Bekijk originele versie : netwerk
netwerk kijken vanavon!!!!!!!!!!!!!
allemaal.
marocmeisje
22-02-2003, 20:02
Waarom... wat komt er op??
beppie_truus
22-02-2003, 20:03
wat is er dan?????????
aSunnyFriend
22-02-2003, 20:06
KNEVEL OP ZATERDAG........BEDOEL JE
Zelfkritiek
22-02-2003, 22:19
Knevel op zaterdag? Daar hadden jullie een paar maanden geleden toch juist zo'n grote hekel aan? Of is Knevel alleen goed als het onderwerp toevallig binnen het gezichtsveld van je oogkleppen valt??
Hypocriet...
Origineel gepost door Zelfkritiek
Knevel op zaterdag? Daar hadden jullie een paar maanden geleden toch juist zo'n grote hekel aan? Of is Knevel alleen goed als het onderwerp toevallig binnen het gezichtsveld van je oogkleppen valt??
Hypocriet...
nou nou nou ik kan me nog een liedje heugen van ....eh heet ze ook alweer die Nederlandse cabaratiere ..shit kan er niet opkomen maar in ieder geval had ze een anti andries knevel song......hmmmmm oh ja Brigitte Kaandorp. hahaha gek nummer man. :D
Origineel gepost door achmad
wat bazel je nu man? ik schreef het stuk voordat knevel bgon, en?
mag je geen kritiek hebben op bepaalde programma' s en toch kijken?
alles word propaganda, ook aljazeera en om een gemiddeld beeld te scheppen is het goed denk ik om alles te bekijken.
Inderdaad Achmad. Zelkritiek mag wel een beetje zelfkritiek gebruiken.
Ik heb trouwens de rapportage gezien en het bevestigde mij weer eens hoe hypocriet de westerse wereld is. Voor enkele duizenden doden in de VS werd in heel Nederland het land voor enkele minuten stilgelegd uit respect voor de doden. De aanvallen in Aghanistan, waar meer doden viel te betreuren dan bij de aanslagen van het pentagon en de WTC bij elkaar, werd door hetzelfde Nederland toegejuichd onder het mom dat de VS recht heeft op wraak, .
Zelfkritiek
23-02-2003, 02:14
Ben ik de enige die het programma ook daadwerkelijk heeft bekeken soms? De reportage ging over een beruchte Afghaanse krijgsheer / generaal die een flink aantal van zijn jarenlange (ver voor 11 sept) vijand -de Taliban- zou hebben afgeslacht. Welliswaar zouden er Amerikanen hebben rondgelopen in dat gebied, het waren de Afghanen die de trekker overhaalden en de aanwezige Amerikanen grepen niet in. Dat is het verhaal.
Een beetje vergelijkbaar met Sadam die de trekker overhaalt bij veel Koerden en Shiieten, alleen gaat de VN nu wel ingrijpen, als het goed is. Of zijn we allemaal alweer de gruwelijke beelden vergeten van de tienduizenden vergaste Koerden?
Doet me denken aan de Hollanders bij de val van Sebernicia...
MrEsco
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.