Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Vriendin

miss*nosra
04-04-2005, 23:42

Ik wil jullie allemaal wat vertellen. Ik had een zeer lieve vriendin. Ze was van pakistaanse afkomst en moslimse. Ze werd streng in de gate gehouden door haar broer. Ze droeg een hoofddoek en luisterde naar haar ouders. Ze sprak ze nooit tegen. Zoals de koran zegt. Toon respect voor ouderen. Dat deed zij. Maar.......................... Op een dag om precies te zijn 20-11-2003 was het raak. Men beweerde haar op straat te hebben zien lopen met een jongen. ( wat volgens islam niet mag ) Haar ouders waren erg boos en accepteerde dit niet. Haar broer moest haar beter in de gaten houden. Ze vertelde me dat op een avond haar vader haar kamer binnen kwam en vroeg of ze nog van plan was te bidden. Ze zei dat ze al gebid had. Dit was heel raar. Dat deed hij niet meer sinds ze 11 jaar was. Een week later vrijdag 28 november ging ze onverwachts op vakantie naar Pakistan. Wat eigenlijk niet mag vanwege school. Haar ouders waren streng en wilde dat hun dochter altijd naar school ging. Het was dus vreemd dat ze weg ging tijdens school. Ze bleef ontzettend lang weg. Op 01-12-2003 kreeg ik een brief van haar vanuit pakistan. Daarin stond: " Het gaat erg slecht. Mijn vader is ziedend van woede. Ik weet niet wat ik moet doen. Laatst vroeg hij of ik nog had afgesproken met een jongen. Ik zei nee en hij sloeg me. Zo hard dat mijn adem even stokte. Hij vroeg het nog eens. Ik zei weer nee en hij sloeg me aan 1 stuk door. Mijn moeder huilt iedere dag mijn broer probeerd hem tegen te houden. Niets helpt. Ik kan niet eens huilen iedere traan die vloeit doet pijn. Hij heeft me zwaar mishandeld ik kan me niet eens buiten vertonen. Moge Allah (swt) jou hiervoor behoeden. Deze brief schrijf ik je stiekem. Mijn broer wil hem voor me verzenden. Ik weet niet of ik ooit nog terug kom. Ik denk dat vader me in Pakistan wil laten. Stuur me niets terug maar onthoud 1 ding Ik zal je altijd missen en blijf van je houden ook al zijn we zo ver weg. Ik hoop dat ik je gauw weer terug zie. " Ik heb jullie nu een deel laten lezen. Ik kreeg op 08-12-2003 een brief thuis. Waarin stond dat ze is vermoord door haar eigen vader. Hij heeft haar dood geslagen. Hoewel ze bleef ademen wachtte hij totdat zij doodbloede of in ieder geval wist dat ze niet meer te redden was. Later is de zieken huis is ze overleden. Overleden aan bloed te kort en inwendige bloeding bij de maag. De reden waarom haar vader haar heeft vermoord? EERENMOORD!!!!!!!!!! Daarom. Om de naam van de familie te redden. Zij was een schande. Een Mens van vlees en bloed een schande? Ze was een zeer lieve meid en gaf veel om de mensen om haar heen. Haar vader heeft haar niet eens een eerbiedige begrafenis gegeven. Hij zocht haar ook niet op toen ze dood was. Later bleek dat zij het niet was. Zij was niet degene die met een jongen hand in hand liep. De mensen hadden zich vergist. Ze is dood gegaan voor niets. Ze is overleden door roddels. RODDELS!!! Voel je dan geen haat opkomen als je hoort dat het door roddels kwam? Haar vader heeft spijt maar wat geweest is is geweest. Ik zal het haar vader nooit vergeven, wat hij gedaan heeft. Hierbij wil ik vragen aan iedere moslim die dit mailtje ontvangt een soera voor haar op te lezen of in ieder geval voor haar te bidden. Zij wacht nu in haar graf tot wij voor haar bidden. Zodat Allah (swt) haar zal vergeven. Als niemand voor haar bid dan zal ze huilen in haar graf en pijn lijden. Zoals Allah (swt) ons heeft gewaarschuwd: " Blijf op het rechte pad. Dood niemand vergeef de mensheid voor hun fouten." Alsjeblieft broerders en zusters ik vraag 1 klein ding van jullie. Neem 3 minuten de tijd en help haar. Moge Allah (swt) jullie hiervoor behoeden. Allemaal heel erg bedankt. En wees niet dom en help je vriendin als je merkt dat ze problemen heeft. Ik heb helaas te laat ingegrepen en ben mijn liefste vriendin kwijt. Vergeef je vrienden snel want wie wet hoelang ze nog hier met ons zijn. Allah je rahmek. R.I.P ik zal je nooit vergeten. En sluit je voor altijd op in mijn hart. Ashadoe en La Ilaha Illalah Wa Ashadoe ana Moehameden Rasoeloe Allah. Onze lieve ....... heeft ons verlaten op 4 decmber 2003. cherelle ookal ben je geen moslim mag je dit weten!!!! als je dit niks kan schelen kan je dat gewoon zegge ik ben heel verdrietig :huil:

