Bekijk originele versie : Kent Iemand Een Ziyana Die Ook Voor De Bruiloft Hindoestane Kleding Verhuurt???
shehrezade
03-04-2005, 11:59
MIJN VRIENDIN IS OP ZOEK NAAR EEN ZIYANA DIE OOK HINDOESTANE JURKEN VERHUURT VOOR HAAR BRUILOFT
ALS JULLIE IEMAND KENNEN
LAAT BV EEN SITE ZIEN OF NAMEN VAN ZIYANA'S EN HET IS HELEMAAL GOED
ALS ER OOK FOTO'S ZIJN!!!
ALVAST BEDANKT!!
:nijn:
MIJN VRIENDIN IS OP ZOEK NAAR EEN ZIYANA DIE OOK HINDOESTANE JURKEN VERHUURT VOOR HAAR BRUILOFT
ALS JULLIE IEMAND KENNEN
LAAT BV EEN SITE ZIEN OF NAMEN VAN ZIYANA'S EN HET IS HELEMAAL GOED
ALS ER OOK FOTO'S ZIJN!!!
ALVAST BEDANKT!!
:nijn:
Gatver Hindoestanse jurk, meid zeg haar dat niemand dat meer doet.
Rabatia1
03-04-2005, 12:48
ik vind het best jammer dat ze die jurken niet meer doen, het was apart best mooi. Maar ze heeft gelijk dat is een soort van uit de mode. Sommige ziana's hebben ze nog wel maar ze raden je het af. Als je vriendin het echt zo graag wilt dan moet ze het gewoon doen, het is haar dag en ze trouwt maar 1 keer
Rabatia1
04-04-2005, 01:22
da's ook wel waar maar die en nog twee jurken ( lebsa fesia en sousia) hoorden er gewoon bij op een marokkaanse bruiloft. die drie jurken en dan nog 2 ofzo echt waar. maar wie zijn wij om tegen haar te zeggen dar ze dat niet moet doen als zij dat nou mooi vind?
Ik wil me nergens mee bemoeien maar zeg tegen haar dat ze dat beter niet kan doen. Waarom zou een Marokkaanse (daar ga ik vanuit :D ) een Hindoestaanse jurk aandoen. Mijn Hindoestaanse vriendin draagt op haar bruiloft ook geen Marokkaanse jurk :confused:
Het geld dat ze uitgeeft aan die jurk kan ze beter gebruiken aan een prachtig mooie Marokkaanse jurk.
SUCCES! :goedzo:
bien de ceci 7ayatie :goedzo:
zij doen gratis de reclame van de producten en culturen (muziek, habits..) van de anderen maar deze laatsten doen geen zelfde voor de Marokkaanse producten :confused: :confused:
beni_bouyachie
04-04-2005, 07:41
Ziana meysa had gisteren een hindoestaanse jurk geshowd.. dus misschien een idee om haar te bereiken..
Suc6,
nouhaylaaa
04-04-2005, 10:05
je moet ergens op trouwpagina.nl kijken had er een keer zo een hindoestaanse ziyana gezien check het effe ;) ( ik zou er zelf niet voor gaan) is echt uit de mode mijn tante deed het in 1988 op haar bruiloft als ik er naar terug kijk vind ik het echt niet mooi zou het meer met Carnaval gaan dragen. Dus geef je vriendin goede advies door het BETER NIET te doen
shehrezade
04-04-2005, 12:16
oke maar zij wil het wel graag doen!!
tegenwoordig doen best wel veel mensen hoor!!
maar ja wat zij wilt!!
shahrazaad
Shehrezade ik zelf heb op mijn henna avond ook een hindoestaanse jurk aangedaan. omdat ik het zelf zo mooi vond. ik had er ook een topic over om het te verkopen dus...
shehrezade
04-04-2005, 12:48
Shehrezade ik zelf heb op mijn henna avond ook een hindoestaanse jurk aangedaan. omdat ik het zelf zo mooi vond. ik had er ook een topic over om het te verkopen dus...
salam op welke topic dan?
shehrezade
04-04-2005, 12:51
op je hennafeest???echt waar?
wejo leuk hoor!!?
Negafa Malika heeft dat. pas nog fotos gezien. Negafa malika in Amsterdam (Aker)
shehrezade
04-04-2005, 13:32
neggafa Malika heeft dat. pas nog fotos gezien. neggafa malika in Amsterdam (Aker)
heeft ze ook een topic alvast bedankt
Salima100
05-04-2005, 14:06
Ziyana Meysa had op de Modeshow Hindoestaanse, Chineese en Soussia allemaal PRACHTIGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arabianpride
05-04-2005, 19:02
ik vind hindoestaanse jurken juist wel mooi. Een mooie hindoestaanse jurk vind ik zelfs mooier dan een Marokkaanse, je moe niet zon ouderwetse jurk dragen (netals die van toen...met die gigantische neusbel...die vind ik zelf ook niet mooi)
maar deze jurk en dan boven wat dichter en die rok wat wijder ofzo...http://www.wownow.com/images/ConcertPix/Tempatation2004/Rani/DSC_0141.JPG :love: ik ben zelf kei gek op die jurken..
en veel succes met het zoeken naar een jurk (beste kun je er zelf eentje laten maken)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.