Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kleding die en leuk en bedekt is!!

Pagina's : [1] 2

laila00
04-04-2005, 18:59

salaam oe alaikom er is een nieuw winkeltje geopend in utrecht wc overvecht. echt een suuuuuper leuk winkeltje met leuke mooie kleding die mastoer zijn mooie lange rokken, mooie broeken, en wat helemaal leuk is ze hebben zelfs mooie lange bloesjes van linnen echt heel leuk ze hebben ook sjaals gewoon van alles het winkeltje is van moslims en heet heel toepasselijk 'sotra' mohiem ik zou zeggen ga zelf ff kijken... het werd tijd zeg voor zo'n winkel!! eigenaar zal wel blij zijn :D

OemAbdoellah
04-04-2005, 19:23
lol en is het betaalbaar :P

Miss-Dina
04-04-2005, 19:31
salaam oe alaikom er is een nieuw winkeltje geopend in utrecht wc overvecht. echt een suuuuuper leuk winkeltje met leuke mooie kleding die mastoer zijn mooie lange rokken, mooie broeken, en wat helemaal leuk is ze hebben zelfs mooie lange bloesjes van linnen echt heel leuk ze hebben ook sjaals gewoon van alles het winkeltje is van moslims en heet heel toepasselijk 'sotra' mohiem ik zou zeggen ga zelf ff kijken... het werd tijd zeg voor zo'n winkel!! eigenaar zal wel blij zijn :D Salaam ou 'alaikoum, Hmmmm meissie ben je aan het promoten? ;) Liep er vanmiddag langs ben niet binnen geweest maar zal dat gauw doen!! Ben echt toe aan leuk Islamitisch kleding. Gelijk heb je werd echt tijd voor een degelijk kledingzaak :goedzo: Wasalaam, Miss-D :nijn:

Fatousch21
04-04-2005, 19:43
Waar precies? Wil er best een kijkje nemen binnenkort!

laila00
04-04-2005, 19:50

ff voor alle duidelijkheid ik heb verder niets te maken met de eigenaar ofzo he kben gewoon iemand die het een leuk winkeltje vind en het met jullie wil delen. en fatousch21 als je in utrecht bent pak je de bus naar winkel centrum overvecht (daar uitstappen uiteraard :D ) winkeltje ligt naast een bakker en schuin tegenover een turkse bakker! het is echt een kijkje waard!

Miss-Dina
04-04-2005, 19:50
Waar precies? Wil er best een kijkje nemen binnenkort! Salaam ou 'alaikoum, Schuin tegenover charlie en naast die bakkerij ;) Ben je daar bekend of moet ik een duidelijker uitleg geven :confused: Wasalaam ou'alaikoum, Miss-D :nijn:

Miss-Dina
04-04-2005, 19:52
ff voor alle duidelijkheid ik heb verder niets te maken met de eigenaar ofzo he kben gewoon iemand die het een leuk winkeltje vind en het met jullie wil delen. en fatousch21 als je in utrecht bent pak je de bus naar winkel centrum overvecht (daar uitstappen uiteraard :D ) winkeltje ligt naast een bakker en schuin tegenover een turkse bakker! het is echt een kijkje waard! hahaha echt toevallig! :banana: Wasalaam, Miss-D :nijn:

Fatousch21
04-04-2005, 20:10
Nee ik ben er niet bekend... mijn man woont in utrecht.... en ik nog niet. Maar ben er wel vaak, maar weet echt niet hoe ik er moet komen. Dus als het nog duidelijker kan... dan heeeeeel graag. Alvast Bedankt.

laila00
04-04-2005, 20:29
Nee ik ben er niet bekend... mijn man woont in utrecht.... en ik nog niet. Maar ben er wel vaak, maar weet echt niet hoe ik er moet komen. Dus als het nog duidelijker kan... dan heeeeeel graag. Alvast Bedankt. nog duidelijker? ok.. euhmm... stel je komt van centraal dan pak je bus 7 (d8 ik) stapt uit bij wc en zoals eerder vermeld is tegen over charlie is de winkel... kan niet missen!

laila00
04-04-2005, 20:30
hahaha echt toevallig! :banana: Wasalaam, Miss-D :nijn: kwas je lekker voor :p

Miss-Dina
04-04-2005, 20:33
kwas je lekker voor :p Haha geeft niet hoor :goedzo:

laila00
04-04-2005, 20:35
Haha geeft niet hoor :goedzo: van overvecht dinaatje??

Miss-Dina
04-04-2005, 20:39
van overvecht dinaatje?? Oorspronkelijk niet :likje: Ben daar bekend met die Winkel Centrum, me schoonzus woonde daar. Miss-D

Classy.Lady
04-04-2005, 21:40
lol en is het betaalbaar :P De belangrijkste vraag is nog niet beantwoord zie ik..:D

laila00
04-04-2005, 22:39

De belangrijkste vraag is nog niet beantwoord zie ik..:D o sorry betaalbaar is het wel vind ik dan he want ieder zneigen budget.. meeste rokken zijn 25 euro en die lange blousjes ook en broeken niet echt naar gekeken.. en je hebt best veel keus vind ik...

Pagina's : [1] 2