Bekijk originele versie : huwelijk met een jongen uit marokko
Inchirah
22-02-2003, 17:39
Selem oe alaikoem wa rahmato allah.
Ik ben sinds kort lid van yasmina.
Ben op zoek naar meiden die met een jongen uit marokko zijn gehuwd of gaan trouwen, om over het een en ander praten.
Groetjes, Inshira(ben overigens gewoon een meisje maar wordt als man op de site voorgesteld, heel vaag allemaal)
Graag alleen maar serieuze reacties! :zwaai:
ik denk niet dat er iemand graag over haar prive leven spreekt.
er zijn wel veel meisjes die met iemand van marokko zijn getrouwt.
ik hoop dat je nog reacties krijgt.
Atlas_Gebergte
25-04-2003, 12:02
Sallaam Zuster, ik ben vorige jaar verloofd met iemand uit marokko en insha allah van de zomer gaan we trouwen. mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd een pm sturen zuster.
Wa Sallaam Alikoum
Nawalita
25-04-2003, 12:08
he meid
mijn zus zou zich dit jaar verloven met een jongen uit marokko maar hij bleek alleen om geld en nederland te geven en toen heeft ze het uitgemaakt. ik wens je veel geluk
naoual
chocolatgirl
25-04-2003, 17:20
Ik ben getrouwd met een jongen van marokko en als je meer wilt weten mag je gerust een pm sturen.
xxx
ik ga inshallah trouwen met een jongen uit marokko.
het gaat tot nu toe geweldig...dus!!!!!
wil je meer weten stuur me een pm.:zwaai:
SweetRose
25-04-2003, 19:41
kheb drie ( :jammer: ) schoonzussen uit maghreb..en HAD een zwager uit maghreb.....:jammer:
Een man uit Marokko???
Ik ben dan niet getrouwd met iemand uit marokko en dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
Dan moet je die man helemaal heropvoeden, net een kind.
Moet nederlands leren, mee naar dokter, mee naar tandarts, overal mee naartoe. Ik zou kierewiet worden!!
Origineel gepost door SWDG
Een man uit Marokko???
Ik ben dan niet getrouwd met iemand uit marokko en dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
Dan moet je die man helemaal heropvoeden, net een kind.
Moet nederlands leren, mee naar dokter, mee naar tandarts, overal mee naartoe. Ik zou kierewiet worden!!
Begrijpelijk.
Wat ik aan de andere kant niet kan en niet wil begrijpen is de denigrerende toon die veel meiden aanslaan tegenover jongens uit Marokko, alsof zij geen gevoelens hebben, geen verlangens, geen ontwikkeling, geen persfectieven.
Het enige waarin mijn broers verschillen van mijn neven in Marokko, is dat ik een vader heb die een zee overgestoken heeft. Niet meer en niet minder dan dat.
missloukili
04-05-2003, 20:57
Salaam
Ik ben zelf ook verloofd met iemand uit Marokko.
zahouania81
06-05-2003, 13:07
Meid, kijk eerst wat jij van hem vindt, hoe goed ken je m??? probeer m eerst beter te leren kennen voordat je een keuze maakt.....het is moeilijker dan je denkt, houdt hij van je of heeft hij bijbedoeling, hoe is zijn familie. Zijn familie kan heeel veel invloed op hem hebben meer dan je denkt....mijn zus is getrouwd met 1 maar die woonde hier al een tijdje....dus die sprak redelijk nederlands maar verder is ie zelfstandig, natuurlijk moest mijn zus in t begin overal mee maar dat is kwestie van wennen.....na een tijdje kennen ze alles......beschouw t maar als een toerist en jij bent zijn gids.....later heeft ie vast geen gids nodig.....
Inchaallah kom je er wel uit......allah zal je helpen......bid voor jezelf dat de ware tegen bent gekomen.....en dat ie deugt......ik hoop t voor je...
yasmina.
06-05-2003, 13:16
ik ben 3 jaar getrouwd met iemand uit marokko en inmiddels hebben we een kindje van 3,5 maand.
Het is allemaal bel mekteb of een huwelijk het zal overleven of niet.
Je hebt jongens van hier waarmee een huwelijk goed of slecht kan verlopen en hetzelfde geld voor iemand uit marokko. Niet iedereen is hetzelfde.
Groetjes Y*
Salam meid,
Allereerst is het inderdaad elmaktab. Ik heb meisjes gekend die er van overtuigd waren niet met een jongen uit Marokko te trouwen omdat zo een jongen gewoon uit zou zijn op papieren. Ik denk dat je als meisje wel een complex zou kunnen hebben, als je zou geloven dat een jongen slechts om de papieren met je zou willen trouwen. Het is alsof je dan je eigen kwaliteiten niet ziet of erkent. Alhoewel ik moet toegeven dat er heus wel eens jongens zijn die gewoon uit zijn op papieren, zoals bij een meisje die niet kon lopen etc en ze kreeg in Marokko een huewlijksaanzoek, De vader schold die jongeman verrot terwijl hij zijn dochter naar buiten droeg.
Ik heb genoeg meisjes gekend die getrouwd zijn met een jongen uit Marokko en die heel gelukkig zijn. Ik heb ook meisjes gekend die snel trouwden met iemand uit Marokko om van huis te gaan en dan ook snel gingen scheiden. Ik heb ook meisjes gekend die met een jongen van hier trouwden en binnen een jaar toch gingen scheiden, dit waren dan meisjes die hartstikke verliefd waren op hun droomman. Vaak was er sprake van een wederzijdse verliefdheid, maar zodra dat overging, ging eigenlijk alles over. Wat ik maar wil zeggen is dat een vergunning geen garantie is voor een geslaagd huwelijk, maar dat zijn vertrouwen, liefde, respect, begrip etc en dat kan jongen hebben van Marokko en ook een jongen van hier.
Als je met een Marokkaan uit Marokko trouwt die daar heeft gestudeerd, zal de kans meestal groot zijn dat hij ook hier snel de taal onder de knie zal krijgen en een redelijk goede baan zal krijgen, maar als je trouwt met een jongeman uit een dorp zal de taal minder snel gaan en zal hij meestal laag werk doen, dit neemt niet weg dat een vrouw niet gelukkig zal kunnen zijn met zo een man, want als hij een goed karakter heeft en persoonlijkheid, dan zal hij toch nog een goede kandidaat zijn. Elk meisje vind iets anders belangrijk bij een man, dus ga maar na wat voor jouw belangrijk is bij een man.
Groeten,
Rabiya
Atlas_Gebergte
08-05-2003, 09:45
Sallaam ik sluit me helemaal aan bij Camillia. dus dames denk goed overna.
Wa Sallaam Alikoum
meid dat ze jouw hier aanspreken als man komt dat je als geslacht: man hebt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.