Bekijk originele versie : islamitische winkels
moslima1983
05-04-2005, 21:35
selaam wa3alejkoem wr wb
beste broeders en zuster.
ik ben op zoek naar islamitische winkels.
zelf kom ik uit amsterdam. het maakt niet zo veel waar het is als het maar niet meer dan een half uur reizen is met de trein dus niet verder dan utrecht bijvoordbeeld. ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. dus alles is welkom binnen die eis die ik hierboven heb genoemd.
alvast bedankt broders en zuster.
selaam wa3elejkoem
sansoray18
05-04-2005, 22:01
ik weet er alleen een paar in rotterdam sorry...of is dat ook goed...??/
moslima1983
06-04-2005, 20:33
selaam wa3eljekoem wr wb
beste zuster als eerst wil je bedanken dat je heb gereageerd.
is goed ik zou graag de adressen willen weten en hoe ik daar vanaf centraal heen kan met het openbaarvervoer.
alvast bedankt
beslema
miss_mocroflava
06-04-2005, 23:18
in Rotterdam naast moskee annasser (sorry ze hebben het openbaar vervoer omgegooit ik weet niet welke bus/tram er naar toe gaat) maar vraag maar ff op centraal iedreen kent die moskee
En in het oude noorden zijn er ook 2 dan pak je vanaf centraal tramlijn 8 en je stapt uit op zwaanshals/zaagmolenstraat ze zitten tegenover een marokaanse muziekwinkel en iets verder op heb je er ook 1.
Succes meid!
sansoray18
07-04-2005, 19:36
in Rotterdam naast moskee annasser (sorry ze hebben het openbaar vervoer omgegooit ik weet niet welke bus/tram er naar toe gaat) maar vraag maar ff op centraal iedreen kent die moskee
En in het oude noorden zijn er ook 2 dan pak je vanaf centraal tramlijn 8 en je stapt uit op zwaanshals/zaagmolenstraat ze zitten tegenover een marokaanse muziekwinkel en iets verder op heb je er ook 1.
Succes meid!
bij kruiskade ik zal wel even een routebeschrijving zoeken...en de adressen ;)..uit me hoofd weet ik wel dat je tramlijn 7 moet nemen...en daar vind je veel van zulke winkeltjes
salaam 3alaykom
Op het Bos en Lommerplein is er een nieuw islamitische boekenwinkel geopend.
islamia84
08-04-2005, 23:22
salam alaikom zuster,
heb je al een kijkje genomen bij de islamitische winkel op de oosterparkstraat...is sinds een aantal maanden geopend....daarnaast heb je er ook een op de clerqstraat.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.