Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rokken

laydlayla
04-04-2005, 21:42

hallo, Ik ben op zoek naar een lange rok gewoon zo'n leuke linnen rok ofzo.. Bij H&M heb ik ze al gezien en ik heb daar ook een zwarte gekocht maar eigenlijk is die rok gewoon te kort :( ... Ik hoop dat jullie weten waar ik een leuke kan vinden die niet zo kort is want ik ben behoorlijk lang denk ik :rolleyes: xxx

Casaouia_Style
04-04-2005, 21:44
hmmzz lange linnen rokken.....is lastig omdat 3/4 en mini rokken heel erg in zijn maar k denk dat vero moda, zara ofzo wel langere hebben

samira_b86
04-04-2005, 21:52
Bij de vera moda heb je ze niet heb ik ook al gekeken, en ik wou je h&m aanraden maar zo te zien ben je daar al geweest.

Marisah
04-04-2005, 21:53
Heb je al eens gekeken bij Manzara (bos en lommerplein in Amsterdam)?

Rayhan
04-04-2005, 22:12

ik heb pas gelede een lange linnen rok gehaald van h&m zie ze daar nog steeds..!! en vero moda had 2 weken geleden van die leuke spaanse rokke lang maar die zijn uitverkocht.maar ze zouden begin mei weer binnen komen

doremifasola
04-04-2005, 22:38
en vero moda had 2 weken geleden van die leuke spaanse rokke lang maar die zijn uitverkocht.maar ze zouden begin mei weer binnen komen Daar was ik net te laat voor :traan1: Ik zag een lange linnen rok in de C&A hangen van de week.

Le-Sud
05-04-2005, 00:22
Aha.. Vorig jaar hadden ze bij de h& beter kwaliteit linnen rokken die eb k toch in t wit gehaald en paar weke geleden .. ook 1 andere kleur k d8 ook dat ie kort zou ken maa hamdoelilah kwam nie kort... ik heb 1 beetje .. dun spijkerstoffen rok bij H4m gekocht.. is licht vn kleur.. maar is al 2-3 maande geleden..:( gewooon goed kijken alle hoeken en gaatjes in de h&m:hihi:

chaymaaa
05-04-2005, 12:55
ik heb bij zara mooie gezien ik heb zelf ook eentje gekocht

TranQuility
05-04-2005, 14:24
hallo, Ik ben op zoek naar een lange rok gewoon zo'n leuke linnen rok ofzo.. Bij H&M heb ik ze al gezien en ik heb daar ook een zwarte gekocht maar eigenlijk is die rok gewoon te kort :( ... Ik hoop dat jullie weten waar ik een leuke kan vinden die niet zo kort is want ik ben behoorlijk lang denk ik :rolleyes: xxx Je kan toch die 3/4 H&M rokken dragen, maar dan met een broek deronder. En je hebt nu bij H&M ook lange linnen rokken(in alle kleuren), maar ze zijn erg strak van boven en beneden zijn ze te wijd.(vind ik)

Sjemmelia
05-04-2005, 14:44
Ik heb bij de WE van die zwarte lange zigeunerrokken gezien, ik heb er zelf 1 gehaald. Ze zijn best mooi, veel succes verder.

tatouzient_lady
05-04-2005, 15:03
hallo, Ik ben op zoek naar een lange rok gewoon zo'n leuke linnen rok ofzo.. Bij H&M heb ik ze al gezien en ik heb daar ook een zwarte gekocht maar eigenlijk is die rok gewoon te kort :( ... Ik hoop dat jullie weten waar ik een leuke kan vinden die niet zo kort is want ik ben behoorlijk lang denk ik :rolleyes: xxx Ik vind ze echt raar zitten .En bij mij zitten die rokken ook kort ...echt raar :confused: ,want ik ben niet zo lang ..

serenity
05-04-2005, 15:55
Ik ben geen fan van deze plaats, maar in Beverwijk heb ik hele mooie lange rokken gezien, van die 'zigeuner look'. In allerlei verschillende kleuren en modellen. Ga maar eens kijken!

ouafaetoen
05-04-2005, 16:56
superstar (SPS), zara, didi, hebben meestal wel lange rokken, haal geen rokken meer bij de h&m, want de laatste tijd hebben ze alleen maar korte rokken vindt ik, ik zelf draag meestal alleen rokken en haal ze alleen bij sps, zara en didi, en jah in manzara in adam hebben ze alleen maar lange rokken, maar die rokken daar niet allemaal zijn echte turke rokken, ze hebben daar soms wel mooie, ieder zijn eigen smaak, weet niet waar je vandaan komt, maar meestal in de grote steden heb je meer keus dan in de kleine dorpen, dus ga naar rdam, adam, utrecht, nijmegen, succes meid

Paris_Du_Bled
05-04-2005, 20:09
3/4 rokken in? Da zeide ze vorig jaar ook. Weet ge wa ik echt AF vind zo van die zigeunerrokke ik heb ze gezien in de H&M in wit - bruin - lichtgroen Zo echt amazonerokken zo moooi & in linnen. Zo beetje opgeblazen rokken met 3/4 stukken aan mekaar.

Paris_Du_Bled
05-04-2005, 20:10

Lange rokke éh! Zekers es gaan kyken!