Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Directeur Comenius krijgt kopstoot

Pagina's : [1] 2

frankherbert
07-04-2005, 06:51

LEEUWARDEN - De politie is op zoek naar een twintigjarige inwoner van Leeuwarden die gistermiddag een kopstoot uitdeelde aan directeur Klaas Helbig van het Comenius College aan de Cornelis Trooststraat in Leeuwarden. De man kwam verhaal halen omdat zijn zusje overhoop lag met twee docenten. Het meisje had haar broer gebeld omdat ze onenigheid had met twee leraren. Daarbij probeerde ze meer leerlingen op te jutten. Toen dat niet lukte, heeft ze haar broer gebeld. Die stormde even later het schoolgebouw binnen met de mededeling dat hij de leraar zocht die zijn zusje zou hebben vermoord. Hij trof locatiedirecteur Helbig (56). Die probeerde de man te kalmeren maar kreeg voor de ogen van een aantal docenten een kopstoot. De directeur heeft aangifte van mishandeling, huisvredebreuk en vernieling tegen de verdachte gedaan. Ook twee leraren hebben aangifte van bedreiging gedaan. De knaap, van Marokkaanse afkomst, heeft na het incident het schoolgebouw verlaten. Bron: Leeuwarder Courant (http://www.leeuwardercourant.nl/Index/0,4696,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.leeuwar dercourant.nl%2FPagina%2F0%2C7103%2C23-1-1--2529052-1373--%2C00.html)

arabchrstn
07-04-2005, 09:05
Is er een keer een Marokkaan die een school bezoekt...;)

paprika
07-04-2005, 09:20
Soms hebben die leraren/ directieleden klappen nodig. Ookal is dat niet oplossing nummer 1. vriendelijke groeten, papriKa

friesje
07-04-2005, 09:29
:hihi: Is er een keer een Marokkaan die een school bezoekt...;) :D :D :hihi: Triest verhaal hoor niet weten wat te doen hup dan maar slaan. Dit meisje had al langer problemen op school en moeite met gezag by the way , dus de onenigheid kwam niet uit de lucht vallen.

Smirnoff
07-04-2005, 09:36

Soms hebben die leraren/ directieleden klappen nodig. Ookal is dat niet oplossing nummer 1. vriendelijke groeten, papriKa In een democratische rechtsstaat ga je zo niet met elkaar om en is dit gedrag per wet verboden, klaar! Dus het is nooit een oplossing. + 2 zetels voor Wilders.

friesje
07-04-2005, 09:48
In een democratische rechtsstaat ga je zo niet met elkaar om en is dit gedrag per wet verboden, klaar! Dus het is nooit een oplossing. + 2 zetels voor Wilders. :goedzo: :D

friesje
07-04-2005, 10:42
Vertel je optijd hoe laat je weggaat dan ik wil wel in alle rust mijn koffers kunnen pakken.;-)

dutchbirdy
07-04-2005, 12:39
Soms hebben die leraren/ directieleden klappen nodig. Ookal is dat niet oplossing nummer 1. vriendelijke groeten, papriKa Goh paprika, waarom dan. Geloof jij in de educatieve kracht van geweld of eerder in de angst die bij dreiging ontstaat? Of ben je eerder een adept van de stelling dat wanneer iemand een andere mening dan jij over iets heeft, deze met harde hand in de richting van jouw mening gebogen moet worden? Klappen Nodig? Volgens mij heb jij een klap van de malle molen! Maar wanneer ik hier op het forum lees dat die klappen met graagte tijdens de koranles gegeven worden ..... dan kan ik mij een beeld schetsen van de oorsprong van jouw gedachtes.

LesDennis
07-04-2005, 12:53
Soms hebben die leraren/ directieleden klappen nodig. Het zou te makkelijk zijn om hetzelfde te beweren voor ouders/familieleden. Ookal is dat niet oplossing nummer 1. Waarom zou je kiezen voor de minst goede oplossing?

NakNok
07-04-2005, 15:01
Heeft hij daar een gebroken neus aan over gehouden? Wat ik graag zie natuurlijk. Zie je dat graag, schat. En waarom zie jij dat graag?

Deliana
07-04-2005, 15:04
Heeft hij daar een gebroken neus aan over gehouden? Wat ik graag zie natuurlijk. Vanavond te zien bij Al Jazeera, bij gebrek aan onthoofdings filmpjes.

Deliana
07-04-2005, 15:14
Toen ik nog heel jong was, dan praat ik over 20 jaar geleden, bewerkte ik de gymleraar met een stuk hout die ik gevonden had in een container. Wat was dat een leuke ervaring zeg. Toen ik nog jong was, ook zo'n 20 jaar geleden, voelde ik me ook wel eens tekort gedaan door een leraar. Mijn ouders gingen dan op school praten. Nu ik oud ben, en zelf een schoolgaand kind heb, doe ik precies hetzelfde. Werkt doorgaans effektiever dan met een stuk hout te gaan slaan.

NakNok
07-04-2005, 15:17
Toen ik nog heel jong was, dan praat ik over 20 jaar geleden, bewerkte ik de gymleraar met een stuk hout die ik gevonden had in een container. Wat was dat een leuke ervaring zeg. Dus van jou krijgen je kinderen ook geen opvoeding wat normen en waarden betreft?

Alulu
07-04-2005, 15:22
Gaan we nu elk klein dingetje gelijk hier postten? :eek: Doet wel pijn trouwens, zon kopstoot.

Pleeborstel
07-04-2005, 15:25

In een democratische rechtsstaat ga je zo niet met elkaar om en is dit gedrag per wet verboden, klaar! Dus het is nooit een oplossing. + 2 zetels voor Wilders. Mee eens, Geert krijgt de kansen echt op een presenteerblaadje aangeboden. Hulde aan de Marokkaan die die heeft gedaan. Chapeau! :moe:

Pagina's : [1] 2