Bekijk originele versie : Dubai............
............wie is er ooit naar toe gegaan?....zo ja , via welke uitzendbureau....mensen die nog gaan, mogen natuurlijk ook reageren............thanks!!
thanks....is het eten duur...of bedoel je winkelen enzo wat duur is....naar welke beach ben je geweest....heo is de sfeer daar....
visagist
05-04-2005, 12:45
............wie is er ooit naar toe gegaan?....zo ja , via welke uitzendbureau....mensen die nog gaan, mogen natuurlijk ook reageren............thanks!!
:hihi:
:hihi:
hahahaa....ik bedoel reisbureau....ik zit op mn werk, dus ik zit helemaal in die termen..hahaha
is het goedkoop via marokko boeken dan? :hadj:
niemand antwoord op mijn vraagje?
ohja je wou de prijs weten het goedkoopste hotel. Dat ligt al tussen de 500 en 700 euro voor acht dagen>>>alleen hotel>>>>
De vliegreis reken maar op ongeveer 500 á 600 euro per persoon. En dan nog een goed gevulde elbaztaaaaaaaaam...........
ohja je wou de prijs weten het goedkoopste hotel. Dat ligt al tussen de 500 en 700 euro voor acht dagen>>>alleen hotel>>>>
De vliegreis reken maar op ongeveer 500 á 600 euro per persoon. En dan nog een goed gevulde elbaztaaaaaaaaam...........
Is dit dan de prijs vanaf marokko geboekt?
Zaraya, als je wilt stuur me maar een pm. Ben er meerdere keren geweest en ben net een weekje terug. Dubai is inderdaad duur als je niet weet waar je moet zijn...
Let me know en ik zal je wat tips geven ;)
nabila24
21-04-2005, 14:45
ik ga er volgend jaar inchallah naar toe want mijn zusje woont met haar man in dubai en dan ook nog eens in een vette buurt... dus volgend jaar schrijf ik hier mijn ervaringen inchallaaahh
Noor_Noor
21-04-2005, 15:11
Mensen vergeten dat je eerst diep in de buidel dient te tasten alvorens je een fatsoenlijke vlucht naar Marokko kunt boeken, die overigens ALTIJD vertraging heeft. En om dan nog naar Dubai te gaan? Taz! Dan boek ik die reis liever vanaf NL. Dan bespaar ik mezelf een hoop frustraties!
Groet,
Noor
Noor Noor wallah je hebt echt gelijk! :D
De Royal Air Maroc die met zijn monopolie positie de vluchten vanaf Amsterdam domineert doet toch wat hen het beste uitkomt. En als je eindelijk in Marokko aankomt is je vliegtuig richting Dubai allang geland! Dag vakantie.....
Noor_Noor
21-04-2005, 15:43
Mensen vergeten dat je eerst diep in de buidel dient te tasten alvorens je een fatsoenlijke vlucht naar Marokko kunt boeken, die overigens ALTIJD vertraging heeft. En om dan nog naar Dubai te gaan? Taz! Dan boek ik die reis liever vanaf NL. Dan bespaar ik mezelf een hoop frustraties!
Groet,
Noor
Mensen die graag nog meer over Dubai willen weten/zien: Yorin travel heeft aanstaande zondag Dubai op het programma staan.... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.