banana: Natuurlijk meid. De naam van de pillen is: Appelazijn 300 mg, het is van het merk De Tuinen. Als je in de winkel vraagt waar de appelzijn ligt, moet je kijken naast de appelazijn in de fles. Ik hoop voor je dat het deze week ook nog 3,50 kost, als het niet meer in de aanbieding is kost het nu € 7,- Succes. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. P.s. Ik ben een beetje wantrouwig wat de appelazijn in een een fles. In de Tuinen stond dat er eerst wijn van wordt gemaakt voordat het appelazijn wordt. Ik ga ervan uit dat de alcohol verdampt is bij de pillen.

Precious.
18-04-2005, 10:36
Natuurlijk meid. De naam van de pillen is: Appelazijn 300 mg, het is van het merk De Tuinen. Als je in de winkel vraagt waar de appelzijn ligt, moet je kijken naast de appelazijn in de fles. Ik hoop voor je dat het deze week ook nog 3,50 kost, als het niet meer in de aanbieding is kost het nu € 7,- Succes. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. P.s. Ik ben een beetje wantrouwig wat de appelazijn in een een fles. In de Tuinen stond dat er eerst wijn van wordt gemaakt voordat het appelazijn wordt. Ik ga ervan uit dat de alcohol verdampt is bij de pillen. Thanks meid :kus: .. ik ga van het weekend kijken want ben nou op me stage :rolleyes: :goedzo:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16