Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke pil?

Muurtje
07-04-2005, 11:06

Welke pil kunnen jullie me aanraden? De minulet of diana 35 pil? Ik heb last van overbeharing en acne, nu voornamelijk littekens die zijn achtergebleven.. Ik vraag me af hoelang het duurt voordat je resultaat ziet? Iemand ervaring hiermee?

Mysticalia
07-04-2005, 11:12
Pleisters zijn ook een optie :) zou zelfs beter zijn dan de pil heb ik gehoord :o Je kan best toch horen bij je huisarts?

Noor_Noor
07-04-2005, 11:17
Trouwens, ik hoor altijd van andere dames dat ze aankomen van de pil, nu ben ik al fors en zie ik het helemaal niet zitten om nog meer aan te komen. Ik vroeg me dus af wat voor andere mogelijkheden er zijn, ik weet wel dat er verschillende soorten verbehoedmiddelen zijn maar ze stoten toch allemaal hormonen uit? En het zijn toch juist die hormonen die dus ook in de pil zitten en zodoende er voor zorgen dat je uiteindelijk toch aankomt of heb ik het nou verkeerd?

Muurtje
07-04-2005, 11:20
ik ben erg bezig met mijn gewicht dus ben bezig met het van me af te sporten..dus moet ik dan voor een lichtere pil gaan? Dus de minulet?

Muurtje
07-04-2005, 11:21

Pleisters zijn ook een optie :) zou zelfs beter zijn dan de pil heb ik gehoord :o Je kan best toch horen bij je huisarts? nooit van gehoord van pleisters :confused: Leg eens ff uit alsje wilt? :)

UndercoverAngel
07-04-2005, 11:27
Ik slik nu al een tijdje de pil en ben niks aangekomen, ik hoor juist dat ik ben afgevallen. :o l'Ghaire Insha Allah.. .:UcA:.

Noor_Noor
07-04-2005, 11:29
Ik slik nu al een tijdje de pil en ben niks aangekomen, ik hoor juist dat ik ben afgevallen. :o l'Ghaire Insha Allah.. .:UcA:. Welke pil slik je?!!!?!!?!??!!

Muurtje
07-04-2005, 11:30
Ja uca vertel eens :D

Mysticalia
07-04-2005, 11:35
nooit van gehoord van pleisters :confused: Leg eens ff uit alsje wilt? :) Anticonceptiva -------------------------------------------------------------------------------- Eerste en enige contraceptieve patch in de wereld is op voorschrift verkrijgbaar in Belgiƫ. De contraceptieve patch is een flinterdunne huidkleurige pleister van 4,5 cm x 4,5 cm. Makkelijk op de huid aan te brengen en zo gemaakt dat hij discreet kan gedragen worden en slechts 1 keer per week dient aangebracht te worden. Deze nieuwe vorm van contraceptie - even betrouwbaar en veilig als de pil - is makkelijker in gebruik en dient slechts 1 x per week gekleefd te worden. De contraceptieve patch kan discreet aangebracht worden op de huid en blijft uiterst kleefvast, ook tijdens het zwemmen, douchen, sporten en in vochtige weersomstandigheden. http://www.apotheekdegroof.be/images/jpg/Evra_schouder.jpg http://www.apotheekdegroof.be/images/jpg/evra_box_N2_small.jpg