Bekijk originele versie : BiKiNi's
Ana_Casaouia
05-04-2005, 11:35
MoGen jullie van jullie ouders een bikini aaan..?
of doen jullie het stiekem..?
PobriSita
05-04-2005, 13:22
ik mag het en me vader ziet het ook gewoon ben blij dat ik het niet stiekem hoef te doen!!
of het nou wel of niet mag van de ouders HET MAG NIET VAN ALLAH SWT!!!!!!!!!!!!!!! loop niet zo te koop met jullie lichamen! het moet je trots zijn je diamant iets wat niet iedereen mag zien.... heel jammer....
PobriSita
05-04-2005, 14:01
of het nou wel of niet mag van de ouders HET MAG NIET VAN ALLAH SWT!!!!!!!!!!!!!!! loop niet zo te koop met jullie lichamen! het moet je trots zijn je diamant iets wat niet iedereen mag zien.... heel jammer....
ja ieder zijn leven toch?? ieder zijn opvoeding toch?? we hebben het nu over ouders we zijn er denk allemaal wel bewust van dat allah swt met ons meekijkt!
ik mag het van mijn ouders...maar ik doe het niet omdat een vrouw niks van haar lichaam mag laten zien behalve haar handen en haar gezicht...en ik wil niet dat mijn lichaamsdelen tegen mij gaan getuigen op de dag des oordeels...
thallah
nadoria_zinador
05-04-2005, 15:23
Precies :)...
Dit is pas een mooie antwoord.
Vergeleken met andere die zeggen ja het mag...
Pff dan heb je hele rare ouders, die laten jou een bikine dragen terwijl het niet mag....
blauwe_hemel
05-04-2005, 15:46
ik mag het van mijn ouders...maar ik doe het niet omdat een vrouw niks van haar lichaam mag laten zien behalve haar handen en haar gezicht...en ik wil niet dat mijn lichaamsdelen tegen mij gaan getuigen op de dag des oordeels...
thallah
Heb je mooi gezegd :goedzo:
d_nadorgirl
05-04-2005, 15:58
mag ut niet maar doe ut ook niet
Ana_Casaouia
05-04-2005, 17:30
Ik mag dus geen bikini aan dat vinden ze te blood maar
bv een hemdje met een zwemonderbroekje mag weer wel zolang maar nie te veel te zien is maar goed..
ja ieder zijn leven toch?? ieder zijn opvoeding toch?? we hebben het nu over ouders we zijn er denk allemaal wel bewust van dat allah swt met ons meekijkt!
ik denk niet dat als je op het strand ligt in een bikinitje aan Allah swt denkt.....
zoals jij zei ieder zn eigen leven maar ook ieder zn eigen graf..
PobriSita
05-04-2005, 18:33
ik denk niet dat als je op het strand ligt in een bikinitje aan Allah swt denkt.....
zoals jij zei ieder zn eigen leven maar ook ieder zn eigen graf..
ja daarom zeg ik altijd leef en laat leven let op jezelf en niet op een ander en inderdaad iedereen gaat alleen dood je bent ook alleen gekomen tenzij je 2ling bent :maf:
mouhim ieder zijn dag des oordeels
ja daarom zeg ik altijd leef en laat leven let op jezelf en niet op een ander en inderdaad iedereen gaat alleen dood je bent ook alleen gekomen tenzij je 2ling bent :maf:
mouhim ieder zijn dag des oordeels
blij dat we het eens zijn
Marrakchia
05-04-2005, 20:15
:lol: stiekem :lol: yeah right zijn er echt meiden die ut stiekem doen :confused:
:hihi:
MiSsOuJDiA
05-04-2005, 21:53
:lol: stiekem :lol: yeah right zijn er echt meiden die ut stiekem doen :confused:
:hihi:
ken er genoeg ...!!
live_nador
13-04-2005, 21:16
ik doe het wel..mag van me ma maar het liefst waar me vader er niet bij is...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.