Bekijk originele versie : Stelling..
shit lang geleden dat ik een topic heb geopend.. even kijken of ik het nog kan ahummm
Nou mijn stelling is..
Jongens en meisjes die nu uitgaan ofterwijl veel buitenshuis zijn zullen later als ze getrouwd dit blijven doen. In ieder geval ze zullen zich thuis niet op hun gemak voelen.
Ben je er mee eens? Of oneens?
Camilla27
22-02-2003, 20:07
oneens.....
ik ben der 99,999 % mee eens :goedzo:
Kuss Masriya
Als ze nu veel buitenshuis zijn, en dan gaan trouwen moeten ze het maar proberen af te leren he :D
Kuss Masriya
Origineel gepost door Camilla27
oneens.....
ga verder.. argumenteer?
geld ook voor Masriya :)
Oneens.
Ps. Wat bedoel je met 'uitgaan'?
Origineel gepost door Cina
Oneens.
Ps. Wat bedoel je met 'uitgaan'?
Nou ik zeg wel jongens en meisjes maar geld vooral voor de jongens die elke zaterdag uitgaan... en kan ook een voorbeeld noemen van een meisje...
maar met uitgaan bedoel ik vooral uitgaan op zaterdag avond naar een discotheek.. IOf mannen die altijd naar cafe's gaan... je kent dat wel.. marokkaanse cafe's elke dag helemaal vol.. vraag me af of het niet saai is voor de vrouw die alleen thuis zit met kinderen..
GoudenGids
22-02-2003, 20:15
kweetniet...verschilt denk ik per persoon....
Ik denk eerder van niet-----> ik ben het meer oneens met je stelling dan eens :confused:
Dus omdat ze nu getrouwd zijn.. zijn ze de behoefte kwijt? :confused:
Chatefemqemamu
22-02-2003, 20:18
wat is dit nou weer voor een stelling???
is toch onzin, het hangt van het persoon in kwestie af, je kan hierover geen algemene uitspraak over doen, aannemen of verwerpen, het is een individuele zaak.
GoudenGids
22-02-2003, 20:19
Origineel gepost door RaZer
Dus omdat ze nu getrouwd zijn.. zijn ze de behoefte kwijt? :confused:
Nee ik denk dat ze JUIST trouwen omdat ze de behoeft zijn kweijtgeraakt....
Ze zijn tot BEKERING gekomen :D
oujdiameghrabia
22-02-2003, 20:19
ik ben het eigenlijk met je eens ze zullen het saai vinden om thuis te blijven ze zijn het dan gewend
chicamaroquia
22-02-2003, 20:23
ik denk dat hoe ouder men wordt, hoe volwassener men wordt. uitgaan behoort dan tot de verleden tijd en men gaat weer over tot de orde van de dag. heel veel jongeren hebben een turbulente periode in de puberteit, maar die gaat voorbij. uitgaan behoort daar ook bij. en nedi vind ik overigens niet vergelijkbaar met uitgaan. dat is weer een verhaal apart.
dus ik ben het niet eens met je stelling.
Origineel gepost door Lunatic007
wat is dit nou weer voor een stelling???
is toch onzin, het hangt van het persoon in kwestie af, je kan hierover geen algemene uitspraak over doen, aannemen of verwerpen, het is een individuele zaak.
haha... shit heb je iets tegen me of lijkt het maar zo.. want als je zo reageert kan je dat meteen bij elke topic zetten..
shit triets... maar bedankt voor je mening... en tot nooit
ajuuuuuuuuuuuuu
oujdiameghrabia
22-02-2003, 20:25
het hangt eigenlijk gewoon van de persoon af mensen verschillen heel veel van elkaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.