Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : If you

Pagina's : [1] 2

Chaimae
22-02-2003, 20:55

If you ever lost your way just think of me and you will find your way back If you are feeling bad just think of me and you will smile again If you made a mistake just think of me and learn of it If you don't see the point of you life just think of me and you wil know what the point of life is If you feel lonely just think of me and you will never be alone again If you think that you can't life without me just think of me and you know you are wrong I am your life I am why you are living I am Islam Chaimae®

Dida
22-02-2003, 21:10
Sjow,das mooi! KdachT al waar Gaat dit GedichtjUh naar toe! Maar de islam,petjUh af(HijaB in dit Geval) :p :goedzo:

Cina
22-02-2003, 21:14
I'm proud of you girl!!! :goedzo:

Chaimae
22-02-2003, 21:16
Origineel gepost door Cina I'm proud of you girl!!! :goedzo: :Iluvu: Kom op msn :kwaad:

Cina
22-02-2003, 21:17

Origineel gepost door Chaimae :Iluvu: Kom op msn :kwaad: Ik ben Idols aan het kijken (nu ff reclame :D )

Chaimae
22-02-2003, 21:18
Origineel gepost door Cina Ik ben Idols aan het kijken (nu ff reclame :D ) :ego:

Dida
22-02-2003, 21:20
GieriGe mensen voor iDols.

camjo
22-02-2003, 22:02
Origineel gepost door Chaimae If you ever lost your way just think of me and you will find your way back If you are feeling bad just think of me and you will smile again If you made a mistake just think of me and learn of it If you don't see the point of you life just think of me and you wil know what the point of life is If you feel lonely just think of me and you will never be alone again If you think that you can't life without me just think of me and you know you are wrong I am your life I am why you are living I am Islam Chaimae® Kun je het in het Nederlands vertalen...ik versta niet goed Engels..écht waar.. Het gaat over de Islam..zal zeker mooi zijn..

Chaimae
22-02-2003, 22:09
Origineel gepost door Mohammed Justice Kun je het in het Nederlands vertalen...ik versta niet goed Engels..écht waar.. Het gaat over de Islam..zal zeker mooi zijn.. Als je ooit de weg kwijt bent denk aan mij en je zal de weg terugvinden Als je je niet goed voelt denk aan mij en je zal weer glimlachen Als je een fout hebt gemaakt denk aan mij en leer er van Als je je doel in het leven niet weet denk aan mij en je zal het doel van het leven weten Als je je eenzaam voelt denk aan mij en je zal je nooit meer alleen voelen Als je denkt zonder me te kunnen leven denk aan mij en je zal weten ongelijk te hebben Ik ben je leven Ik ben de reden waarom je leeft Ik ben Islam

camjo
22-02-2003, 22:16
Origineel gepost door Chaimae Als je ooit de weg kwijt bent denk aan mij en je zal de weg terugvinden Als je je niet goed voelt denk aan mij en je zal weer glimlachen Als je een fout hebt gemaakt denk aan mij en leer er van Als je je doel in het leven niet weet denk aan mij en je zal het doel van het leven weten Als je je eenzaam voelt denk aan mij en je zal je nooit meer alleen voelen Als je denkt zonder me te kunnen leven denk aan mij en je zal weten ongelijk te hebben Ik ben je leven Ik ben de reden waarom je leeft Ik ben Islam Lief van je..het is heel mooi..chokran

Chaimae
22-02-2003, 22:19
Origineel gepost door Mohammed Justice Lief van je..het is heel mooi..chokran Ik ben gewoon lief. :D En doe niet zo koel en stijfjes. Vroeger was je minder los en nu val je terug in oude gewoonte. :( Wilde je het even laten weten................

camjo
22-02-2003, 22:26
Origineel gepost door Chaimae Ik ben gewoon lief. :D En doe niet zo koel en stijfjes. Vroeger was je minder los en nu val je terug in oude gewoonte. :( Wilde je het even laten weten................ Ik ben nog altijd dezelfde persoon hoor.. :D Het is yasmina dat "veranderd" is..niet ik ;)

Chaimae
22-02-2003, 22:27
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik ben nog altijd dezelfde persoon hoor.. :D Het is yasmina dat "veranderd" is..niet ik ;) Ben ik ook veranderd dan?? PS: Hier is de MJ die ik ken.:D Als ik inet thuis heb ga ik u weer stalken. :hihi:

Chaimaa
22-02-2003, 22:28
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik ben nog altijd dezelfde persoon hoor.. :D Het is yasmina dat "veranderd" is..niet ik ;) mooi gezegd mojo... Chaimaeeeeeee t is moeiiiiiiii :Iluvu:

camjo
22-02-2003, 22:35

Origineel gepost door Chaimae Ben ik ook veranderd dan?? PS: Hier is de MJ die ik ken.:D Als ik inet thuis heb ga ik u weer stalken. :hihi: Stalken..oh nee..maar, ik ben blij dat ik veel minder dan vroeger hier zit.. Mij zal je weinig hier zien..het gaat veel te snel voor mij..ik word oud..wat zeg ik, ik ben oud :D

Pagina's : [1] 2