Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chatter BoX

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
23-02-2003, 13:18

ChatterBoX Hoi iedereen, Ik heb een mededeling aan jullie, ik ben verslaafd aan chatten ik geef het toe.Wie is met mij eens? En wie durft te zeggen, ja ik ben ook verslaafd en waarom ? Ben echt serieus mensen Wallah ik heb het vaker gezegd ik ga stopen met chatten.of minderen,het duurt heel even en dan begin ik opnieuw. Het is niets mis mee hoor, maar het moet niet ten kosten gaan van je school, werk , hobby’s, familie, relaties, vriendschap, huwelijk, sociaal leven. Ik hoop met deze mededeling, ervaring met elkaar kunnen afwisselen. Niets voor niets, mijn nick Cyber Junk is. Groetjes CJ.

Hindaatje
23-02-2003, 13:21
Origineel gepost door cj_tetuani ChatterBoX Hoi iedereen, Ik heb een mededeling aan jullie, ik ben verslaafd aan chatten ik geef het toe.Wie is met mij eens? En wie durft te zeggen, ja ik ben ook verslaafd en waarom ? Ben echt serieus mensen Wallah ik heb het vaker gezegd ik ga stopen met chatten.of minderen,het duurt heel even en dan begin ik opnieuw. Het is niets mis mee hoor, maar het moet niet ten kosten gaan van je school, werk , hobby’s, familie, relaties, vriendschap, huwelijk, sociaal leven. Ik hoop met deze mededeling, ervaring met elkaar kunnen afwisselen. Niets voor niets, mijn nick Cyber Junk is. Groetjes CJ. Ga naar een praatgroep ofsow :D

FEALTJE
23-02-2003, 13:23
Origineel gepost door Hindaatje Ga naar een praatgroep ofsow :D aangezien bijna alle yasmina leden ook verslaafd zijn, moeten we maar 2000 bussen gaan huren om mee te gaan naar die praatgroep :D

Hindaatje
23-02-2003, 13:24
Origineel gepost door FEALDAT aangezien bijna alle yasmina leden ook verslaafd zijn, moeten we maar 2000 bussen gaan huren om mee te gaan naar die praatgroep :D Chatten alle yasmina leden dan op een chatbox...joh wist ik nog nie... :rolleyes:

mimi3000
23-02-2003, 13:24

Ik chat niet....kheb het al 3 jaar niet gedaan :) :)

Hindaatje
23-02-2003, 13:26
Origineel gepost door mimi3000 Ik chat niet....kheb het al 3 jaar niet gedaan :) :) hahaha was je verslaafd dan :D

emsoem
23-02-2003, 13:30
eey probeer de yasmina chat denk dat je het daar niet lang uithoudt het is daar zo dood en zeker die kwis :maf2: =emsoem=

cj_tetuani
23-02-2003, 14:38
plz niemand die durft iets te zeggen dat bewijst echt dat de mensen zich schamen voor gr. cj.

cj_tetuani
23-02-2003, 18:32
Ewa saaaaaaaaaaaafffffffi geen een die wil reageren 3labslaaaaaaaaat ze3ma 7ta wa7ied fiekum koel el 7akieqa hai hai hai hai hade kedba bayna koel el 7aak rah el moet kayna . kom op mensen chat er loos. yak z3ma laat jullie mij in de steek groetjes cj.

the_silver_one
23-02-2003, 18:34
Ik was van plan hier alleen maar een weekje te komen... Wat ik een weekje heb verlengd :rolleyes: Dus ik begrijp je als je zegt :Verslaving

gooja
23-02-2003, 18:34
chatten is naar mijn idee tijdverspilling....

Dounia81
23-02-2003, 23:14
cj is verslaafd daar ben ik achtergekomen. en nee ik ben niet verslaafd. Verslaafd zou ik pas zijn als mijn school er onder zou leiden en niet zonder kan. Maar dat kan ik wel. grt leila

cj_tetuani
24-02-2003, 19:30
hoi leila, je bent de enigste die voor jouw mening kwam . ik hoop dat hier nog meer volgen . En de vorige topic had ik over chatten is haram, ook heel weinig reactie jammer. En deze topic zeg ik ben verslaafd, om reactie te wekken, zodat misschien ook ander chatters zouden hun ervaring meedelen. Is het soms nog een taboe onderwerpen of durft niemand te reageren maar dan graag met voorbeelden en tekst en uitleg. Groeten CJ. Ps: ik blijf proberen tot dat deze onderwerp bespreekbaar wordt

younesel18
24-02-2003, 19:32
Origineel gepost door FEALDAT aangezien bijna alle yasmina leden ook verslaafd zijn, moeten we maar 2000 bussen gaan huren om mee te gaan naar die praatgroep :D Volgens mij heb jij de smaak vreselijk goed te pakken :D

C_OUJDIA
24-02-2003, 19:41

Ya rabi herinner me niet aan chatboxen :huil: sinds kort kan ik op geen enkele chatbox komen. :huil: :huil: :huil: ik was gedwongen om af te kicken.Maar het is geen pretje.:huil:

Pagina's : [1] 2