Bekijk originele versie : My New Shoes
CasawiaZina
05-04-2005, 15:47
http://www.invito.nl/ml_privatedata/picupload/shop/product/1356/pic_gigantic.jpg
enne.......very sex and the city......ik vind ze super
serenity
05-04-2005, 15:51
erg mooi...heel vrouwelijk!
bsahtek :)
CasawiaZina
05-04-2005, 16:02
ja ik ben er echt superblij....ik loop er de hele tijd op...gewoon in huis
Student1
05-04-2005, 16:04
Ze zien er heel mooi uit!!!
Ik hoop voor je dat ze zo lopen als ze eruitzien.
Zo hoe kun je daarop lopen? Persoonlijk vind ik ze lelijk. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Mijn bewonderingen voor de lady's die op zulke gigantische hoge hakken kunnen lopen :o.
CasawiaZina
05-04-2005, 16:13
Ze zien er heel mooi uit!!!
Ik hoop voor je dat ze zo lopen als ze eruitzien.
ze lopen echt lekker......het gevlachten gedeelte is gelukkig van zacht leer......nu nog effe mooi mijn teennagels doen...en kom maar op met die zomer
Pink_Rose
05-04-2005, 16:23
Ja, ze zijn super! Ik had in ze in de winkel zien staan, very lovely! Die groene is :love: . Welke heb jij?
CasawiaZina
05-04-2005, 16:29
ik heb de zwarte gepakt....ik kan niet op mijn stage plek met groene schoenen aan zetten en zwart is meer te combineren
sam_schatje
05-04-2005, 16:31
Die groene zijn echt geweldig :)
Heb je die bij Invito vandaan,ik wil ze ook graag halen,helemaal super!!!
We gaan mekaar niet naapen, verschrikkelijk!!!
ouafaetoen
05-04-2005, 16:43
ze zijn niet hoog, ik zelf loop alleen op schoenen met een hak, haat lage schoenen kan juist daar niet op lopen, ze zijn wel apart daar hou ik wel van, veel plezier meid met je schoenen, ik heb hele leuke gezien bij sacha, ook met een hoge hak, en die van jouw zijn echte ladies shoes, besagtek (weet niet of je het zo schrijft)
allaikoem sallam
CasawiaZina
05-04-2005, 16:51
Die groene zijn echt geweldig :)
Heb je die bij Invito vandaan,ik wil ze ook graag halen,helemaal super!!!
ja de groene zijn ook top............bij de invito ja
CasawiaZina
05-04-2005, 16:52
ze zijn niet hoog, ik zelf loop alleen op schoenen met een hak, haat lage schoenen kan juist daar niet op lopen, ze zijn wel apart daar hou ik wel van, veel plezier meid met je schoenen, ik heb hele leuke gezien bij sacha, ook met een hoge hak, en die van jouw zijn echte ladies shoes, besagtek (weet niet of je het zo schrijft)
allaikoem sallam
ALLAH ie 3teek saha.........ik zie mezelf al op de boulevard lopen
maar platte schoene, daar voel ik me echt lomp in...hakken zijn gewoon beter
Pink_Rose
05-04-2005, 16:56
We gaan mekaar niet naapen, verschrikkelijk!!!
Get over it!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.