Bekijk originele versie : Week-Bezoek
the_silver_one
22-02-2003, 13:56
Nou mensen..
Mijn weekbezoek aan marokko.nl zit er op. Ik ga weer terug naar mijn moeder en oma.
Wat ik heel opmerkelijk vond is het volgende:
Marokkaanse meisjes en jongens (jongens in mindere mate) hebben meer kritiek op slechte dingen hier op marokk.nl Dan wanneer ik ze persoonlijk toespreek.
Voor mijn gevoel betekent dat, dat alle Marokkaanse meisjes die ik spreek in het hedendaagse leven schijnheilig zitten te doen.
Mij dus dingen willen vertellen die ze niet durfen.
Ik ben nu 19, heb sinds kort een serieuze relatie met een Marokkaanse jongen. Hij weet dat ik al eerder vriendjes heb gehad, maar hij weet niet dat ik heb gedronken, jointjes heb gerookt. Ik ben na dit week-bezoek hier, dan ook helemaal niet meer van plan hem dat te gaan vertellen.
Met deze jongen is het echt serieus, ik ben alleen bang dat hij van zijn vrienden mijn slechte naam gaat horen.
Wat deze jongen ook niet weet, is dat ik vroeger niet echt in Allah heb gelooft, hij denkt ook dat ik bid. Ik ga deze week vrij nemen om me te verdiepen in de Islam.
Ik wil alleen iets voor jullie hier achterlaten:
"Dat marokkaanse meisjes slechte dingen doen, ligt gedeeltelijk aan hun zelf maar ook aan hun omgeving, (de appel valt immers niet ver van de boom)"
Verder wil ik iets zeggen aan de Marokkaanse jongens, aangezien die nog veel schijnheiliger zijn:
Die houden je immers voor dat het helemaal niet zo slecht is aangezien zij het ook doen. Ik dacht het mooi niet, ze gebruiken je niet meer en niet minder, ze willen gewoon stoer met je doen, je showen bij hun vrienden.
Ik wil alle Marokkaanse meisjes waarschuwen:
Als je eenmaal in het circuit zit kom je er heel moeilijk uit. Dus begin er niet aan.
Verder wil ik de personen bedanken, die me hier vooruit hebben geholpen..
voornamelijk
D@T KrazY MoCro
Tatouzient
the_silver_one
22-02-2003, 14:03
Origineel gepost door Chaimaa
allah i rda3 3liek
Kijk zo slecht ben ik, dat ik niet eens weet wat dat betekent
:(
Origineel gepost door the_silver_one
Kijk zo slecht ben ik, dat ik niet eens weet wat dat betekent
:(
het betekend: moge allah met je tevreden zijn..want zo slecht ben je nog niet meid..k mag jou echt heel erg..en volgens mij haal jejezelf alleen maar naar beneden..wat verleden betreft gebeurd is gebeurd..en iedereen heeft weleens zoeits meegemaakt..periode van uitproberen..als je het maar niet herhaalt..als ik naar mijn verleden kijk dan heb ik het 10x zo erger als jouw gehad maar dat probeer ik achter me te leggen..leef voorruit naar de toekomst en zoek je toevlucht bij allah en hij zal zijn rug niet naar je toekeren vraag hem vergiffenis en hij zal je vergeven het is nooit te laat....veel sterkte..en maak je niet druk van wat anderen zeggen iedereen word voor zijn eigen zonden bestraft..als jij maar weet vanjezelf dat je goed bezig bent..
the_silver_one
22-02-2003, 14:10
Dank je wel meid,
ik ga nu de stad in
Veel succes nog in je verdere leven
:Iluvu:
:iluvyu:
Dank je wel meid,
ik ga nu de stad in
Veel succes nog in je verdere leven
your welcome hbiba :Iluvu:
veel plezier fel mdina en maak er wat van..
hetzelfde..het ga je goed
saloua_lopez
22-02-2003, 14:26
Meid ik hoop echt dat je op het rechte pad blijft... het is echt goed van je dat je weet dat je fout zat en er nu verandering in wilt brengen.,.... maar laat ik je een tip geven.. je kan beter alles opbiechten aan je vriend... beter dat hij het nu weet dan dat hij het later weet als jou getrouwd zijn ofzo.... je moet elkaar kunnen vertrouwen... dat is de eerste stap van een relatie..... maar goed ik hoop dat je weet wat je doet en thalla fe rasek......
Moge allah swt je bijstaan en in bescherming nemen......
Iedereen maakt fouten, om ze uiteindelijk toch weer te verbeteren..
Meid hier leer je alleen maar van..
Maar wat betreft het verdiepen in de Islam, moet je echt doen..
Je zult zien dat het leven dan meer voor je zal gaan betekenen..
Onslaught
22-02-2003, 15:11
Nou mensen..
Mijn weekbezoek aan marokko.nl zit er op. Ik ga weer terug naar mijn moeder en oma.
Wat ik heel opmerkelijk vond is het volgende:
Marokkaanse meisjes en jongens (jongens in mindere mate) hebben meer kritiek op slechte dingen hier op marokk.nl Dan wanneer ik ze persoonlijk toespreek.
Voor mijn gevoel betekent dat, dat alle Marokkaanse meisjes die ik spreek in het hedendaagse leven schijnheilig zitten te doen.
Mij dus dingen willen vertellen die ze niet durfen.
Ik ben nu 19, heb sinds kort een serieuze relatie met een Marokkaanse jongen. Hij weet dat ik al eerder vriendjes heb gehad, maar hij weet niet dat ik heb gedronken, jointjes heb gerookt. Ik ben na dit week-bezoek hier, dan ook helemaal niet meer van plan hem dat te gaan vertellen.
Met deze jongen is het echt serieus, ik ben alleen bang dat hij van zijn vrienden mijn slechte naam gaat horen.
Wat deze jongen ook niet weet, is dat ik vroeger niet echt in Allah heb gelooft, hij denkt ook dat ik bid. Ik ga deze week vrij nemen om me te verdiepen in de Islam.
Ik wil alleen iets voor jullie hier achterlaten:
"Dat marokkaanse meisjes slechte dingen doen, ligt gedeeltelijk aan hun zelf maar ook aan hun omgeving, (de appel valt immers niet ver van de boom)"
Verder wil ik iets zeggen aan de Marokkaanse jongens, aangezien die nog veel schijnheiliger zijn:
Die houden je immers voor dat het helemaal niet zo slecht is aangezien zij het ook doen. Ik dacht het mooi niet, ze gebruiken je niet meer en niet minder, ze willen gewoon stoer met je doen, je showen bij hun vrienden.
Ik wil alle Marokkaanse meisjes waarschuwen:
Als je eenmaal in het circuit zit kom je er heel moeilijk uit. Dus begin er niet aan.
Verder wil ik de personen bedanken, die me hier vooruit hebben geholpen..
voornamelijk
D@T KrazY MoCro
Tatouzient
geen dank:hihi:
en vergeet niet keep smiling en like vegeta says i have my pride:bril: but also a heart!!!!!!!!1
camiliaa
22-02-2003, 15:27
silver...ik heb precies hetzelfde doorgemaakt....maar je hebt berouw getoond..laat je nu niet meer meeslepen door de verleidingen van shaytan..want die zijn echt easyy...geloof in en vertrouw op Hem..lay 3auwnek..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.