Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haaruitval

Pagina's : [1] 2

Islemia
23-02-2003, 00:28

Sellam Dames Ik heb een vraagje? Ik heb zwaar last van haaruitval, wie kan me een tip geven wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt????

nour_el_3oejoen
23-02-2003, 11:50
IK HEB GEHOORD DAT VITAMINE B ERG GOED BLIJKT TE WERKEN, MAAR IK WEET NIET OF HET ECHT ZO IS .....:confused:. ..... effe een vraagje voor degenen die het weten , weten jullie misschien wat de oorzaak van haaruitval kan zijn ?? .....................:zwaai:

S.samira
23-02-2003, 11:56
hallo er is een winkel ongeveer bij de albertcuyp tegenover hema, een chinese winkel daar kan je middelen kopen tegen haaruitval, ik zelf heb ook haaruitval maar niet veel, me moeder had het eerst geprobeerd en ze zei dat ze geen haaruitval meer heeft maar wel roos heeft gekregen, maar het helpt wel tegen haaruitval, het kost 15 euro, of je kan naar de dokter gaan en hij geeft je een recept en dat kan je ook naar die chinese winkel brengen. ze hebben ook een middel, waar je haargroei vankrijgt, maar dat zou ik niet doen lijkt me eng. nou ik hoop dat je er wat aan hebt doei, ik denk dat de oorzaak van haaruitval troepwat je in je haar doet, {vet, schuim enz.} doei

RealCasawia
23-02-2003, 12:16
Origineel gepost door jimpie Ailikoem asalaam Islemia, vitamine E slikken kan helpen je haar uitval te minderen. Kifash vitamine E het is D hoor die is goed voor haar en huid maarja. Ik heb ook een tijd last gehad van HEVIGE haaruitval dat was niet meer normaal. Een van de oorzaken was dat ik teveel met verschillende shampoos waste dus toen heb ik me vanaf toen aan een shampoo gehouden en ik had vitamine tekort en at te weinig fruit dus dat kunnen allemaal redenen zijn waarom jij ook haaruitval hebt. Wat ook goed helpt is henna en wat ik ook nog soms doe is ROOMboter in me haar smeren en daarna na een paar uur gewoon wassen wollah daarvan wordt je haar zooo zacht en mooi van sommige mensen gaan nu cker denken ik ben gek :D haha maarja mijn moeder heeft nog wel een ander mixje ik zal het later aan haar vragen en ik pm het je wel Thallay :zwaai:

Ismahane82
23-02-2003, 18:55

Je moet hebben die kleine sneedjes maakt op je hoofdhuid met een scheermes gewoon hele dunne sneetjes en daarna doe je fijn gehakte rode knoflook (verkrijgbaar bij de chinees of gewone supermarkt) met olijfolie (gemengd) in je haar dat moet je goed in smeren en een uur of 2 laten intrekken en daarna uitwassen en dan eens in de maand herhalen. Heel veel vrouwen hebben deze behandeling ondergaan en ze kregen allemaal hun haar terug het groeit heel dik terug. Succes!

sinaya20
23-02-2003, 19:20
"Je moet hebben die kleine sneedjes maakt op je hoofdhuid met een scheermes gewoon hele dunne sneetjes Wil je aub dat recht zetten en zeggen wat je ermee bedoelt, want snap die in niet. Alvast bedankt

Amira010
23-02-2003, 19:35
Origineel gepost door Ismahane82 Je moet hebben die kleine sneedjes maakt op je hoofdhuid met een scheermes gewoon hele dunne sneetjes en daarna doe je fijn gehakte rode knoflook (verkrijgbaar bij de chinees of gewone supermarkt) met olijfolie (gemengd) in je haar dat moet je goed in smeren en een uur of 2 laten intrekken en daarna uitwassen en dan eens in de maand herhalen. Heel veel vrouwen hebben deze behandeling ondergaan en ze kregen allemaal hun haar terug het groeit heel dik terug. Succes! He dat heb ik eerder gehoord en ik dacht dat het onzin was. Maar als jij het ook zegt dan geloof ik het graag

saliha18
23-02-2003, 21:21
nou wat zeg je ervan islemia pak jij de scheermes pak een rode ui :) groetjes saliha 18 :zwaai: :zwaai: :zwaai:

