Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jullie zijn allemaal SMERIG!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
23-02-2003, 21:07

Klik hier om te zien hoe smerig deze site ons maakt (yasmina.nl.is.smerig.com) ieuwwwwwwww :ego:

Chaimaa
23-02-2003, 21:09
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui http://chaimaa.is.smerig.com/ :D :schok: niet op drukken allemaaaaaaaaaal !!!! *i'm doomed :rolleyes: * verrader :lekkerpuh

AdamX
23-02-2003, 21:11
http://chaimaa.stinkt.com/

Chaimaa
23-02-2003, 21:12
www.adamX.bleh.nl :lekkerpuh

saidaaatje
23-02-2003, 21:14

:D go chaimaa go chaimaa:D

AdamX
23-02-2003, 21:17
Origineel gepost door Chaimaa www.adamX.bleh.nl :lekkerpuh Www Adamx Zuigt!!!!!! Weet je wat nou werkelijk het meeste zuigt van de hele wereld? Dat is Www Adamx! En dat je niet de enige bent die vindt dat Www Adamx zuigt, blijkt wel uit het feit dat deze website goed bezocht wordt! Soms dan denk je wel eens: 'Hoe zou het leven zijn zonder Www Adamx?'. Waarschijnlijk zou het leven dan meer kwaliteit hebben... Het Www Adamx virus moet gewoon gestopt worden en wel zo snel mogelijk! Loop een Stille Tocht tegen Www Adamx Als Www Adamx van de wereld verdwijnt, dan zijn heel veel mensen een stuk gelukkiger! :D :D :D :D mijn doel is om jullie leven zuur te maken :D

wafa_armani
23-02-2003, 21:20
:confused: :confused: :confused: :lol: :lol: :lol:

Chaimaa
23-02-2003, 21:22
Origineel gepost door saidaaatje :D go chaimaa go chaimaa:D :bril: wuhahahah adamX goed dat je het gekoppieerd heb voor de luie onder ons :hihi:

saidaaatje
23-02-2003, 21:22
:D chaimaa niet op msn?

Chaimaa
23-02-2003, 21:24
Origineel gepost door saidaaatje :D chaimaa niet op msn? always :stout:

misslatifa
23-02-2003, 21:24
hee girl ik ben heb me pas ingelogd en ik moet zegge hij is wel geing!!! hahahahahahhah:zwaai:

Chaimaa
23-02-2003, 21:31
Origineel gepost door misslatifa hee girl ik ben heb me pas ingelogd en ik moet zegge hij is wel geing!!! hahahahahahhah:zwaai: ey welcome meid :zwaai: je gaat nog heel veel zien hiero..:hihi: maar pas op je bent zo verslaafd! ik wens je een fijne yasmina tijd

AdamX
23-02-2003, 21:34
Origineel gepost door misslatifa hee girl ik ben heb me pas ingelogd en ik moet zegge hij is wel geing!!! hahahahahahhah:zwaai: kijk uit voor chaimaa , ze is smerig en ze stinkt :D

Chaimaa
23-02-2003, 21:43
Origineel gepost door AdamX kijk uit voor chaimaa , ze is smerig en ze stinkt :D :kwaad: kijk uit voor die scheefvliegende duif..als je maar 1 schaduw boven je ziet vliegen dan weet je dat hij het is! hij neemt alles mee en laat vervolgens als klap op de vuurpijl een klodder naarbeneden vallen..2 make your shitty day :lekkerpuh voor 1.95 wil ik je een anti adam spuitbus schenken :stout: gegarandeerd effectief :D

AdamX
23-02-2003, 21:56

:D Chaimaa is smerig ! Viezedam - Chaimaa is de smerigste inwoner van Nederland. Dat meldde de Inspectie voor de Volksgezondheid (IvdV) vandaag. Een woordvoerder van de IvdV heeft verklaard dat het zich in de buurt bevinden van Chaimaa gevaar oplevert voor de gezondheid van zowel mens als dier. huiskamer van Chaimaa Onderzoek naar monsters heeft uitgewezen dat er zich onbekende bacteriƫen bevinden in het huis van Chaimaa. Verontruste buren hebben inmiddels bij de gemeente aangedrongen op maatregelen tegen Chaimaa. Volgens een van de buurtbewoners is de stank in de buurt van het huis van Chaimaa ondraaglijk. B&W hebben inmiddels toegezegd zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Bronnen binnen het gemeentehuis melden dat het huis van Chaimaa waarschijnlijk zo snel mogelijk zal worden afgebroken. Er is door de IvdV een speciaal telefoonnummer opengesteld, 0800-GATVER (gratis), waar men terecht kan voor advies over ontsmetting indien men in de buurt is geweest van Chaimaa. Chaimaa Eindelijk de smerigste inwoner van Nederland ! Gefeliciteerd ! Je vrienden. http://www.geometer.org/crtrip2002/stink.jpg

Pagina's : [1] 2