Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : schemkara

Pagina's : [1] 2

albahja
23-02-2003, 18:08

hey allemaal.. ik heb een vraagje voor de mooie dames... waar blijven jullie!!!!!!!! :sjans: waar blijven jullie en waar zijn de mensen van jama3fena????? laat het weten... thalaou simo

saloua_lopez
23-02-2003, 18:22
Albahja wat wil je weten? Wat is jamagfina?

ATLANTICA
23-02-2003, 18:25
Origineel gepost door saloua_lopez Albahja wat wil je weten? Wat is jamagfina? Volgens mij bedoelt hij, Marrakech

albahja
23-02-2003, 18:50
Origineel gepost door ATLANTICA Volgens mij bedoelt hij, Marrakech salaaaaam , mag ik vragen of je ooit naar marrakech geweest bent. als dat zo is, had je al wat jame3alfana is geweten.het staat overaal bekend.succes

ATLANTICA
23-02-2003, 18:54

Ja, ik ben naar Marrakech geweest en het is jama3 el fna en het is gewoon die grote, toeristische markt met slangen, henna, apen, mannen die kokend water drinken, lekkere goedkoop jus d´orange voor niet eens 2 dirham en ZAKKENROLLERS VAN HIER TOT GUNTHER!!!!!!!!!!! En is te bereiken oa. door een KOETSHI. Deze bedoel je toch????? :confused:

mziwna1
23-02-2003, 18:55
thats the place

albahja
23-02-2003, 19:11
Origineel gepost door ATLANTICA Ja, ik ben naar Marrakech geweest en het is jama3 el fna en het is gewoon die grote, toeristische markt met slangen, henna, apen, mannen die kokend water drinken, lekkere goedkoop jus d´orange voor niet eens 2 dirham en ZAKKENROLLERS VAN HIER TOT GUNTHER!!!!!!!!!!! En is te bereiken oa. door een KOETSHI. Dit is het volgens mij hey, ja goed zo, zie je nou je kent het en wat vind je ervan en hoe vaak ben je daar naar toe en wat voor plaatsen heb je daar allemaal verkennen, heb je wel van de zon genoten en wat de ZAKKENROLLERS betreft die hebben allleen de kans gewaagd omdat ze dat doen bij mensen die bij wie ze kunnen rollen zoals overaal.

ATLANTICA
23-02-2003, 19:42
Origineel gepost door albahja hey, ja goed zo, zie je nou je kent het en wat vind je ervan en hoe vaak ben je daar naar toe en wat voor plaatsen heb je daar allemaal verkennen, heb je wel van de zon genoten en wat de ZAKKENROLLERS betreft die hebben allleen de kans gewaagd omdat ze dat doen bij mensen die bij wie ze kunnen rollen zoals overaal. Oooooooooo gekkie, ik ken jama3 el fna wel, maar saloua_lopez nie!! Ik was een weekie in Marrakech bij mn tante, het is super mooi daar maar wel kapot warm. Je kan gewoon nix doen totdat het avond wordt. Alleen jammer dat er een strand ontbreekt, dat heb ik gelukkig in MEHDYA wel!!!!! O ja en die vissen, MENARA heet dat volgens mij, zoooooooooo veel echt errrruggg gewoon, dat was ook heel leuk!

ATLANTICA
23-02-2003, 20:10
Origineel gepost door tanjaouia wat is schemkara als ik vragen mag???????????? Ja dat vroeg ik me ook af, want volgens mij zijn het die LIJMSNUIFERS, zo worden ze volgens mij genoemd en aangezien dit topicje over Marrakech gaat, en veel van die lijmsnuifers daar zijn, kan het wel kloppen.

albahja
23-02-2003, 20:14
Origineel gepost door ATLANTICA Oooooooooo gekkie, ik ken jama3 el fna wel, maar saloua_lopez nie!! Ik was een weekie in Marrakech bij mn tante, het is super mooi daar maar wel kapot warm. Je kan gewoon nix doen totdat het avond wordt. Alleen jammer dat er een strand ontbreekt, dat heb ik gelukkig in MEHDYA wel!!!!! O ja en die vissen, MENARA heet dat volgens mij, zoooooooooo veel e cht errrruggg gewoon, dat was ook heel leuk! hey , luister eens even voor duidelijkheid als daar een strand zou zijn dan is geen marrakech meer vandaar is hij zo bekend,maar wat je overdag kan doen moet je zelf een plannen voor maken je kun van allees doen zwemmen bijvoorbeeld en lekker van de warmt geniet dat tenminste als je daartegen kan,zodra het avond wordt dan begint het feest daar kun je echt uitleven en zich vermaken van allerlei mooiplaatsen je hebt bijvoorbeeld schri3 faranca en almaschwar en al minara en akdal noem maar op dat ligt eraan of je een gooie maatje oftewel begleider hebt als dat niet zo is dan is het moeilijk om daar te verkennen.

albahja
23-02-2003, 20:21
Origineel gepost door tanjaouia wat is schemkara als ik vragen mag???????????? hey ik zal het uitlegen, die zijn degene die rondhangen of tewel zwerversdat is het meer niet en die heb je overaal.

ATLANTICA
23-02-2003, 20:23
Origineel gepost door albahja hey ik zal het uitlegen, die zijn degene die rondhangen of tewel zwerversdat is het meer niet en die heb je overaal. LIJMSNUIFERS toch?? Ik bedoel key shimoe, (arabisch vertaald) = ze ruiken dus naar lijm

albahja
23-02-2003, 20:27
Origineel gepost door ATLANTICA Ja dat vroeg ik me ook af, want volgens mij zijn het die LIJMSNUIFERS, zo worden ze volgens mij genoemd en aangezien dit topicje over Marrakech gaat, en veel van die lijmsnuifers daar zijn, kan het wel kloppen. luister eens het heeft niks met marrakech te maken ,zulke mensen heb je gewoon overaal en dat weet je toch hoeft niet per se daar te zijn .

ATLANTICA
23-02-2003, 20:29
Origineel gepost door albahja luister eens het heeft niks met marrakech te maken ,zulke mensen heb je gewoon overaal en dat weet je toch hoeft niet per se daar te zijn . Soooooooo doe ff relaxt: het was nix persoonlijks bedoeld of zo!!! Marrakech is mooi, geweldig, fantastisch, onovertreffelijk, the place to be saffi?????

albahja
23-02-2003, 20:30

Origineel gepost door ATLANTICA LIJMSNUIFERS toch?? Ik bedoel key shimoe, (arabisch vertaald) = ze ruiken dus naar lijm mag ik vragen waar wil je nou heen ,of wat wil je precies weten.

Pagina's : [1] 2