Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Multi-Cultureel YaSmInA.....

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
23-02-2003, 12:38

Yasmina is de laatste tijd erg multi-cultureel geworden..vinden jullie dat niet? :D Er zijn hier zoveel nationaliteiten en dus niet enkel marokkanen....zoals sommigen denken:stout: *turken *algerijnen *nederlanders *belgen *surinamers *enzzzzzz Maar eigenlijk is dit heel goed:goedzo: We zijn tenminste gastvrij :bril: enne...het is dan ook leuker want het zou anders ook maar een saaie boel worden :rolleyes:

Onslaught
23-02-2003, 12:39
we moeten een amerkaan hebben een jood en een chinees en een russisch en een duister en een braziliaan en een pakistan en ga zo door:D

Marocca
23-02-2003, 12:43
Origineel gepost door Onslaught we moeten een amerkaan hebben een jood en een chinees en een russisch en een duister en een braziliaan en een pakistan en ga zo door:D hahaha...jah..een amerikaan en een jood wil ik hier ook wel:stout:

Onslaught
23-02-2003, 12:44
:stout: -------->(ik haat deze smili) :hihi:----------> deze is cool:D

Marocca
23-02-2003, 12:45

Origineel gepost door Onslaught :stout: -------->(ik haat deze smili) :hihi:----------> deze is cool:D oke dannnn.......:hihi:

Onslaught
23-02-2003, 12:47
:hihi: :eek: hahahah oke zullen wij de amrikaan spelen en de jood

Marocca
23-02-2003, 12:49
Origineel gepost door Onslaught :hihi: :eek: hahahah oke zullen wij de amrikaan spelen en de jood Hellllll noooo... :eek: Die gedachte alleen al:jammer: IK blijf wel marokkaanse:hihi: :D

Onslaught
23-02-2003, 12:51
o oke:( spel breker:kwaad:

Marocca
23-02-2003, 12:52
Origineel gepost door Onslaught o oke:( spel breker:kwaad: sorrrrry..ik verlaag me niet tot hun niveau.. :rolleyes: heeee Onslaught:we zijn en blijven marokkanen van het hoogste niveau dus jah:bril: enne...stel je eens voor;dat er hier een jood zou zijn,die zou toch wel wat meemaken denk ik:hihi:

Onslaught
23-02-2003, 12:55
Origineel gepost door Marocca sorrrrry..ik verlaag me niet tot hun niveau.. :rolleyes: heeee Onslaught:we zijn en blijven marokkanen van het hoogste niveau dus jah:bril: enne...stel je eens voor;dat er hier een jood zou zijn,die zou toch wel wat meemaken denk ik:hihi: het is maar een sple kijken hoe goed we hun na doen zodat we weten hoe ze dneken en waarom ze zo sukkel zijn alsof die ene chinees hier en die surinamer op marokko.nl ook echte surinamer en chineze is of zijn!!!!!!11

Marocca
23-02-2003, 12:57
Origineel gepost door Onslaught het is maar een sple kijken hoe goed we hun na doen zodat we weten hoe ze dneken en waarom ze zo sukkel zijn alsof die ene chinees hier en die surinamer op marokko.nl ook echte surinamer en chineze is of zijn!!!!!!11 hehe...you never know.. :p Maar is "sukkel" niet te zacht uitgedrukt? :D

Onslaught
23-02-2003, 12:58
Origineel gepost door Marocca hehe...you never know.. :p Maar is "sukkel" niet te zacht uitgedrukt? :D ben je vergeten dat moderator dit kunne lezen:D:D dus voor nu zijn ze zukkels:D dus geen sukkels maar zukkels

Marocca
23-02-2003, 12:59
Origineel gepost door Onslaught ben je vergeten dat moderator dit kunne lezen:D:D dus voor nu zijn ze zukkels:D dus geen sukkels maar zukkels hahaha ja oke....:hihi: That's what we call them:Zukkels :cool: hehe... :giechel:

Onslaught
23-02-2003, 13:00
Origineel gepost door Marocca hahaha ja oke....:hihi: That's what we call them:Zukkels :cool: hehe... :giechel: :hihi: maar welke volk moeten we hier hebben

Marocca
23-02-2003, 13:04

Origineel gepost door Onslaught :hihi: maar welke volk moeten we hier hebben heum...even denken.... :cool: Heb jij geen suggesties? :p

Pagina's : [1] 2 3