perla
04-04-2005, 23:52
Allah jerhama meskiena

Yossra
05-04-2005, 00:08
Inna Lilahi Wa Ina Illahi Raji3oen

arab_blondje
05-04-2005, 01:25
inna lillahi wa inna ilayhie raji3oen...lah ie r7amha meskiena....jou verhaal heeft me echt pijn gedaan!!! :traan1: ...het heeft me echt geraakt :( ....en vind het echt zo jammer dat sommigen mensen er echt ALLES (als de roddels maar verdwijen) voor doen om de "eer" van de familie staande te houden...ook als het gaat om je eigen dochter die niets heeft misdaan....echt spijtig!!! :traan1: ....jammer genoeg bestaan deze mensen nog!!!....en nu maar hopen dat mensen iets opsteken van jou verhaal!!!.....Sbar moppie!!!...je vriendin (lah ie r7amha) heeft nu hamdoelilah een mooi plekje bij Allah (swt)........sterkte aan haar familie!!!...en aan jou lieverd!!!... :kus: :kus: :kus: arab_blondje!!!.............

misslysious2
05-04-2005, 09:53

Allah Rahma. Echt erg die k#tcultuur van ons..dat zgn sociale controle..dit is echt wat ik HAAT. Als iemand iets fouts doet ben je natuurlijk verplicht om er iets van te zeggen. Ja maar wat doen die gekke die gaan het aan iedereen doorlullen en zwartmaken met een extra spannend verhaal erbij..JAH..en dan noemen ze zichzelf moslim!! Tfoe voor al die mensen die ander mensen graag zwart maken om zichzelf beter te voelen.PUNT

