Bekijk volle/desktop versie : Grond-/Stewardessen schoenen??????



05-04-2005, 21:07
Hey mensen,

Ik moet voor mijn werkperiode op Schiphol schoenen hebben, die aan bepaalde eisen voldoen.

Alleen is het een probleem, want ik weet niet waar ik zulke schoenen kan kopen.

Kan iemand mij aub vertellen waar ik zulke schoenen kan halen.

De meiden die zelf ook op Schiphol als Grond-/stewardess werken, weten precies wat voor schoenen ik bedoel, dus laat het me aub zo snel mogelijk weten, het liefst per PM.

Alvast bedankt.

05-04-2005, 22:04



Citaat door Uniqa:
Hey mensen,

Ik moet voor mijn werkperiode op Schiphol schoenen hebben, die aan bepaalde eisen voldoen.

Alleen is het een probleem, want ik weet niet waar ik zulke schoenen kan kopen.

Kan iemand mij aub vertellen waar ik zulke schoenen kan halen.

De meiden die zelf ook op Schiphol als Grond-/stewardess werken, weten precies wat voor schoenen ik bedoel, dus laat het me aub zo snel mogelijk weten, het liefst per PM.

Alvast bedankt.
Ga naar schiphol of bel en vraag het daar aan iemand.. Wedden dat zij je kunnen helpen!

06-04-2005, 19:12
Ja, ik ga morgen inshallah.

Maar verder zijn er zoveel meiden die werken, of stage lopen op Schiphol, dus waarom wil niemand mij helpen met advies waar ik zulke schoenen kan kopen???

06-04-2005, 23:23
Mijn vriendin werkt bij schiphol maar zij had ze ergens bestelt bij een winkel in Rotterdam.
Maar met mantelpakje en al dus ik weet nie of je daar wat aan hebt anders vraag ik het haar wel. stuur me maar een pm als je wil dat ik het voor je uitzoek

07-04-2005, 10:41



Citaat door Uniqa:
Ja, ik ga morgen inshallah.

Maar verder zijn er zoveel meiden die werken, of stage lopen op Schiphol, dus waarom wil niemand mij helpen met advies waar ik zulke schoenen kan kopen???
Heyyy Uniqaa...

IK haalde altijd mijn schoenen bij het schoenenwinkeltje op schiphol zelf (Aankomsthal 3) !
Ze hebben daar veel stewardessen schoenen, je hebt zat keus...
Als je schipholpas hebt krijg je volgens mij nog korting daarop.

Groetjes..

07-04-2005, 16:29
Je mag alle soort schoenen aan als grondstewardess zolang ze maar donkerblauw zijn en netjes ogen dus geen sneakers. dan he bik 't over KLM.

07-04-2005, 17:37
Gewoon donkerblauwe (bijna tegen zwart aan) pumps met een mooie hak. Zelfde kleur als KLM tas als je die hebt weet je welke kleur ik bedoel! Dit soort schoenen vindt je overal. Gewoon goed zoeken.

08-04-2005, 12:29
Hey dames, bedankt voor jullie hulp!

Ik heb zelf ook zwarte pumps, maar dat met een spitse neus, en hakje.
Weten jullie misschien of dat geaccepteerd wordt, een spitse neus?

Alvast bedankt!