Bekijk originele versie : geef londsdale jongeren een 2e kans
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
born_2_B_muslim
04-04-2005, 09:16
'Geef Lonsdale-jongeren dagje Rotterdam'
print dit artikel
AMSTERDAM, 04-04-2005 - (Novum) - 'Lonsdale-jongeren' uit de provincie zouden eens een dagje in de Rotterdamse binnenstad moeten doorbrengen. Daar komen ze met zoveel allochtonen in aanraking dat ze snel hun grote mond kwijt zouden zijn. Dat zegt Gé Grubben van het Landelijk Bureau ter bestrijding Rassendiscriminatie (LBR) in het Algemeen Dagblad.
Zaterdag ontstond in Venray een massale vechtpartij nadat extreem-rechtse jongeren, die zich kenmerken door het dragen van Lonsdale-kleding, de ramen van een Turkse moskee hadden ingegooid. Ze raakten daarna slaags met een groep Turkse jongeren.
"Er zit geen organisatie achter en geen ideologie. Ik noem het dan ook geen rechts-extremisme", zegt Grubben. "Het zijn jongeren die met drank en drugs agressief worden. Dat ze zich dan op moslims storten, komt door angst voor de islam en voor het verlies van 'hun' dorp. In de Randstad speelt dit niet zo. Logisch, daar zijn allochtonen vaak in de meerderheid en pas je wel op."
bron : www.zonnet.nl
MennovdMeer
04-04-2005, 09:52
print dit artikel
AMSTERDAM, 04-04-2005 - (Novum) - 'Lonsdale-jongeren' uit de provincie zouden eens een dagje in de Rotterdamse binnenstad moeten doorbrengen. Daar komen ze met zoveel allochtonen in aanraking dat ze snel hun grote mond kwijt zouden zijn. Dat zegt Gé Grubben van het Landelijk Bureau ter bestrijding Rassendiscriminatie (LBR) in het Algemeen Dagblad.
Zaterdag ontstond in Venray een massale vechtpartij nadat extreem-rechtse jongeren, die zich kenmerken door het dragen van Lonsdale-kleding, de ramen van een Turkse moskee hadden ingegooid. Ze raakten daarna slaags met een groep Turkse jongeren.
"Er zit geen organisatie achter en geen ideologie. Ik noem het dan ook geen rechts-extremisme", zegt Grubben. "Het zijn jongeren die met drank en drugs agressief worden. Dat ze zich dan op moslims storten, komt door angst voor de islam en voor het verlies van 'hun' dorp. In de Randstad speelt dit niet zo. Logisch, daar zijn allochtonen vaak in de meerderheid en pas je wel op."
Deze Lonsdale jongeren zijn al lang blij NIET in de Randstad te wonen.
En dat ze nú zelfs op het platteland Turken tegenkomen. Néé!
born_2_B_muslim
04-04-2005, 10:39
Je bent in ieder geval openhartig over je buitenlander haat :nerd:
arabchrstn
04-04-2005, 10:46
Ik denk dat dat ´Lonsdale´-volk niet zozeeer racistisch is, alswel heel erg onderontwikkeld.
Ik zie b2bmoslim het woord ´buitenlanderhaat´ in de mond nemen... Ik denk dat dat onterecht is. Vaak zie je dat in die groepen ook jongeren zitten van Joegoslavische en Oost-europese afkomst zitten.
Het is meer zo dat ze ´tegen Marokkanen´ zijn, net zoals er veel Marokkanen zijn die ´tegen blanke HOllanders´ zijn...
Heb je wat tegen Turkse groenteboeren ??....... :moe: :hihi: :hihi:
MennovdMeer
04-04-2005, 11:02
Je bent in ieder geval openhartig over je buitenlander haat :nerd:
Jah, ..
MennovdMeer
04-04-2005, 11:03
Heb je wat tegen Turkse groenteboeren ??....... :moe: :hihi: :hihi:
Zijn er niet genoeg Hollandse??
MennovdMeer
04-04-2005, 11:04
Ik denk dat dat ´Lonsdale´-volk niet zozeeer racistisch is, alswel heel erg onderontwikkeld.
Ik zie b2bmoslim het woord ´buitenlanderhaat´ in de mond nemen... Ik denk dat dat onterecht is. Vaak zie je dat in die groepen ook jongeren zitten van Joegoslavische en Oost-europese afkomst zitten.
Het is meer zo dat ze ´tegen Marokkanen´ zijn, net zoals er veel Marokkanen zijn die ´tegen blanke HOllanders´ zijn...
JAH!! Onderontwikkeld is een vooroordeel die ik véél Moslims zie schrijven.
Hoogervorst
04-04-2005, 11:05
In de Randstad speelt dit niet zo. Logisch, daar zijn allochtonen vaak in de meerderheid en pas je wel op." Wat een stelletje prutsers daar bij het LBR. In de Randstad behoor je dus je bek dicht te doen, omdat er een meerderheid van allochtonen is? Ik ga denk ik maar binnenkort een topic openen over de misstanden van dit duur betaalde clubje.
Nogmaals, het merk Lonsdale verbinden met extreem rechts is hetzelfde als hoofddoeken/gebedsjurken voor mannen verbinden met moslims.
verbod of uitsluiting van het één leidt tot verbod en/of uitsluiting van de ander.
MennovdMeer
04-04-2005, 11:09
Wat een stelletje prutsers daar bij het LBR. In de Randstad behoor je dus je bek dicht te doen, omdat er een meerderheid van allochtonen is? Ik ga denk ik maar binnenkort een topic openen over de misstanden van dit duur betaalde clubje.
ik denk dat een topic niet zóveel nut heeft, gezien het aantal ingelogden op deze site
Zijn er niet genoeg Hollandse??
En dan nog, Turken zijn gek op groenten, en 1 + 1 = 2 :D
print dit artikel
Tja, ik zou niet weten of het zou helpen. Plattelanders staan niet bekend om hun aanpassingsvermogen aan nieuwe situaties: "wat de boer niet kent vreet-ie niet". Dit resulteert in xenofobie, angst voor alles wat nieuw of vreemd is.
En over de behandeling van fobieen bestaan uiteenlopende opvattingen, sommigen zeggen dat je de patient juist overmatig moet blootstellen aan datgene dat hun angst bezorgt (spinnen bijvoorbeeld), en anderen beweren juist weer dat dat juist de angst zal versterken.
Misschien tijd voor een wetenschappelijk experiment: jongeren uit Venray worden naar Rotterdam gestuurd, jongeren uit Uden dienen als controle...
:D
Nogmaals, het merk Lonsdale verbinden met extreem rechts is hetzelfde als hoofddoeken/gebedsjurken voor mannen verbinden met moslims.
verbod of uitsluiting van het één leidt tot verbod en/of uitsluiting van de ander.
Klopt, dat een paar opgeschoten en niet al te snuggere jochies dat merk dragen, zegt niks over het merk zelf.
http://www.lonsdale.co.jp/img/photo/11.jpg
RitaMaria
04-04-2005, 11:19
JAH!! Onderontwikkeld is een vooroordeel die ik véél Moslims zie schrijven.
Jij ziet véél moslims dit vooroordeel schrijven?
Wil je dit nader toelichten..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.