Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cadeau voor echtgenoot ???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

kaftanmode
06-04-2005, 11:14

salaam alaykoum dames, ik zou graag een cadeautje wille kopen voor m'n man, m'n inspiratie is echt op en wil hem graag verrassen met iets leuks, een cadeautje of iets plannen , maar weet niet goed wat, kunnen de getrouwde dames me misschien tips geven of voorbeelden van wat zij aan hun echtgenoot zoal als cadeau geven??? Ben ten einde raad :maf2: Alvast bedankt

ZiGaRaG
06-04-2005, 11:20
Ik had voor hem een philips cool skin scheerapparaat gekocht was hij heel erg blij mee als hij rookt een aansteker en er iets op laten graveren.

Liloesh
06-04-2005, 11:25
Ik had voor hem een philips cool skin scheerapparaat gekocht was hij heel erg blij mee als hij rookt een aansteker en er iets op laten graveren. Een aansteker? Zo stimuleer je je man om te blijven roken :(

serenity
06-04-2005, 11:35
Ik had voor hem een philips cool skin scheerapparaat gekocht was hij heel erg blij mee als hij rookt een aansteker en er iets op laten graveren. Ik had ook een Philishave Cool Skin scheerapparaat voor mijn verloofde gekocht (voor zijn verjaardag)! Hij was er heeeeeeeeeel erg blij mee! Verder kun je misschien een weekendje weg gaan ofzo, of een nachtje, heel goedkoop maar wel in mooie hotels. Kijk op www.nachtjeweg.nl of www.weekendjeweg.nl

Moslimmaa
06-04-2005, 11:36

Mijn man verjaart volgende week dus jullie mogen mij ook tips geven....... ben ook ten einde raad ...........

ZiGaRaG
06-04-2005, 11:38
Een aansteker? Zo stimuleer je je man om te blijven roken :( Waarom zou ik hem stimuleren om te blijven roken, door een aansteker te kopen nou dat doe ik bijna elke week normaal hoor als zijn aansteker op is. en ik denk niet dat mijn man gaat zeggen van he kijk ze koopt een aanteker voor me waarom stoppen eigenlijk.

Liloesh
06-04-2005, 11:41
Waarom zou ik hem stimuleren om te blijven roken, door een aansteker te kopen nou dat doe ik bijna elke week normaal hoor als zijn aansteker op is. en ik denk niet dat mijn man gaat zeggen van he kijk ze koopt een aanteker voor me waarom stoppen eigenlijk. Je bent zijn vrouw, en jij bent zijn GROOTSTE steun in deze wereld....

Ouissam
06-04-2005, 11:43
Gewoon jezelf cadeau doen meid :D Savonds een mooie lingeriesetje aantrekken:stout: met mooie sexy kleding erboven, allemaal kaarsjes aan, een rusige romantische muziekje erbij en dan lekker feesten samen :banana:

ZiGaRaG
06-04-2005, 11:45
Je bent zijn vrouw, en jij bent zijn GROOTSTE steun in deze wereld.... oW en dan moet ik zeggen hallo ga je eigen aanstekers maar zelf kopen. Als hij het zelf graag wil dan stopt hij wel hoor en hij zal niet blijven roken omdat ik hem een aanteker cadeau heb gegeven.

Liloesh
06-04-2005, 11:46
oW en dan moet ik zeggen hallo ga je eigen aanstekers maar zelf kopen. Als hij het zelf graag wil dan stopt hij wel hoor en hij zal niet blijven roken omdat ik hem een aanteker cadeau heb gegeven. Ok...ieder denkt er anders over. :)

ZiGaRaG
06-04-2005, 11:48
Ok...ieder denkt er anders over. :) zo is 't ;)

ZiGaRaG
06-04-2005, 11:48
mandje vol met geurtjes, massage olie's enz. en hem dan lekker verwennen.

Liloesh
06-04-2005, 11:54
mandje vol met geurtjes, massage olie's enz. en hem dan lekker verwennen. Dat is wat leukers :hihi:

kaftanmode
06-04-2005, 11:55
bedankt allemaal voor jullie reactie's, maar meer tips zijn nog welkom hoor, ik geraak maar niet ui, pfffff....

Moslimmaa
06-04-2005, 14:04

ik ook niet .............

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6