Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tering Honden

Pagina's : [1] 2 3

LELIJKERD
23-02-2003, 15:20

DEZE HOND MOET GEEXECUTEERD WORDEN http://www.the-saudi.net/al-saud/fahd.jpg

LELIJKERD
23-02-2003, 15:22
DAARNA VOLGT DEZE HOND http://www.uiuc.edu/ro/observer/archive/vol11/issue6/arafat.jpg

Dina_23
23-02-2003, 15:25
WAAROM DAN??

miss_kreta
23-02-2003, 15:25
En wie ben jij? Verklaar je nader....

chamalgirl
23-02-2003, 15:27

wie is die man die op de eerste foto staat?

LELIJKERD
23-02-2003, 15:27
waaaarom ??? hoe durf je dat te vragen ? duizenden palestijnen sterven er door die teringhonden nog meer teringhonden zijn hiervoor aansprakelijk maar deze bovenstaande honden verdienen de vuurpeleton

freemale
23-02-2003, 15:28
Origineel gepost door chamalgirl wie is die man die op de eerste foto staat? Ja, dat wil ook wel weten..

freemale
23-02-2003, 15:30
Origineel gepost door LELIJKERD waaaarom ??? hoe durf je dat te vragen ? duizenden palestijnen sterven er door die teringhonden nog meer teringhonden zijn hiervoor aansprakelijk maar deze bovenstaande honden verdienen de vuurpeleton Zozo, dat zijn goede argumenten..

LELIJKERD
23-02-2003, 15:34
Origineel gepost door chamalgirl wie is die man die op de eerste foto staat? dat is de grootste teringlijer van de wereld dat is FAHD van Saudie arabie die vorig jaar op vakantie is gegaan voor 70 miljoen dollar, terwijl moslims sterven van de honger en hij heeft zijn paleis precies laten bouwen zoals het witte huis witte huis, lezen jullie het goed ?? de plek waar de grootste afschuw plaats vindt jegens de palestijnen en Irakezen EN DAT NOEMT ZICH EEN MOSLIM :kwaad:

freemale
23-02-2003, 15:37
Origineel gepost door LELIJKERD dat is de grootste teringlijer van de wereld dat is FAHD van Saudie arabie die vorig jaar op vakantie is gegaan voor 70 miljoen dollar, terwijl moslims sterven van de honger en hij heeft zijn paleis precies laten bouwen zoals het witte huis witte huis, lezen jullie het goed ?? de plek waar de grootste afschuw plaats vindt jegens de palestijnen en Irakezen EN DAT NOEMT ZICH EEN MOSLIM :kwaad: 70 mln van de staat of van zijn eigen vermogen? Als het van zijn eigen vermogen is, waarom moet hij dan afgeschoten worden? Lijkt me wel zo gepast dat je zelf mag weten wat je met je geld doet....

LELIJKERD
23-02-2003, 15:41
Origineel gepost door freemale 70 mln van de staat of van zijn eigen vermogen? Als het van zijn eigen vermogen is, waarom moet hij dan afgeschoten worden? Lijkt me wel zo gepast dat je zelf mag weten wat je met je geld doet.... VAN ZICH ZELF ??? HOE KOMT IEMAND AAN ZOVEEEEL GELD ??? DOOR OLIEBRONNEN ENZO EN VINDT JIJ DAT OLIEBRONNEN VAN HEM ZIJN ? DAT IS VAN ONS ALLEMAAL, AANGEZIEN ALLAH SWT HET HEEFT GESCHAPEN WAAROM HEEFT HIJ HET DAN TOT ZIJN EIGENDOM GEMAAKT ? DAT GELD HAD HIJ AAN DE ARMEN OETEN GEVEN OF ANDERS KERNWAPENS VAN MAKEN OM DIE ZIONISTEN MEE AFTESCHIETEN

freemale
23-02-2003, 15:46
Origineel gepost door LELIJKERD VAN ZICH ZELF ??? HOE KOMT IEMAND AAN ZOVEEEEL GELD ??? DOOR OLIEBRONNEN ENZO EN VINDT JIJ DAT OLIEBRONNEN VAN HEM ZIJN ? DAT IS VAN ONS ALLEMAAL, AANGEZIEN ALLAH SWT HET HEEFT GESCHAPEN WAAROM HEEFT HIJ HET DAN TOT ZIJN EIGENDOM GEMAAKT ? DAT GELD HAD HIJ AAN DE ARMEN OETEN GEVEN OF ANDERS KERNWAPENS VAN MAKEN OM DIE ZIONISTEN MEE AFTESCHIETEN Zo werkt dat niet, dat weet je zelf ook wel.. beetje kortzichtig hoor.. Uhhh laten we kernwapens maken uhhh lekker knallen met die wapens uhhh :confused:

LELIJKERD
23-02-2003, 15:49
Origineel gepost door freemale Zo werkt dat niet, dat weet je zelf ook wel.. beetje kortzichtig hoor.. Uhhh laten we kernwapens maken uhhh lekker knallen met die wapens uhhh :confused: GA ALSJEBLIEFT IN TEL AVIV WONEN PPFFF, IK WORD ZIEK VAN MENSEN DIE NIET GEWOON HELDER KUNNEN DENKEN EN KIJKEN ZONDER ALS DIE PROPAGANDISCHE GEDACHTES OEFFF

freemale
23-02-2003, 15:51
Origineel gepost door LELIJKERD GA ALSJEBLIEFT IN TEL AVIV WONEN PPFFF, IK WORD ZIEK VAN MENSEN DIE NIET GEWOON HELDER KUNNEN DENKEN EN KIJKEN ZONDER ALS DIE PROPAGANDISCHE GEDACHTES OEFFF Hahahahahahahahahahahahahaha!! Volgens mij ben ik niet de enige die niet meer helder kan nadenken!!

FEALTJE
23-02-2003, 16:32

:hoera: JOEHOEOEOE

Pagina's : [1] 2 3