Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ghtana oftewel besnijdeningsfeest

ziza
03-04-2005, 18:42

Dag lieve meiden, Mijn nicht geeft binnenkort een feestje, omdat haar zoontje is besneden. Nu vraagt ze zich af, wat er allemaal bij komt kijken? Hebben jullie ervaring? zo ja, dan zou ik graag willen weten wat je allemaal mee gemaakt hebt. Misschien dat hier moeders zijn die al zoiets hebben gehad, willen jullie ook je ervaring vertellen? verder zit ze te tobben over het eten. wat kun je het beste serveren op die dag? watvoor soorten gerechten? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, zodat ik mijn nicht daarmee kan helpen. Shokran Ziza :goedzo:

ziza
04-04-2005, 14:06
Is er niemand die mij kan helpen? :( ik hoop echt dat iemand me antwoordt kan geven ziza

Profiela
04-04-2005, 14:08
Het hoeft niet uit gebreid, ik heb geboortefeesten en besnijdenissen meegemaakt nou dat waren echt net bruiloften:jammer: (geldverkwisting).. Je kunt beter een kleine groep familieleden uitnodigen bij je thuis en dan geef je ze te eten (dat is mijn mening) geen toeters en bellen:goedzo:

idrissLover
04-04-2005, 14:15
nou mijn nicht heeft pas een besnijdenis feestje gegeven en als eten had ze bastilla en salade geserveerd ik zou dat zelf ook doen maar ja ieder zijn mening

Saloua1978
12-04-2005, 19:14

Ik wil zelf een heel klein zaaltje huren. Ik kan er eentje voor 50 euro huren scheelt me weer achteraf een boel opgeruim bij mij thuis. Verder denk ik er over om een tejebba in te huren die bestilla en salades maakt that's it. Misschien huur ik een dj maar ik moet nog even kijken of dat wel binnen het budget past, want we zijn ook aan het sparen om van de zomer naar Marokko te gaan. Het gaat gewoon om de gezelligheid en het samenkomen. Bij mij thuis kan ik niet iedereen ontvangen omdat mijn huis daar te klein voor is. Als iemand nog ideeen of suggesties heeft hoor ik dat graag. Kent iemand een goede en goedkope tejebba?