Bekijk originele versie : haha de leraar aan wie ik een hekel heb die heeft klappen gekregen!!!!!!
salaam allemaal,
Een tijdje geleden had ik een topic geopend over een leraar die mij dom vindt enzovoorts nou diezelfde gast die ging maar door en door niet alleen bij mij maar ook bij andere meisjes op een dag was een meisje het zat want hij bemoeide zich overal mee dus haar neef die had het gehoord en toen was hij op school gekomen hij ging eerst met hem praten daarna gaf hij hem een paar knallen recht in zn gezicht effe in zn gezicht gespuugd een hele grote klodder nog wel en toen ie weg wou lopen nog een paar trappen en het enige wat hij deed was schreeuwen laat mij los de hele school stond buiten hij stond wel een beetje voor schut want hij had altijd een grote bek . later heeft hij tegen de leerlingen gezegd dat hij niet terugvocht omdat hij hun niet pijn wou doen ik moest lachen ik kwam niet meer bij hahahahhah.
P.s nog 12 weken heb ik examen ik ga het inchaallah wel halen ik sta er nu goed voor.
Lady_Cazawia
22-02-2003, 22:51
Don't be proud of it girl van deze actie wat je neef heeft uitgevoerd :jammer:
Nee lieverd is niet mijn neef maar de neef van een ander meisje zo ver zou ik niet gaan hoor dan denkt hij dat ik niet in mijn eentje tegen hem opkan en dat is wat hij wil maar gelukkig was het mijn neef niet ik zou het niet eens toelaten.
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
domme mocro's
Nee het was geen marokaan maar een turk en een irakees :( :( ;) ;)
waarom neem je meteen aan dat het een marokaan is ik had dat niet gezegd hoor.
Origineel gepost door Lady Cazawia
Precies. Helemaal mee eens.
Origineel gepost door nadiaaa
Precies. Helemaal mee eens.
nogmaals was niet mijn neef.
nadiaaaaaaaa waar ben je???????? ik wacht op je met bingo.... op de 3 verdieping, 2e kamer rechts
Origineel gepost door naisha
Nee het was geen marokaan maar een turk en een irakees :( :( ;) ;)
okeej sorry: domme jongens :D
zo goed dan:D
praatjes
22-02-2003, 23:12
[QUOTE]Origineel gepost door praatjes
[B]Neee tegen geweld :auw: praten helpt
kickboxgirl
22-02-2003, 23:25
hmm je moest hem gewoon negeren en gek maken dus geen aandachte geven daar worden ze juist gek van :confused:
en nu heb je eigenlijk je zelf gewooon verlaagd vind ik
je moet gewoon praten met klaar punt uit
maar goed buitenlanders moeten altijd geweld gebruiken
ze kunnen het niet gewoon afhandelen met hun hersenen maar gebruiken liever vuisten dus kracht.
maar goed slama :zwaai:
praatjes
22-02-2003, 23:32
Zie je nou wel die groene jongens als ik die nooit voor geweld zijn, worden achterlijk gemaakt.
ik ben voorstander van het middel praten.
Origineel gepost door Lady Cazawia
:goedzo:
Buitenlanders gelijk weer een slechte naam :jammer:
kickboxgirl
22-02-2003, 23:35
huh helemaal niet juist mensen die nooit geweld gebruiken zijn goed en die wel geweld gebruiken zijn achterlijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.