OpzoekNaarJou
05-04-2005, 09:58
Ik wil jullie allemaal wat vertellen. Ik had een zeer lieve vriendin. Ze was van pakistaanse afkomst en moslimse. Ze werd streng in de gate gehouden door haar broer. Ze droeg een hoofddoek en luisterde naar haar ouders. Ze sprak ze nooit tegen. Zoals de koran zegt. Toon respect voor ouderen. Dat deed zij. Maar.......................... Op een dag om precies te zijn 20-11-2003 was het raak. Men beweerde haar op straat te hebben zien lopen met een jongen. ( wat volgens islam niet mag ) Haar ouders waren erg boos en accepteerde dit niet. Haar broer moest haar beter in de gaten houden. Ze vertelde me dat op een avond haar vader haar kamer binnen kwam en vroeg of ze nog van plan was te bidden. Ze zei dat ze al gebid had. Dit was heel raar. Dat deed hij niet meer sinds ze 11 jaar was. Een week later vrijdag 28 november ging ze onverwachts op vakantie naar Pakistan. Wat eigenlijk niet mag vanwege school. Haar ouders waren streng en wilde dat hun dochter altijd naar school ging. Het was dus vreemd dat ze weg ging tijdens school. Ze bleef ontzettend lang weg. Op 01-12-2003 kreeg ik een brief van haar vanuit pakistan. Daarin stond: " Het gaat erg slecht. Mijn vader is ziedend van woede. Ik weet niet wat ik moet doen. Laatst vroeg hij of ik nog had afgesproken met een jongen. Ik zei nee en hij sloeg me. Zo hard dat mijn adem even stokte. Hij vroeg het nog eens. Ik zei weer nee en hij sloeg me aan 1 stuk door. Mijn moeder huilt iedere dag mijn broer probeerd hem tegen te houden. Niets helpt. Ik kan niet eens huilen iedere traan die vloeit doet pijn. Hij heeft me zwaar mishandeld ik kan me niet eens buiten vertonen. Moge Allah (swt) jou hiervoor behoeden. Deze brief schrijf ik je stiekem. Mijn broer wil hem voor me verzenden. Ik weet niet of ik ooit nog terug kom. Ik denk dat vader me in Pakistan wil laten. Stuur me niets terug maar onthoud 1 ding Ik zal je altijd missen en blijf van je houden ook al zijn we zo ver weg. Ik hoop dat ik je gauw weer terug zie. " Ik heb jullie nu een deel laten lezen. Ik kreeg op 08-12-2003 een brief thuis. Waarin stond dat ze is vermoord door haar eigen vader. Hij heeft haar dood geslagen. Hoewel ze bleef ademen wachtte hij totdat zij doodbloede of in ieder geval wist dat ze niet meer te redden was. Later is de zieken huis is ze overleden. Overleden aan bloed te kort en inwendige bloeding bij de maag. De reden waarom haar vader haar heeft vermoord? EERENMOORD!!!!!!!!!! Daarom. Om de naam van de familie te redden. Zij was een schande. Een Mens van vlees en bloed een schande? Ze was een zeer lieve meid en gaf veel om de mensen om haar heen. Haar vader heeft haar niet eens een eerbiedige begrafenis gegeven. Hij zocht haar ook niet op toen ze dood was. Later bleek dat zij het niet was. Zij was niet degene die met een jongen hand in hand liep. De mensen hadden zich vergist. Ze is dood gegaan voor niets. Ze is overleden door roddels. RODDELS!!! Voel je dan geen haat opkomen als je hoort dat het door roddels kwam? Haar vader heeft spijt maar wat geweest is is geweest. Ik zal het haar vader nooit vergeven, wat hij gedaan heeft. Hierbij wil ik vragen aan iedere moslim die dit mailtje ontvangt een soera voor haar op te lezen of in ieder geval voor haar te bidden. Zij wacht nu in haar graf tot wij voor haar bidden. Zodat Allah (swt) haar zal vergeven. Als niemand voor haar bid dan zal ze huilen in haar graf en pijn lijden. Zoals Allah (swt) ons heeft gewaarschuwd: " Blijf op het rechte pad. Dood niemand vergeef de mensheid voor hun fouten." Alsjeblieft broerders en zusters ik vraag 1 klein ding van jullie. Neem 3 minuten de tijd en help haar. Moge Allah (swt) jullie hiervoor behoeden. Allemaal heel erg bedankt. En wees niet dom en help je vriendin als je merkt dat ze problemen heeft. Ik heb helaas te laat ingegrepen en ben mijn liefste vriendin kwijt. Vergeef je vrienden snel want wie wet hoelang ze nog hier met ons zijn. Allah je rahmek. R.I.P ik zal je nooit vergeten. En sluit je voor altijd op in mijn hart. Ashadoe en La Ilaha Illalah Wa Ashadoe ana Moehameden Rasoeloe Allah. Onze lieve ....... heeft ons verlaten op 4 decmber 2003. cherelle ookal ben je geen moslim mag je dit weten!!!! als je dit niks kan schelen kan je dat gewoon zegge ik ben heel verdrietig :huil: Wat erg :( :( Heb jij dit zelf geschreven, is het echt een vriendin van jou??? :( :( :(

Faatje_09
05-04-2005, 10:22
:traan1:inna lillahi wa inna ilayhie raji3oen...lah ie r7amha meskiena