Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie komt nog meer ..

Da_flow
23-02-2003, 00:26

Naar het Champions Challenge Tournament in het Topsportcentrum in Rotterdam op 1 en 2 maart vanaf 09.00 tot 19.00 uur Ik heb doorgekregen dat een Marokkaanse Belgische combinatie het op komt nemen tegen Boukharie en Vanenburg. Een Deutsche Marokkaanse team claimt al de overwinning zonder ook maar een bal gespeeld te hebben. Ze komen rechtstreeks uit de Duitse hoofdklasse en zullen hier zijn om de Nederlanders een voetballesje te leren. Niet te vergeten de prikkers van het forum van Marokko en Maroc.nl Deze jongens denken over verborgen talenten te beschikken. Ik ben benieuwd naar de Marokkaanse hoofden en kwaliteiten van deze jongens. Het worden in ieder geval twee prachtige dagen, voor de Marokkanen en voor de voetballiefhebbers. Tenminste als iedereen komt om onze sterren aan te moedigen. Ik zal in ieder geval 100% zeker aanwezig zijn, want dit wil ik voor geen goud missen. Ik ben wel benieuwd naar wie der nog meer komen. Marokkanen die voetballen en Marokkanen in de tribune, das mijn motto. Effe die KAZEN laten smelten, die twee teams dan :) O ja dames die mogen niet meevoetballen, want dat kunnen ze niet. Ze mogen wel geloof ik de kleedkamers achteraf schoonmaken!!! :) :) Citaat: Frits Barend 'Ó mijn heilige Jezus Christus bij Christmes, zoveel Marokkanen bij elkaar, als dat maar goed gaat'

Moefassa
23-02-2003, 00:33
Hey flow Het wordt zeker een wereld tournament, er komen teams uit alle hoeken van Nederland. Ook teams uit Belgie en Duitsland zullen deelnemen. Ik zit zelf in de organisatie van dit evenement. Als je kwaliteit wil zien, moet je zeker komen. Maar ik denk dat Belgie de vloer zullen aanvegen met Boukhari en vanenburg!! Wat denk jij???

SweetRose
23-02-2003, 00:40
moefassa :schok: jij leeft nog..(hamdolilah) maar was was je al die tijd :kwaad: :maf2: xxx

RaZer
23-02-2003, 00:44
Origineel gepost door zin 'n midar moefassa :schok: jij leeft nog..(hamdolilah) maar was was je al die tijd :kwaad: :maf2: xxx toen ik je naam bij deze topic zag verwachte ik weer een reactie van.. ik zou wel willen komen maar ik mag niet... bij mij wonen er geen marokkanen in de buurt... ik zit alleen maar thuis...

xxTigerxx
23-02-2003, 00:49

Ik ben er oook heel zeker...maar ik denk niet dat ie Belgen de vloer met Boukharie aan zullen vegen ..trust me..

Da_flow
23-02-2003, 00:49
Om eerlijk te zijn kom ik niet echt voor het voetbal .. er is een meisje waar ik stiekem op verliefd ben geworden en zij zal daar ook zijn. Zer komt van yasmina en ze heet .... (dat zou je wel willen weten he)??? Meheeeeeeeyeg Maar goed het is en blijft Marokkanen vs Marokkanen Mayonaise vs Kaas Ik ga voor de Kaas, want die maken gatenkaas van die frietbelgen. Ze zullen ze raspen, schillen en pureren :)

Da_flow
23-02-2003, 00:50
Origineel gepost door xxTigerxx Ik ben er oook heel zeker...maar ik denk niet dat ie Belgen de vloer met Boukharie aan zullen vegen ..trust me.. Wedje leggen :D

Moefassa
23-02-2003, 00:55
Origineel gepost door zin 'n midar moefassa :schok: jij leeft nog..(hamdolilah) maar was was je al die tijd :kwaad: :maf2: xxx Hey zin!! ja ik leef zeker nog, ik moest nog mijn pa helpen bij het plukken van aardappels, snap je.... :D

Da_flow
24-02-2003, 20:16
Origineel gepost door Moefassa Hey zin!! ja ik leef zeker nog, ik moest nog mijn pa helpen bij het plukken van aardappels, snap je.... :D Affedjah :rolleyes:

rachda
25-02-2003, 16:29
heeeeeeeeeee Da_Flow. Ik zweer je ik lich hier helemaal in een deuk van je grappige taalgebruik de eerste stukje tekst van je. . Ik lich hier in men eentje op kantoor in een deuk door jou.