RealCasawia
23-02-2003, 21:30
Origineel gepost door Ismahane82 Je moet hebben die kleine sneedjes maakt op je hoofdhuid met een scheermes gewoon hele dunne sneetjes en daarna doe je fijn gehakte rode knoflook (verkrijgbaar bij de chinees of gewone supermarkt) met olijfolie (gemengd) in je haar dat moet je goed in smeren en een uur of 2 laten intrekken en daarna uitwassen en dan eens in de maand herhalen. Heel veel vrouwen hebben deze behandeling ondergaan en ze kregen allemaal hun haar terug het groeit heel dik terug. Succes! Ewa doet dat geen pijn dan ?? :wat?!:

mounirtje_16
23-02-2003, 22:27
wowww wat krijgen we nou??? knoflook en zaitoentjes kan het nog erger!!

Ismahane82
24-02-2003, 01:21
Origineel gepost door sinaya20 "Je moet hebben die kleine sneedjes maakt op je hoofdhuid met een scheermes gewoon hele dunne sneetjes Wil je aub dat recht zetten en zeggen wat je ermee bedoelt, want snap die in niet. Alvast bedankt Hoi Je moet dus hele dunne sneetjes maken op je hoofdhuid en daarna die mengsel erop doen van rode knoflook en olijfolie. Ik heb gehoord dat het heel erg pijn doet want het gaat erg jeuken maar het schijnt te helpen. Of je kan gewoon knoflook en olijfolie op je haar smeren zonder sneetjes te maken op je hoofdhuid en dit jeukt ook heel erg maar je moet het ervoor over hebben deze methode schijnt ook heel goed te helpen. Het is echt een mysterie een kennis van mij die heeft een vriendin die dus de methode van die sneetjes en knoflook op de hoofdhuid heeft gedaan. Ze had eerst hele erge kale plekken op haar hoofd en nu heeft ze een boshaar daar. Maar je moet de behandeling blijven herhalen voor een goede resultaat. Je moet niks doen als je twijfelt. Succes

zindelali
24-02-2003, 02:53
deze sneEtjes alleen maken als de haar uitval '' TOENJA'' HEET IN HET MAROKAANS........DIT HEEFT TE MAKEN MET DE MANELIJKE EN VROUWLIJKE HAARWORTELS OF WAT HET OOK MAG ZIJN.......EEN GAST HAD DEZE PROBLEEM OOK ,HET KOMT DOOR VEEL STRESS EN VEEL DENKEN ..........IN MAROKKO HEEFT HIJ ZO'N TOVERMIDDELTJE GEHAALD BIJ EEN WONDER DOKTER..............HIJ MAAKTE HELE KLEINE SNEETJES BIJ HEM ,EN DEED DEZE WONDERMIDDEL EROP..NA 1 WEEK BEGON ZIJN HAAR WEER TE GROEIEN..........het blijkt na navragen dat je er van alles erop kan doen van schoensmeer tot motor olie,het maakt niet uit wat je erop smeert ....( wel vreemd he) ga het na of deze haaruitval door stress komt of zomaar.......doe er geen knoflook of ui op want dat gaat stinken....trouwens in nador is deze wonder dokter te vinden..vraag het bij de kappers daar.en veel succes

Dina_23
25-02-2003, 16:18
IK GEBRUIK HENNA DAARVORR BIJ MIJ WERKT HET MAAR JE MOET WEL VAN DE KLEUR HOUDEN.

RealCasawia
25-02-2003, 20:42
Origineel gepost door Dina_23 IK GEBRUIK HENNA DAARVORR BIJ MIJ WERKT HET MAAR JE MOET WEL VAN DE KLEUR HOUDEN. Precies maar niet alle henna's geven echt erge kleur af hangt van de soort henna af de een is weer roder dan de ander....

wardaroosje
25-02-2003, 20:47

wat je ook kunt doen is naar een drogisterij gaan en sicillea van dr. Vogel vragen dat zijn van die kleine vitamine pilletjes geloof me ik heb nu veel minder haaruitval dan voorheen succes liefs warda

Pagina's : [1] 2