Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik snap het nog steeds niet???????

Lella_EL_Habiba
23-02-2003, 19:47

Als eerste wa salaam 3aleikom Het kan maar niet tot me doordringen dat er marokanen trouwen met een niet-marokaan :confused: :confused: ik bedoel er zijn toch genoeg marokanen, we zijn toch niet uitgestorfen....... wat is er mis met ons marokanen?? Ik zou graag jullie mening hiervan willen weten?? Allah heeft ons als marokanen (MOSLIMS) op de aarde gezet......:jammer: WA SALAAM HALEIKOM :zwaai:

DESPERADA
23-02-2003, 20:15
Salaam aleikom...... Wat is er dan mis met niet marokkanen...?! Een Marokkaan is niet beter dan een Turk, Nederlander etc. De een is alleen beter dan de ander door Taqwa (Godsvrees) Het is een zonde om iemand niet te huwen alleen om zijn afkomst, nationaliteit.... Kijk liever wat er in iemand's hart speelt, en naar zijn imaam (geloof).....

Lella_EL_Habiba
23-02-2003, 20:50
Haleikom Salaam Ewa Desperada je moet wel goed lezen wat er staat... Ik zeg niet dat er iets mis is met niet-marokanen ik zeg wat is er mis aan WIJ marokanen.... En dat een marokaan beter is dan bv een turk heb je me ook niet horen zeggen duzzz volgende keer eerst lezen wat er staat en dan praten....

shafia
23-02-2003, 21:20
Salaam eleykoem wr wb zuster ik vraag me eigenlijk af wat je bedoeld? ik bedoel Allah swt kijk niet naar afkomst hij kijkt naar je hart en je daden. dus er is niks mis met marokkanen die met een andere cultuur trouwen als ze het maar met rede doen dat zijn of haar imaan sterk is. ik wil met iemand trouwen die van Allah swt houd die mij kan leiden in de islam en waarmee ik samen Allah swt aanbidden. van zo'n man kan ik houden. afkomst is hier totaal niet van belang Allah oe Allem walikom salaam wr wb shafia

Lella_EL_Habiba
23-02-2003, 21:44

Haleikom Salaam Ewa sorry maar iedereen heeft zijn eigen mening... ik zelf wil met niemand anders trouwen dan met een marokaan... En je hebt gelijk Allah swt kijkt ook niet naar je afkomst maar naar je hart en daden.....

shafia
23-02-2003, 21:57
Astafirullah mag Allah swt je dan vergeven van deze gedachte amien

DESPERADA
23-02-2003, 22:59
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba Haleikom Salaam Ewa sorry maar iedereen heeft zijn eigen mening... ik zelf wil met niemand anders trouwen dan met een marokaan... En je hebt gelijk Allah swt kijkt ook niet naar je afkomst maar naar je hart en daden..... Ik heb heel goed gelezen wat je zei, en ik begrijp het ook heel goed wat je allemaal zegt. Jij moet even goed lezen, dan zie je een VraaGteken staan, Dus Tiss dan een VraaG: ''Wat is er dan mis met niet marokkanen...?! Je heb mij niet horen zeggen dat jij dat zei....! Weet je wat mis is met Ons Marokkanen...?! Dat we ons niet gedragen als Moslims! Dat is onze identiteit: ''La illaha illa Allah'' Als we daarvan overtuigd zouden zijn, dan zouden we alle moslim's als een eenheid zien, 1 Oemah, zonder verdeling, en zouden we mekaar niet in hokjes plaatsen: Riffie, arabier, soussie.... Zelfs bij Marokkanen onderling merk je de onderscheid, Laat staan de onderscheid die we maken bij Niet Marokkanen.... Vergetend dat we allemaal een eenheid zijn, en allemaal in dezelfde God Geloven ------> Allah SWT

jimpie
23-02-2003, 23:03
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba Haleikom Salaam Ewa sorry maar iedereen heeft zijn eigen mening... ik zelf wil met niemand anders trouwen dan met een marokaan... En je hebt gelijk Allah swt kijkt ook niet naar je afkomst maar naar je hart en daden..... Salaam ailikoem Lella_El_Habiba, soms kan het anders gaan dan je zou willen en/of verwacht.Alles is in Allahs handen.

Amina_lady
24-02-2003, 19:02
Asalaam Oulaikum Jeetje zeg, wat kun jij overdrijven.... ik respecteer jou keuze om alleen met een Marokkaan te trouwen, maar als een ander nou gaat houden van wat mij betreft een Nederlander... laat diegene dan in zijn waarde, net zoals anderen jou in jou waarde laten. Het wordt tijd dat het eens wel tot je door gaat dringen, want in een multi culturele samenleving zoals hier in Nederland ontkom je daar niet aan. En ik moet zeggen dat ik dit als Nederlands meisje zijnde een hele verrijking vind van de nederlandse cultuur. Nogmaals met alle respect voor jou mening. Beslama

etoadou
24-02-2003, 19:38
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba Als eerste wa salaam 3aleikom Het kan maar niet tot me doordringen dat er marokanen trouwen met een niet-marokaan :confused: :confused: ik bedoel er zijn toch genoeg marokanen, we zijn toch niet uitgestorfen....... wat is er mis met ons marokanen?? Ik zou graag jullie mening hiervan willen weten?? Allah heeft ons als marokanen (MOSLIMS) op de aarde gezet......:jammer: WA SALAAM HALEIKOM :zwaai: essalamo alaykom die vraag heb ik herhaaldelijk tegen mij zelf gesteld? en het antwoord is dat we te aroggant tegen elkaar opstellen. Ik zie hier sommige meiden die heel islamitisch opstellen en zeggen dat jij mag geen partener kiezen op grond van afkomst, opzich een goede mening, maar die zelfde meiden vergaten dat een vrouw niet aroggant mag zijn ten opzicht van een man. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna gekozen heb voor een goede moslim vrouw die niet marokaans is, maar op dit moment zit ik heel erg te twijvelen. Ik heb eigelijk liever dat ik in de zomer richting el maghreb ga ipv +/_ 20 uur de vliegtuig zit