Bekijk originele versie : Help Mij! Zit Diep In De Problemen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
rifia-tiger
07-04-2005, 17:54
Hallo mensen,
Een goede familie lid van mij is enkele maanden opgepakt voor uitlevering naar een europees land.
Wie weet wat intressante informatie voor mij?
En wie heeft of kent iemand met het zelfde ervaring?
Ik hoor het graag!
Alles is welkom!!
Groetjes een wanhopig iemand!
Hallo mensen,
Een goede familie lid van mij is enkele maanden opgepakt voor uitlevering naar een europees land.
Ik hoor het graag!
Alles is welkom!!
Nationaliteit ?
En waarom wordt ie uitgeleverd ?
Dat klinkt niet goed :jammer:
Carlitos
07-04-2005, 17:58
Hallo mensen,
Ik hoor het graag!
Alles is welkom!!
Wees 'ns wat duidelijker!
Smirnoff
07-04-2005, 18:02
SNELLERE UITLEVERING DOOR EUROPEES ARRESTATIEBEVEL
Met de invoering van een Europees arrestatiebevel en een aanpassing van de procedures kunnen verdachten in de toekomst sneller en eenvoudiger worden overgeleverd tussen lidstaten van de Europese Unie.
Het kabinet wil het Europees arrestatiebevel per 1 januari 2004 invoeren. Het gaat om een modelformulier, waarop alle informatie wordt verzameld die nodig is om een besluit te kunnen nemen over de overlevering van een verdachte aan een ander Europees land.
Naast de invoering van het arrestatiebevel wordt ook een aantal procedures vereenvoudigd. Zo gaan de justitiële autoriteiten van de EU-lidstaten rechtstreeks met elkaar samenwerken zonder tussenkomst van de ministeries. Besluiten over de overlevering van een verdachte worden dan niet meer door de minister van Justitie, maar door de rechter genomen.
Daarnaast worden alle rechtszaken over de overlevering van een verdachte behandeld door het arrondissementsparket en de rechtbank in Amsterdam. Omdat alle overleveringszaken door één rechtbank worden behandeld is het mogelijk om het cassatieberoep af te schaffen.
Het doel van de maatregelen is om de uitleveringsprocedures tussen de EU-lidstaten aanzienlijk te verkorten. Nu duurt het gemiddeld acht maanden voordat een verdachte wordt uitgeleverd aan een ander land. Bij de afspraken voor de overlevering binnen de EU is afgesproken dat binnen zestig dagen een beslissing wordt genomen.
Het wetsvoorstel wordt voor advies naar de Raad van State gestuurd. Na indiening bij de Tweede Kamer wordt het voorstel openbaar gemaakt.
rifia-tiger
07-04-2005, 18:03
Het gaat om uitlevering naar Italie
En de Opiumwet!!
lekker uitleveren zo'n figuur.
Op deze site kun je wat informatie vinden.
http://www.uitlevering.nl/
Carlitos
07-04-2005, 18:05
Dat dat soort figuren uitgeleverd worden kan ik slechts toejuichen. Drugsdealen hoort niet.
rifia-tiger
07-04-2005, 18:06
lekker uitleveren zo'n figuur.
Jij bent echt een zielig figuur weet je dat vuile bacterie die je bent
Ik ben hier serieus bezig!!!!!
rifia-tiger
07-04-2005, 18:07
Dat dat soort figuren uitgeleverd worden kan ik slechts toejuichen. Drugsdealen hoort niet.
Heb ik gezegd dat hij daar mee te maken heeft?
Je kent mijn verhaal niet dus oordeel niet te snel!
JA!!!
Carlitos
07-04-2005, 18:09
Heb ik gezegd dat hij daar mee te maken heeft?
Je kent mijn verhaal niet dus oordeel niet te snel!
JA!!!
Jij zegt dat een familielid van je moet worden uitgeleverd aan Italië en dat het te maken heeft met de opiumwet. Nou... Dan is de link met smokkelen en/of dealen toch al gauw gelegd?! Of wees gewoon wat duidelijker. :hadj:
rifia-tiger
07-04-2005, 18:12
Jij zegt dat een familielid van je moet worden uitgeleverd aan Italië en dat het te maken heeft met de opiumwet. Nou... Dan is de link met smokkelen en/of dealen toch al gauw gelegd?! Of wees gewoon wat duidelijker. :hadj:
Inieder geval niet tegen jou.
Je neemt me toch niet serieus!!!
Het gaat om uitlevering naar Italie
En de Opiumwet!!
Dus dan wordt hij gezocht in Italie vanwege drugssmokkel.
Maar wat is precies je bedoeling van deze topic,
want ik denk dat je beter een goede advocaat kan zoeken, of hij nou schuldig of onschuldig is,
maar misschien kunt u wat meer feiten aan ons voorleggen.
Italie ziet iemand al heel snel als dealer.
Een a twee gram kan al genoeg zijn.
rifia-tiger
07-04-2005, 18:22
Dus dan wordt hij gezocht in Italie vanwege drugssmokkel.
Maar wat is precies je bedoeling van deze topic,
want ik denk dat je beter een goede advocaat kan zoeken, of hij nou schuldig of onschuldig is,
maar misschien kunt u wat meer feiten aan ons voorleggen.
Hey ik wist niet dat je een advocaat nodig had voor zulke dingen!!!
Bedankt voor de tip!!
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.